SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,841,698 views

AlexS

Posts: 1,389

#5321 • • AlexS kummasetä
Täällä ne käy tuolta toisesta luukusta v*ttuilemassa *hih* *nauru*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

zenny

Posts: 1,145

#5322 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

AlexS:
Täällä ne käy tuolta toisesta luukusta v*ttuilemassa *hih* *nauru*



Vois kyl pysyy ihan omal puolellaa! *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Ana*

Posts: 56

#5324 • • Ana* räppäkäpälä

Arc:
---
Täsmentäisin tuota sanomaasi sen verran, että "kunnon naisia ON, muttei tänne saakka." *poks*


---

Kyllä niitä kunnon naisia on (ihan Hesan liepeillä jopa *vink*) , mutta missä ovat kunnon miehet?!? *nauru*

--
Take life the way it comes at you and make the best of it. -Yann Martel-

Texx

Posts: 650

#5325 • • Texx ^_^

sts:
---
Texx:
Mun mielest tääl on kyl ihan kivaa! *hmph*

---


Yrität uskotella noin itsetuntosi kohttamiseksi ;)




En ehkä sanonut tota ihan tosissani.
*uuh*

--
*piis*

Sparkling

Posts: 740

#5326 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
tääl ei oo kivaa *uuh*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Karvinen

Posts: 699

#5327 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Joannainen:
tääl ei oo kivaa *uuh*



siis tääl on kivaa... ajattele hyvii puolii... sun ei tarvi tuntee mustasukkasuus kompleksei, ei tarvii ilmotella menoista, jos joku miäs himottaa niin kimppuun vaan ilman mitää "mutku emmä voi"... voit etsiä miehen itsellesi joka toimii lämmittäjänä/kuuntelijana sillonku tarviit... sille ei tarvii olla tilivelvollinen mistään... eli villi vapaa onnellinen ja helliä samassa paketissa on Täydellistä.... *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Sparkling

Posts: 740

#5328 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
tollei mä viel vähä aika sitten aattelinki *iihhih* mut nyt rupee taas kypsyttää *oottelee seuraavaa vkonloppuu* eheh

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

ãnimãnic

Posts: 153

#5329 • • ãnimãnic Nomad
Muutin tänne yli vuosi sitten... en oikeestaan valita, koska ei sitä "oikeeta" kuitenkaan oo tuolla missään *nauru* Melkein oikeita on sit todella paljon.. ei vaan koskaan osaa päättää mitä haluaa.. *ding*

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

UnityF

Posts: 15,721

#5330 • • UnityF joo just se
mä ehkä niinkuin sillee vähän kurkkaan pois täältä tollee niinkuin varovasti... *hih*
Maihku

Posts: 1,186

#5331 • • Maihku neiti hankala

UnityF:
mä ehkä niinkuin sillee vähän kurkkaan pois täältä tollee niinkuin varovasti... *hih*


mitäsmitäs*vink*
sapeli

Posts: 11,768

#5332 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
mä ehkä niinkuin sillee vähän kurkkaan pois täältä tollee niinkuin varovasti... *hih*



O_O *aplodit* *jiihaa* *plur* *tönäisee unityf:n kokonaan pihalle* *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#5333 • • UnityF joo just se

sapeli:
O_O *aplodit* *jiihaa* *plur* *tönäisee unityf:n kokonaan pihalle* *iloinen*



minä mitä kokonaan.... kunhan haukkaan raitista ilmaa... täs luukussa alkoi olla vain kuuma.. mä meen tuulettumaan pihalle kattoo sit tarkemmin.
Arc

Posts: 69

#5334 • • Arc Lurker

Ana*:
---
Arc:
---
Täsmentäisin tuota sanomaasi sen verran, että "kunnon naisia ON, muttei tänne saakka." *poks*

---

---

Kyllä niitä kunnon naisia on (ihan Hesan liepeillä jopa *vink*) , mutta missä ovat kunnon miehet?!? *nauru*



Jos niitä on, niin ne ovat kyllä sitten hyvin jemmassa. *igor*

--
You sunk my battleship!

Epailija

Posts: 5,636

#5335 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Ana*:
mutta missä ovat kunnon miehet?!? *nauru*



Tukholmassa. Täälläkin ovat kyllä pirun harvassa. En tiedä kuin muutaman ja yksi niistäkin on lähdössä takaisin Turkuun huomenna.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

duvin

Posts: 582

#5336 • • duvin Jay v/d Veen

Ana*:
missä ovat kunnon miehet?!? *nauru*



_o/

tai määrittele _kunnon_ mies =)
Unik

Posts: 4,117

#5337 • • Unik
Ei naiset halua mitään kunnon miestä. Sanovat ehkä niin mutta sitten kun kohtaavat/tapaavat sellaisen niin menevät ihan tilttiin. Eivät todellisuudessa halua sellaista, koska sellaisessa miehessä ei ole mitään haastetta naiselle ja semmoinen mies on pidemmän päälle tylsä.
Ei tietenkään voi likaa yleistää mutta...plaah. Vittu tästä aiheesta vois kirjoittaa ja puhua vaikka hautaan asti.
Unik

Posts: 4,117

#5338 • • Unik
Aivan! Ihmiset eivät vaan ole nykyään valmiita tekemään yhtään töitä suhteen eteen. Jos asiat ei heti ja kokoajan suju "täydellisesti" niin luovutetaan ja säikähdetään heti. Sitten juostaan karkuun ja keksitään jotain ihme tekosyitä miksi mukamas suhde ei toiminut.
Unik

Posts: 4,117

#5339 • • Unik
Täysin samaa mieltä olen!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#5340 • • [Nuclear] el aprendiz

Neiti Etsivä:
---
unik:
Aivan! Ihmiset eivät vaan ole nykyään valmiita tekemään yhtään töitä suhteen eteen. Jos asiat ei heti ja kokoajan suju "täydellisesti" niin luovutetaan ja säikähdetään heti. Sitten juostaan karkuun ja keksitään jotain ihme tekosyitä miksi mukamas suhde ei toiminut.

---


Täsmälleen samaa mieltä! Suhde tuomitaan heti, kun tulee arki vastaan tai muuten vaan vaikeuksia. Missä on yrittäminen? Työ? Vaivannäkeminen? En tällä kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisi olla jonkun kanssa loppuelämä pakosta. Mielestäni kannattaa ensin yrittää ja sitten vasta tehdä päätös.


No mut teistähän tulee sit hyvä pari!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku