SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,818,538 views

DESPE

Posts: 4,580

#4861 • • DESPE
anna älä hengaile täällä :)
sbanc

Posts: 255

#4862 • • sbanc
Täällä näyttää olevan vahvoja naispersoonia *nauru*
W

Posts: 1,049

#4863 • • Edited W

BlazeOnya:

olen kans niin täysin samaa mieltä *joo*
et *dissaa* vaan niille ilkeille ihmisille, jotka viittii valehdella toisille!



Samaa mieltä...mutta off topic, ihmettelen vain joskus sitä että miten kenessäkään joka on tänne sinkuksi itsensä listannut, ole ikinä mitään vikaa itsessään...vika on aina tuossa toisessa? Tarkoittaako tämä sitä sitten että olemalla paskapää pysyy aina poissa sinkkupalstoilta? *iihhih*
sbanc

Posts: 255

#4864 • • sbanc
Tai sitten paskapäät ei käytä klubbaria *nauru*
naira

Posts: 204

#4865 • • naira black cat

W: ... off topic, ihmettelen vain joskus sitä että miten kenessäkään joka on tänne sinkuksi itsensä listannut, ole ikinä mitään vikaa itsessään...vika on aina tuossa toisessa? Tarkoittaako tämä sitä sitten että olemalla paskapää pysyy aina poissa sinkkupalstoilta? *iihhih*



Ei. Itse olen ainakin välillä täydellinen kusipää/paskapää/mikä milloinkin ja kyllä, "vika" on usein myös minussa *hihu*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

Mellu-

Posts: 4,006

#4866 • • Mellu-
miä tiedän et olen vaikea persoona ja elän sellaista elämää joka varmasti alkais kumppania vituttamaan jne. voin rehellisesti sanoa että vika on yleensä ollut minussa *uuh* mutta eikös suhteen päättyminen oo vähän niiku molempien vika tjsp? jos nyt halutaan alkaa syyttelemällä syyttelemään *nauru* mut siis niiku äääh... toi on niin perinteinen toi " ei vika oo sussa vaan mussa, olaan kavereita" jaadijaadijaa... sama ku seinille puhuis... ei mitään ideaa *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#4867 • • niomic Guest
"Ei saa valehdella" - hah

Jos meidän kulttuuri oikeasti rakentuisi Honesty is the best policy -aatteen päälle, niin voisin tämän jopa ymmärtää. Itse olen ainakin kokenut nuorempana niin monta pettymystä ihmisten suhteen, kun oon ollu rehellinen ja sanonu mitä oon oikeesti mieltä. Voi sitä reaktioiden hirvittävää kirjoa, people just can't take that shit.

Rehellisyydessä on myös semmonen paska puoli, et se rikkoo illuusioita ja mä ainakin haluun ylläpitää tietynlaisia illuusioita, koska niistähän tän elämän helmet koostuu.
Ei ole olemassa oikeata tai väärää aikaa tai paikkaa olla rehellinen / valehtelematta. Varsinkin tilanteissa, missä vastapuoli ei oikein käsitä asioita, on parempi vaan valehdella kuin synnyttää muita vääriä mielikuvia.

"mitä mieltä sä olet raiskauksesta?"

- mun mielestä se on kiehtova esimerkki yksilön suhteesta vallankäyttöön ja tarpeiden tyydyttämiseen, siinä on myös paljon kiihottavia piirteitä

"vittu mikä sekopää"

Jep, jep.
ZaZa

Posts: 262

#4868 • • ZaZa
blääh... tää luukku on ihan... ..tyhmä... *grr* Mut toisaalta, mielummin oon sinkku ku seurustelisin jätkän kanssa joka hakkaa... Niinkun kaverini... Mut, rakkaus on sokeeta...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Lumikki

Posts: 16

#4869 • • Lumikki .väläys.

KarriN:
liityin joukkoonne. voi ankeutta.



