SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,848,156 views

sapeli

Posts: 11,768

#4481 • • sapeli jokukukamikä?
Mitenköhän se toimii jos löytää jonkun jonka kanssa vois sinkkuilla vakituisesti... *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hotblood

Posts: 387

#4482 • • Edited Hotblood


WuZuul:
Pitäs olla sellasia halipulabileitä missä sinkut söpöilis ja halis vaan.



Niitä sanotaan kiksubileiks *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

UnityF

Posts: 15,721

#4483 • • UnityF joo just se

Hotblood:
---

WuZuul:
Pitäs olla sellasia halipulabileitä missä sinkut söpöilis ja halis vaan.

---


Niitä sanotaan kiksubileiks *nauru*




niiimpä!! *nauru*
Displacer

Posts: 1,828

#4484 • • Displacer

Hotblood:
---

WuZuul:
Pitäs olla sellasia halipulabileitä missä sinkut söpöilis ja halis vaan.

---


Niitä sanotaan kiksubileiks *nauru*



pitää vissiin munkin alkaa käydä enemmän kiksubileis sit *nauru**lmao*
cheat

Posts: 796

#4485 • • cheat

sapeli:
Mitenköhän se toimii jos löytää jonkun jonka kanssa vois sinkkuilla vakituisesti... *ding*



Hyvin jos molemmat tietää pelisäännöt.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

TiiTu

Posts: 240

#4486 • • TiiTu

Rocca:
---
---


Aijjaa *uuh* eli nyt on vaan parempi mennä nukkumaan ja katsoa mitä uusi päivä tuo mukanaa *hymy* (ehkä jotain hyvää tai toivossa sopii elää ainakin *sydän*)




*sydän* *hali*
sapeli

Posts: 11,768

#4487 • • sapeli jokukukamikä?

cheat:
---
sapeli:
Mitenköhän se toimii jos löytää jonkun jonka kanssa vois sinkkuilla vakituisesti... *ding*
---
Hyvin jos molemmat tietää pelisäännöt.



Nii-in... Mut ihmiset muuttuu, tilanteet muuttuu... Kyl siitä soppa loppujen lopuks taitais tulla...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

W

Posts: 1,049

#4488 • • Edited W

sapeli:
---
cheat:
---
sapeli:
Mitenköhän se toimii jos löytää jonkun jonka kanssa vois sinkkuilla vakituisesti... *ding*
---
Hyvin jos molemmat tietää pelisäännöt.
---


Nii-in... Mut ihmiset muuttuu, tilanteet muuttuu... Kyl siitä soppa loppujen lopuks taitais tulla...



Herran jestas sapeli! Mitäs sä nyt viellä täällä luukussa teet? hyvän näköinen mies olet...mene nyt samperi ja OTA joku! *nauru*
(Siis vaikka hetero olenkin, kyllä sitä voi muita miehiä aina vähän kehua/potkia persuksille! *nauru*)
sapeli

Posts: 11,768

#4489 • • sapeli jokukukamikä?

W:
(snip)



o_O ... *blush*

niin... kai sitä pitäis... *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4490 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH



Herran jestas sapeli! Mitäs sä nyt viellä täällä luukussa teet? hyvän näköinen mies olet...mene nyt samperi ja OTA joku! *nauru*
(Siis vaikka hetero olenkin, kyllä sitä voi muita miehiä aina vähän kehua/potkia persuksille! *nauru*)




Mut..eihän se nyt mee sillee, et kaikki hyvännäköiset vaan menee ja ottaa jonkun..Musta tää luukku on täynnä, kauniita, rohkeita ja komeita ihmisiä..Miksei ne kaikki sit vaan ota itelleen sitä partneria..*ding*

Mikäs siinä olis ollessa, jos elämä olis niin helppoa et ulkonäöllä sais kaiken..tai jtn..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Aeryn

