SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,816,336 views

patis

Posts: 1,158

#561 • • patis 10
Tanya:

PATIS!!! btw olitko se sinä kun kaverisi heitti minut ja Tfo:n Pussyyn viime la??! Siellä autossa, etu penkillä..

[muokattu 25.9.2002 13:35]




öööö.... ei nyt kyllä kuulosta tutulta... *täh*
Avatar
#562 • • Kirsikka Guest
No niin, se siitä sitten. Taas täällä (ihan niin kuin olisin kunnolla täältä kadonnutkaan..), mutta parempi näin. Kuitenkin.. vaikka olo tällä hetkellä onkin melkoisen surku *uuh*
Avatar
#563 • • yana Guest
no ei se sit kauaa kestänyt?
2000

Posts: 420

#564 • • 2000 Opetuslapsi
Uskomatonta...

Luin jokaisen läpän ja nyt fiilis on henkisesti raiskattu ja jos tästä selvisin ilman traumoja, niin olen vahvempi kuin luulin *vink*

Sinkkuelämä kunniaan!! *joo*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#565 • • Kirsikka Guest
yana4000:

no ei se sit kauaa kestänyt?




Ei, loppui heti alkuunsa..ei vaan tuntunut oikealta. Parempi ennemmin kuin myöhemmin..
Inferno

Posts: 369

#566 • • Inferno [Terrorcraft]
mixed~thunder:

Mäkii oon kyllästynyt sinkkuiluun *piru*
Sitä vaan on perhanan hankalaa yksin lopettaa *hmph*



sama asia,mut kyllä sitä on ihan kiva olla sinkkuna,mut kyl välil kun tulee bileistä tai jostain kotiin niin ajattelee että kunpa vain olis joku nainen tossa vieressä nukkumassa ja että olis joka välittäis oikeesti..mut terkkui kaikille Suomen sinkuille!
*hih*

Two fingers like a player.

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Texx

Posts: 650

#567 • • Texx ^_^
Seuraa ! *iloinen*

--
*piis*

Avatar
#568 • • Cera Guest
Teks:

Seuraa ! *iloinen*



Luulin et esim. SEURUSTELET *täh*
Texx

Posts: 650

#569 • • Texx ^_^
Cee:

Teks:Seuraa ! *iloinen*

Luulin et esim. SEURUSTELET *täh*





Ootko tyhmä ! *pahis*
Muah. :D

--
*piis*

Avatar
#570 • • alter ego Guest
En tiedä pitäisikö tämä kirjoittaa tänne vai Masennus topicciin, no en enään löytänyt masennusta topiccia, joten saatte kärsiä siitä täällä.

Olen sairastanut mesennusta ja kärsinyt siitä jo yli vuoden verran ja nyt jotenkin tuntuu että olen saavuttanut sen pisteen mihin milloin pää ei enään kestä.
"Normaali" elämä on sitä samaa päivästä toiseen selviytymistä, pientä hupia siellä täällä, ilman mitään ihmeempää, mutta pahimpina päivinä seinä todellakin tulee vastaan.
Nyt koko viimeinen viikko on ollut pelkää pahaa päivää.
Syynä tämän pahan olon pintaan tulemiseen on se että olen rakastunut kaverini tyttöystävään.
viimeinen tippa.
Eikä kyseessä ole mitään väijyjä/teini ihastumista, vaan meillä on todella hyvät välit(ehkä jopa liian läheiset jos otetaan huomioon että hän on kaverini tyttö) ja vietämme aikaa toistemme kanssa, mutta tiedän että mahdollisuuteni ovat melkeimpä mitättömät.

Tekisin mitä tahansa, jos voisin vain työntää tämän fiiliksen pois ja olla hänen hyvä kaverinsa, mutta en vain pysty siihen.
Mitä vittu mä olen tehnyt että mä ansaitsen tälläsen elämän. Mä en halunnut tätä enkä pyytänyt tätä. Pelkää saatanan ylämäkeä koko elämä.

Tekisi mieleni vain soittaa hänelle ja sanoa mitä mä ajattelen hänestä ja lopettaa tämä ylämäki helpommalla tavalla.

Sori että mä valitan täällä ihan väärässä foorumissa, mutta olo on ihan kun olisi kännissä, tällä hetkellä mulla on yhtä paljon otetta tästä maailmasta kun 3 promillen humalassa.

mä haluan vain tän loppuvan. enkä todellakaan palaa siihen vanhaan "elämään"......
kovas

Posts: 1,522

#571 • • kovas Kristo
maanantai.
halivajaus :)
Unik

Posts: 4,117

#572 • • Unik
::

Life`s a bicth... and then you marry a one.
Elämä vaan nyt on tuskaa, ihan sama seurusteleeko vai onko sinkku.

::
Avatar
#573 • • Cera Guest
HardSpanky:

maanantai.
halivajaus :)



Vähän niinku et, mulla on ainaskii halivajaus joka päivä*uuh*

Tänään varsinkin *itkuparku*
huOh.

[muokattu 14.10.2002 20:01]
Syder

Posts: 2,255

#574 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Halaan kaikkia olen *enkeli*.
Kukaan ei vastaa haleihini, ainakaan tunteellisesti.
Turhaudun.

Miksi näin, sitä voi miettiä että mitä suudelmasta irtoo jos sen takana ei ole mitään. Hetkellisistä asioista tosin seuraa aina joku tietty tasanen suuntaus.

Taisitte jos joku haluu realistisia käsityksiä niin nyt on maanantai, syksy ja sateinen sekä kolea ilma.

--
Divida et impera.

Syder

Posts: 2,255

#575 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Jollakulla on ihan selvästikki mua kohtaan joitain tunteita ku kohdistaa noin paljo huomiota mulle tässähä iha *blush*

--
Divida et impera.

Avatar
#576 • • yana Guest
Syder:

Halaan kaikkia olen *enkeli*.
Kukaan ei vastaa haleihini, ainakaan tunteellisesti.
Turhaudun.



varmaan tarkoitat ettei sun toivomalla tasolla?
Syder

Posts: 2,255

#577 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
yana4000:

Syder:Halaan kaikkia olen *enkeli*.
Kukaan ei vastaa haleihini, ainakaan tunteellisesti.
Turhaudun.

varmaan tarkoitat ettei sun toivomalla tasolla?




Toi nyt oli vaa tollai yleistys, ei ollu muutakaa mieluista sanottavaa.

--
Divida et impera.

Avatar
#579 • • Kirsikka Guest
Mäkin haluisin olla ihastunut..huoh. Vaan eiköhän niin taas jossain vaiheessa pakostikin käy *nauru*
Shatter Sound

Posts: 164

#580 • • Shatter Sound Mastermind
Jenni:

Mäkin haluisin olla ihastunut..huoh. Vaan eiköhän niin taas jossain vaiheessa pakostikin käy *nauru*

sitä mä mä lähinnä hain takaa tol edellisel viestil
*blush**ökkö*

--
at the edge of infinity