Etkä mulle kertonu mitään vaikka nähtiinkin*grr*

--
.miau mafia.

Lumikki

Posts: 16

#4870 • • Lumikki .väläys.
äh... ilmottaudun sammalla tälle listalle.*jiihaa*

--
.miau mafia.

Dacey

Posts: 671

#4871 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

ZaZa:
blääh... tää luukku on ihan... ..tyhmä... *grr* Mut toisaalta, mielummin oon sinkku ku seurustelisin jätkän kanssa joka hakkaa... Niinkun kaverini... Mut, rakkaus on sokeeta...



se on, osais vaan puhua sydämmelle järkeä *uuh*

hei hankitaan kaikille kiva poika/tyttö ja vaihdetaan lootaa.. kaikille halukkaille siis *iloinen*
ZaZa

Posts: 262

#4872 • • ZaZa



hei hankitaan kaikille kiva poika/tyttö ja vaihdetaan lootaa.. kaikille halukkaille siis *iloinen*



*joo* *joo* *joo* Kannatan! Erittäin hyvä ehdotus!!!

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

KittysDead

Posts: 381

#4875 • • KittysDead Trooper
Pojkakaveri, kiitos. o_O

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

ZaZa

Posts: 262

#4876 • • ZaZa
Darianna, mistäs aattelit että ne kivat tytöt/pojat (etenkin ne pojat) hankittais? *etsiskel*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

sbanc

Posts: 255

#4877 • • sbanc
Tyttöystävä x1 kiitos *justjoo*
KittysDead

Posts: 381

#4878 • • KittysDead Trooper
Klubitukseen voisi ehdottaa että laittaisivat tuonne käyttäjäinfojuttuun kohdan johon vai laittaa vapaaehtoisesti että onko varattu vai vapaa nii porukka tietää että voiko bileissä lähteä iskemään. *muhaha*

Nimittäin itselleni käy AINA, siis 100% AINA niin bileissä että kun menen ulos kavereideni kanssa (yleensä poikia) niin kaikki muut kivat pojat luulee että seurustelen jonkun oman porukkani pojan kanssa. Tämä on todellisen turhauttavaa. Pitäisi kulkea ympäriinsä "Joo, en oo ton kaa"-paidan kaa *ding*

No mutta se siitä ehdotuksesta. Se on aika... low. *uuh*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

KittysDead

Posts: 381

#4879 • • KittysDead Trooper
VOI PYHÄ JUMALA. kirjoittaessani edellistä viestä leimahti keittiössä kattila (jostain ihmeen syystä) n. metrin korkoisiin liekkeihin. JOKU EI OSAA TEHDÄ POPKORNEJA! *hikoil*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Dacey

Posts: 671

#4880 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

KittysDead:
Nimittäin itselleni käy AINA, siis 100% AINA niin bileissä että kun menen ulos kavereideni kanssa (yleensä poikia) niin kaikki muut kivat pojat luulee että seurustelen jonkun oman porukkani pojan kanssa. Tämä on todellisen turhauttavaa. Pitäisi kulkea ympäriinsä "Joo, en oo ton kaa"-paidan kaa *ding*



mulla taas jo oon poikaporukassa ni tulee myös jotain selittämään.. tosin ne on aina niin kännissä etten jaksa sormea ees nostaa niitten jutuille *hmph*



ZaZa:
Darianna, mistäs aattelit että ne kivat tytöt/pojat (etenkin ne pojat) hankittais? *etsiskel*



no toi onkin sitte jo vaikeampi kysymys *uuh*

KittysDead:
VOI PYHÄ JUMALA. kirjoittaessani edellistä viestä leimahti keittiössä kattila (jostain ihmeen syystä) n. metrin korkoisiin liekkeihin. JOKU EI OSAA TEHDÄ POPKORNEJA!*hikoil*



no hätä, mä onnistun sentään aiheuttaa melkein tulipalon ku teen mikropoppareita *nauru*