Posts: 166

#4491 • • Aeryn
Oon nyt tässä asustellu riksussa kohta vähän yli viikon verran ja vaikka oonkin saannu hirveesti uusia tuttuja ni silti sitä kaipais jotain tuttua ja turvallista... varsinki näin iltasin ku on ihan yksin, ni ois kiva käpertyy jonku kanssa nukkumaan. Tosin ihan hyvähän se on tulla sinkkuna uuteen kaupunkiin ku on täysin uudet mahollisuudet ja tuttavuudet edessä. *hymy*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

sbanc

Posts: 255

#4492 • • sbanc
Junalla vaan stadiin bileisiin ja sieltä ... Olin just riksussa vuoden intissä ja pistin sen merkille että muijat ajaa siellä kylämunkkia eikä jannut *nauru*
Aeryn

Posts: 166

#4493 • • Aeryn
No eihän täällä voi bilettää, ni sehän on täysi pakko lähtä muualle mikäli haluu pysyy suurinpiirtein terveenä tuolta pään sisältä. *hih*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

_kolibri_

Posts: 1,590

#4494 • • _kolibri_ -lintunen-

sapeli:
Nii-in... Mut ihmiset muuttuu, tilanteet muuttuu... Kyl siitä soppa loppujen lopuks taitais tulla...



kyl niitä soppia muutenki kehittää että... *hih*
kirsch

Posts: 267

#4495 • • kirsch kyny hippi
Just kun sain pitkän suhteen loppumaan niin sinkkuelämä maistu niiiiin kivalta!
Päätin ja vannoin ja vakuutin itselleni että ei, ei miehiä sataan vuoteen.
Kuinkas kävikään... *eiei*

miksi ihastumista ei voi estää?
Kuinka yleensäkään on MAHDOLLISTA että näin pian tapaa erittäin varteenotettavan ehdokkaan?*ding*
Varsinkin kun nyt on entistä tarkemmin selvillä mitä sitä oikeesti haluaa.

Jännää tää elämä.*jiihaa*

t.*pihkassa*
Mellu-

Posts: 4,006

#4496 • • Mellu-
hassu juttu, vaikka tässäkin kylässä on ihmisiä melko palijon.. ja lahessa tossa vieres viel lisää ni ei tunnu vaa tapaavan oikeen ketään varteenotettavaa...tai jos tapaa niin ne on varattuja tai loppujelopuksi *eiei* - tyyppejä, eli ystävystyy liian hyvin... tai sit mä oikesti vaa oon vääris paikoissa väärään aikaan *nauru* ja hanakala oikeen löytää ketään samanhenkistä ihmistä, koska mun pienes päässä on niin palijon kaikkii asioita ja ajatuksia niin tuntuu et porukka tipahtaa kärryiltä ensimmäisen 5min jälkeen *lmao*
ehkä mä oon ainakin nastolalaisille liian kova pala *hih*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#4497 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
pöh! mä en mitään painoa kaipaa jalkaani! *igor*
sinkkuna oon ja PYSYN toistaiseksi!!!! "in lööv" my ass!

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Uhuu

Posts: 844

#4498 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
heh... lauantaina koin jonkinlaisen heräämisen...
yli vuoteen en muista, että oisin nähnyt komeaa miestä... nyt niitä oli tukuittain liikenteessä...
en mä silti sinkkuudesta luopuis.. mut vois sitä treffeille lähteä jonkun silmänilon kanssa.. .heh..

-silmäniloamullekinuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

sapeli

Posts: 11,768

#4499 • • sapeli jokukukamikä?

Uhuu:
en mä silti sinkkuudesta luopuis.. mut vois sitä treffeille lähteä jonkun silmänilon kanssa.. .heh..



Taidat alkaa pehmenemään... *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

display23

Posts: 3,069

#4500 • • display23

Mellu-:
hassu juttu, vaikka tässäkin kylässä on ihmisiä melko palijon.. ja lahessa tossa vieres viel lisää ni ei tunnu vaa tapaavan oikeen ketään varteenotettavaa...tai jos tapaa niin ne on varattuja tai loppujelopuksi *eiei* - tyyppejä, eli ystävystyy liian hyvin... tai sit mä oikesti vaa oon vääris paikoissa väärään aikaan *nauru* ja hanakala oikeen löytää ketään samanhenkistä ihmistä, koska mun pienes päässä on niin palijon kaikkii asioita ja ajatuksia niin tuntuu et porukka tipahtaa kärryiltä ensimmäisen 5min jälkeen *lmao*
ehkä mä oon ainakin nastolalaisille liian kova pala *hih*




HOHOHOHOHO *nauru*