SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,836 views

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#381 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
enkeli:

Onnee Sapis!!! Mä en ole... Se sun mies on kyll ihan kivan oloinen, siisti paita mikäli oikein muistan =) Terkkui vaan ja koht kahville...*ökkö*
Mä en ole ihastunut pitkään aikaan ja hyvä niin, kuka nyt mut huolisi...*igor**igor**igor*



oi kiitos enkeli,oot enkeli;)Juu kiva on ja paitakin on kiva ja kaikki on kivaa
*pihkassa**pihkassa**purr*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

freba

Posts: 151

#382 • • freba
Hmm... eilen taisi tulla sinkkuudelle loppu mun osalta *plur*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#383 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
hih pitäskö koht avata uus topicci,seukkausluukku;))*sydän**sydän**sydän**pihkassa**pihkassa*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#384 • • Kirsikka Guest
äh, mä pitäydyn edelleen sinkkuluukussa.. seukkausluukusta ei vielä tietoakaan =( vaikka kyllähän noita ihastuksia löytyy, itse asiassa 2-3, enkä oikein tiedä mitä tehdä.. yks just esim. vanha kaveri ja en edes ole varma olenko ihastunut vai kaipaanko vain jotain.. hmm, menee vähän sekavaks selitykseks.. mutta joo, seurassa edelleen =D
Duris

Posts: 677

#385 • • Duris lil L
ootte kauheen sulosii :)

*sydän*


*pupu*

--
*pupu*

Avatar
#386 • • -Loyal- Guest
Jenni:

äh, mä pitäydyn edelleen sinkkuluukussa.. seukkausluukusta ei vielä tietoakaan =( vaikka kyllähän noita ihastuksia löytyy, itse asiassa 2-3, enkä oikein tiedä mitä tehdä.. yks just esim. vanha kaveri ja en edes ole varma olenko ihastunut vai kaipaanko vain jotain.. hmm, menee vähän sekavaks selitykseks.. mutta joo, seurassa edelleen =D

Muutama olis mullakin ihastuksen kohde, mut en viitsi edes tehdä asialle mitään, koska tiedän niistä liikaa jo... Paljon kivempaa ottaa selvää jostain tuntemattomasta ihmisestä, kysellä yms. Joka päivä yllättyy jollain uudella asialla...
Avatar
#387 • • -Loyal- Guest
duracell-pupu:

ootte kauheen sulosii :)

*sydän*


*pupu*

Ite oot...
*joo*
Edit: Tarkemmin katottuna todellakin oot *pihkassa*

[muokattu 30.7.2002 23:15]
Duris

Posts: 677

#388 • • Duris lil L
hih.......

ootte ihqpihqusiii..:)


joooh, tää on taas vähä hempeel päällä, mut sitähän se kesä tuottaa...

odottaminen on inhottavaa mutta ei siltä voi välttyä...

toivottavasti te kaikki löydätte ihanat enkelit vierellenne....
*sydän*



*pupu*

--
*pupu*

killuska

Posts: 748

#389 • • killuska
Hmm sinkkuhan mie ainakin toistaseksi..:D Mutta hyvältä näyttää...*pihkassa*

--
*killuska*

cosmikki

Posts: 1,261

#390 • • cosmikki
freba; minkä tytön sä olet löytänyt *iloinen*?
...hienoa kuulla että suakin on onnistanut *plur* lucky you.

...minä jo saman pojan kanssa hengaillut melkein puoli vuotta, mutta hetkeäkään en vaihtaisi pois *plur*
rohkeasti siis vaan kokeilemaan onneaan vastakkaisen sukupuolen kanssa *plur**sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#391 • • Tyly
joo tässä tänne voisi taas kirjoittaa jonkun verran... *hymy* hmm... kai muuten tää topicci pitää siirtää toiseksi topiciksi kun toi 20 alkaa jo menee ton palkin yli *hääh* mut joo..
mäkin oon tuntenut yhden tytön puoli vuotta ja kivaa on ollut sen kanssa enemmän kuin yhteensä aikaisemmin eletyssä elämässä yhteensä *plur*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#392 • • cosmikki
*hih*

mullakin on tyly ollut kivaa sun kanssa *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

freba

Posts: 151

#393 • • freba
cosmikki:

freba; minkä tytön sä olet löytänyt *iloinen*?
...hienoa kuulla että suakin on onnistanut *plur* lucky you.



Kiits kiits.
Se on sellainen pieni, tosi ihana tyttö, jolla on omaperäinen musamaku *plur**nauru*
milla

Posts: 3,699

#394 • • milla
ahaaaaaa. eli tyly&cosmikki on pari*hymy*
killuska

Posts: 748

#395 • • killuska
milla:

ahaaaaaa. eli tyly&cosmikki on pari*hymy*


Sulla on aina milla kulta ollut hieman hidas sytytys
*iloinen*

--
*killuska*

kovas

Posts: 1,522

#396 • • kovas Kristo
terkkuja *sydän*
Ozie

Posts: 1,389

#397 • • Ozie
Sinqquliini:

Sinqquilu rulez, mut mistä sais sellaisen hengailukainalon, johon vois käpertyä pakoon pahaa maailmaa? Kesällä seukkaaminen on varmaan monelle "ei kiits", mut halimisesta tykkää kaikki, eiköz? *plur*
Pari pusua ja halia pvässä (tai edes vkossa..) pitää aivokemiat kohdallaan... *pihkassa*



Mä oon oikeestaan aina arvostanu just tommosta paljon enemmän ku jotain seurustelua. Siinä vaiheessa tosin kun toinen sitte eksyy seurustelun tielle niiin sitä jäädään helposti siihen ihmettelemään...tietenki "kannattaa" toivoa ettei näin käy. Itellä on yks erittäin hyvä kaveri jonka kanssa viihdyn ihan tajuttoman hyvin mut nyt ehkä käymäs näin, pitää nyt kattoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Avernian:


ei nappaa muuta kuin ne jotka tuntuu saavuttamattomilta...
Jeps... jotenkin näyttää varsinkin naisilla olevan tuo
On se kyllä kumma,niin hyviä tyyppejä on olemassa ja silti ongelma. Sitä ei haluta joka itsestä tykkäisi niin pitää juosta semmosen syliin joka tekee elämästä helvettiä...



Huomannu saman jutun, mutta minkäs tolle nyt tekis


Mitään naista kyllä jaksa ainakaan tietoisesti ettiä. Hajois pää siihenkin touhuun

EDIT: vähän perseellään toi toinen quote mut minkäs teet...

[muokattu 11.8.2002 17:38]
cosmikki

Posts: 1,261

#398 • • cosmikki
hihi. millalla tosiaan pikkusen hitaasti näköjään sytyttää *plur**heiii**piis**hih*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#399 • • -Loyal- Guest
Mä varmaan nyt siirryn tonne seukkaus luukun puolelle, tosin en hirveen vakavasti vielä... siirtymävaihde kestää n. 1kk mulla :-)
milla

Posts: 3,699

#400 • • milla
Angeli:



Sulla on aina milla kulta ollut hieman hidas sytytys
*iloinen*



no höh
*pelle* mä oon just ihana:)