SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,842,632 views

-P

Posts: 4,972

#5301 • • -P

sts:
---
salaisinko?:
*piirissäjatkuvastihyppeleht*

---


luin: pirissä jatkuvasti hyppelehti... :D Valikoiva lukihäiriö



no täällä kyl ihan piirissä hypin kun ei olla poiskaan menossa niin pakko kehittää jotain tekemistä

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Karvinen

Posts: 699

#5302 • • Karvinen SekaiSin MariSta

onni3mk:
Joo myönnän, nyt olis kyl aika jees saada jotain vipinää. Ei ees tarttis mitään vakavaa, vaan edes joitain!



mut seki on perseestä ku siihen pikkusee vipinää jää sit koukkuun... *uuh* tahtoo vaa koko aja lisempää pikkuse vipinää.. sit taas lisempää ja lisempää, koskaan se himo ei lopu... ei ne miehet vaaan se himo... *justjoo* taas iltasella pääsen lausoo viisauksia kissojen elämästä... *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

sts

Posts: 7,969

#5303 • • sts Sama pyynti aitta!

Karvinen:
mut seki on perseestä ku siihen pikkusee vipinää jää sit koukkuun... *uuh* tahtoo vaa koko aja lisempää pikkuse vipinää.. sit taas lisempää ja lisempää, koskaan se himo ei lopu... ei ne miehet vaaan se himo... *justjoo* taas iltasella pääsen lausoo viisauksia kissojen elämästä... *ding*



Nii no miehil pahimpaa auttaa tv:n kattelu kalsareis, runkkaaminen, röyhtäily ja kaljan juonti... tai näin ainaki sinkkuäijjät selittää.
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#5304 • • Peikkotyttö

sts:
Oon mukavasti parisuhteessa,

voin kävellä munasilleni, reikäsil kalsareilla, haista pahalle jne äijjäillä ja siltikää vaimoketta ei haittaa... saattaa vaan äijjäillä enemmä ku katotaan telkkarii ja röyhtästä kaljaa juodessa, ku ite en sellast tee.


Ja,pyh..mä mitään äijäile*hmph*mä käyttäydyn aina kauniisti ja nätisti kuten kiltin tytön kuuluu*hellokitty**iihhih*

--
Groove is in the Heart

Tropico

Posts: 246

#5305 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Mitenköhä sitä tänne o joutunu? *ding*
hallucinogen

Posts: 8,190

#5306 • • hallucinogen Edain

sts:
Oon mukavasti parisuhteessa,

voin kävellä munasilleni, reikäsil kalsareilla, haista pahalle jne äijjäillä ja siltikää vaimoketta ei haittaa... saattaa vaan äijjäillä enemmä ku katotaan telkkarii ja röyhtästä kaljaa juodessa, ku ite en sellast tee.


Mulle kanssa tuollainen nainen *nauru*

--
pikku-*possu*

Texx

Posts: 650

#5307 • • Edited Texx ^_^
Mun mielest tääl on kyl ihan kivaa! *hmph*

--
*piis*

Avatar
#5308 • • Viola00 Guest
Liityn tähän.. toistaiseksi. En oikeen osaa sanoo et onko tää mikä nyt on käynnissä, niin ihan vielä seurustelua vai ei. Luokittelisin kyllä sinkkuiluksi vielä. Niin "rajalla" on. mitäs muut sinkut? Onkos pikkujouluista mitään löytynyt? *hihu*
Tropico

Posts: 246

#5309 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

Christinah:
Onkos pikkujouluista mitään löytynyt? *hihu*



Mä en o ees pikkujouluihin viel päässy, eikä näillä näkymin semmosia ookkaan *uuh* höh
Avatar
#5310 • • Dorka Guest
...mä meen pois. mut en kyllä mee toiseenkaan luukkuun.
Epailija

Posts: 5,636

#5311 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Dorka:
...mä meen pois. mut en kyllä mee toiseenkaan luukkuun.



EI OLE MUITA LUUKKUJA! SE ON JOKO TAI!

MUSTA - (tyhjää) - VALKOINEN

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#5312 • • Dorka Guest

Epailija:
EI OLE MUITA LUUKKUJA! SE ON JOKO TAI!

MUSTA - (tyhjää) - VALKOINEN


Musta - Keltainen - Valkoinen? *nauru* Niin tai näin... mä meen tästä luukusta pois.
Epailija

Posts: 5,636

#5313 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Dorka:
Musta - Keltainen - Valkoinen? *nauru* Niin tai näin... mä meen tästä luukusta pois.



THERE IS NO YELLOW! O_O

No okei. Mene sitten sinne parisuhdelimboon, jossa mikään ei ole selvää ja avaruus kaartuu hassusti. *hih* Niin ja onnea matkaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-xx-

Posts: 5,001

#5314 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija:
---
Dorka:
...mä meen pois. mut en kyllä mee toiseenkaan luukkuun.
---
EI OLE MUITA LUUKKUJA! SE ON JOKO TAI!

MUSTA - (tyhjää) - VALKOINEN


Niin! Ihme tyypit ei muka oo kummassakaan. Joko ollaan ihan yksin tai sit av(i)oliitossa Piste

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#5315 • • Dorka Guest
...(yritti parhaansa, mutta palaa häntäkoipienvälissä takaisin juridisista syistä johtuen - tosin sydän ei oo tässä luukussa)
Epailija

Posts: 5,636

#5316 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-xx-:
Niin! Ihme tyypit ei muka oo kummassakaan. Joko ollaan ihan yksin tai sit av(i)oliitossa Piste



Niin just! Mennäänkö naimisiin?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-xx-

Posts: 5,001

#5317 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija:
---
-xx-:
Niin! Ihme tyypit ei muka oo kummassakaan. Joko ollaan ihan yksin tai sit av(i)oliitossa Piste
---
Niin just! Mennäänkö naimisiin?


Jonain päivänä suorasukaisuutesi saattaa sinut vielä vaikeuksiin *lmao* mutta toistaiseksi ei. ;)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Epailija

Posts: 5,636

#5318 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-xx-:
Jonain päivänä suorasukaisuutesi saattaa sinut vielä vaikeuksiin *lmao* mutta toistaiseksi ei. ;)



Tiedän kyllä. Yhdistettynä jäykkään ja vakavamieliseen luonteeseeni se on oleva monien ongelmien lähde.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#5319 • • Dorka Guest

-xx-:
Jonain päivänä suorasukaisuutesi saattaa sinut vielä vaikeuksiin *lmao* mutta toistaiseksi ei. ;)


ÄITI epis o ihan kiva poika... sun olis aika jo sitoutua! vielä olet hedelmällisessä iässäkin *hymy*
sts

Posts: 7,969

#5320 • • sts Sama pyynti aitta!

Texx:
Mun mielest tääl on kyl ihan kivaa! *hmph*



Yrität uskotella noin itsetuntosi kohttamiseksi ;)