SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,832,582 views

Elias

Posts: 434

#4781 • • Elias Elias

Zile:
Pitäis tehdä taulukko mistä näkisi sillä hetkellä olevat sinkut. Profillista rastia ruutuun, jos on sinkku. Näin pysyisi taulukko ajantasalla. Taulukko voitaisiin sijoittaa tämän topic:n ensimmäiselle sivulle...*nauru*



Tässähän on ideaa *jiihaa**aplodit*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

sapeli

Posts: 11,768

#4782 • • sapeli jokukukamikä?

Visio:
---
Zile:
Pitäis tehdä taulukko mistä näkisi sillä hetkellä olevat sinkut. Profillista rastia ruutuun, jos on sinkku. Näin pysyisi taulukko ajantasalla. Taulukko voitaisiin sijoittaa tämän topic:n ensimmäiselle sivulle...*nauru*
---
Tässähän on ideaa *jiihaa**aplodit*



Eiks ois helpompi että jokainen merkkaa asetuksissa profiiliinsa siviilisäädyn (tai "en halua sanoa" jos ei halua sanoa) - ja sit rekisterin kautta vois hakea helposti kaikki esim. sinkut naispuoliset tietyllä ikähaarukalla, jne... *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dacey

Posts: 671

#4783 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
*murisee*
Syder

Posts: 2,255

#4784 • • Edited Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Darianna^:
*murisee*



Murisen takaas!

--
Divida et impera.

kmn

Posts: 47

#4786 • • kmn
hei sinkkui! vähä helmee! *aplodit*
T-rex

Posts: 262

#4787 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Juhgu:
---
T-rex-orava:
---
Kuinkas kauan sitä ollaan oltu sinkkuna? *nauru*

---
Miten niin? Pisin seurustelusuhde on ehkä 3kk.



Ajattelin lähinnä, kun sinkkuilu on kivaa, että ei vielä hirveän kauan voi tätä onnea olla takana *iloinen*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

W

Posts: 1,049

#4788 • • W

W:
---
ALIEN:
missä teillä muuten kulkee sinkkuuden ja seukkaamisen rajat? ... on nimittäin tullut vastaan tapauksia, jotka sanovat seurustelevansa jonkun kanssa pelkän parin tai kolmen tapaamisen jälkeen, mikä on mielestäni aika vitun naurettavan kuuloista. Eiks silloin vielä tapailla tjsp.... *ding*

tapaamisen ( treffin/panon - ihan miten vain)

---


Mä luokittelen ton niin että olen varattu heti jos alan tapailemaan jotakuta, en kuitenkaan tosiaankaan seukkaa heti alusta, mutta en myöskään ole vapailla markkinoilla. Eli toisten selän takana ei pelailla koskaan, mutta seurusteluksi voi sanoa vasta suhdetta mielestäni jossa molemmat ovat rakastuneita toisiinsa, ei ihastuneita, ja tapailevat toisiaan tarkoituksena viettää loppu elämä yhessä. Jos tiedät ettet "ton" kanssa ole koko loppu elämääsi, ei suhde ole vakava, etkä voi seurustella mielestäni ei vakavasti.....seurustelu on siis vakava ihmissuhde, sellainen jota minulla ei ole esimerkiksi koskaan oikeasti ollutkaan.



Eli näiden omien juttujeni takia, on taas aika kirjottautua ulos tästä luukusta sitten kait....elikkä eikun kellot käteen ja katotaan monta tuntia tällä kertaa.....*iloinen*
W

Posts: 1,049

#4789 • • W

ALIEN:
mä taas ymmärsin tosta sun teksistäs, että sä et seukkaa vaik tapailetkin jotain... Ethän sä ole vielä kuitenkaan rakastunut, eli sinkkuluukussa pysyt!! *nauru*

ja muuten, miten sä voit olla varattu, jos vasta tapailet toista?? ethän sä ole tilivelvollinen *ding*... eikä se ole selän takana pelaamista, jos vain kerrot missä mennään. Oli mullakin seksisuhde, kun tapailin nykyistä naistani ja hän oli kyllä täysin tietoinen, missä mennään - joka asiassa *vink*



Mul on nyt sen verran huippu misu pihdeissä, et suuntaan varmaan energiat kuule yhteen toosaan kaikki....eli tarkoitan etten joo oo varattu, mutta tapailen yhtä ja en vois vähempää olla kiinnostunu tapaamaan ketään muuta tällä hetkellä! *iloinen*
Avatar
#4790 • • ALIEN Guest

W:
Mul on nyt sen verran huippu misu pihdeissä, et suuntaan varmaan energiat kuule yhteen toosaan kaikki....eli tarkoitan etten joo oo varattu, mutta tapailen yhtä ja en vois vähempää olla kiinnostunu tapaamaan ketään muuta tällä hetkellä! *iloinen*



no hyvä näin! *vink*
Avatar
#4791 • • CapireX Guest
*aplodit*

Joo, tänne mäkin kuulun *hymy*
rose

Posts: 1,047

#4792 • • rose vakaasti epävakainen
Huoh. Ottaa itsetunnolle myöntää, mutta tää taitaa olla mun paikka.*uuh*

--
TwistedLife™ Amusement Park

-P

Posts: 4,972

#4793 • • -P
adios compadres.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Fyrisch

Posts: 4,525

#4794 • • Fyrisch
*ottaamukavemmanasennon* ah
TiiTu

Posts: 240

#4795 • • TiiTu

Rocca:
---
---
JA mä toivon suuresti, että se hyvä sulle tulee kanssa *joo**hihu**sydän* sä olet ihana ihminen muista se *joo**hihu*



toiveesi toteutui, hyvä tuli*hihu**sydän*
sapeli

Posts: 11,768

#4796 • • sapeli jokukukamikä?

rose:
Huoh. Ottaa itsetunnolle myöntää, mutta tää taitaa olla mun paikka.*uuh*



Eiiiiiikä *eiei* Kyl me sulle joku löydetään *hihu* *joo* *muistel* Mistäs meillä olikaan puhe siellä Grizzleyn sängyllä? *juonittel* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#4797 • • UnityF joo just se

Angelus:
adios compadres.


siekin lähet.... nooh onnea hani.. *hali*
UnityF

Posts: 15,721

#4798 • • UnityF joo just se

rose:
Huoh. Ottaa itsetunnolle myöntää, mutta tää taitaa olla mun paikka.*uuh*



niin miunkin... ei täältä pois pääse vaikka kuinta tahtois. joten mites olis erä ristinollaa ajankuluksi?
Avatar
#4799 • • astaroth Guest

UnityF:
joten mites olis erä ristinollaa ajankuluksi?


Risti vain nolla...?*hymy*
Skrapa

Posts: 157

#4800 • • Skrapa

rose:
Huoh. Ottaa itsetunnolle myöntää, mutta tää taitaa olla mun paikka.*uuh*


Mä oon sulle seurana, ku tuntuu et oon tääl aina.

--
No more pain, I'm floating away..