SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,806,066 views

Pablo

Posts: 1,875

#3701 • • Pablo

Toykio:
Niimpä, aina kannattaa olla kaukaa viisas ja ihastua suhteessa jo uuten mahdolliseen seurustelukumppaniin jos näyttää rakkaus kariutuneelta...

Yksi minun ystäväiseni ei ole sinkkupäiviä ikinä nähnytkään, mikä saa minut aina silloin tällöin kateeliseksi...mutta toisilla on kai tuo pariutuminen helpompaa.(?) No, joka tapauksessa, aina kun tyttönen on eronnut, niin samalla hän on aina tipahtanut kuin kissa jaloilleen mutta silti suoraan uuteen syliin!



hah toisaalta tuo saattaa vaikuttaa aika laskelmoivalta toiminnalta.
S-T

Posts: 1,195

#3702 • • S-T Pieni

De Souza:
Olet aivan oikeassa. Ehkä ilmaisin itseni hieman väärin *ding*. Kyllähän sitä saattaa hetkellisesti tuntea vetoa johonkin toiseen. Yleensä se kuitenkin menee ohi muutamassa päivässä, ellei nopeamminkin.


Niin, jos sitä ihastusta ei ”ruoki”. Mulla tosin on ihastuneena tapana ihan oikeasti keskustella ja tavata sitä ihmistä johon olen ihastunut. Eikä siinäkään mielestäni ole mitään väärää. Siitä, että saa tavata ihmistä, josta pitää, tulee hyvä olo, siksi sitä haluan tehdä. Tällöin se ihastus myös kestää pidempään kuin muutaman päivän. Tietenkin tällaisessa täytyy ottaa huomioon seurustelukumppanin sietokyky. Näistä ihmisistä, joita olen ihastuksissani tapaillut, on useammankin kerran syntynyt arvokkaita ja hyviä ystävyyssuhteita.

--
Pieni on kaunista.

Cloudberry

Posts: 493

#3703 • • Cloudberry

Toykio:
Niimpä, aina kannattaa olla kaukaa viisas.. -cut-
Yksi minun ystäväiseni ei ole sinkkupäiviä ikinä nähnytkään, mikä saa minut aina silloin tällöin kateeliseksi...mutta toisilla on kai tuo pariutuminen helpompaa.(?) No, joka tapauksessa, aina kun tyttönen on eronnut, niin samalla hän on aina tipahtanut kuin kissa jaloilleen mutta silti suoraan uuteen syliin!



Kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen.. *iloinen*
Ei mutta oikeasti, mä oon kans kateellinen niin monelle ystävälle niitten ainaisesta flaksista. Parasta oli että yhdelle tytölle tuli miehet ehdotteleen vielä silloinki kun se kulki viimesillään raskaana.. *en tajuu* *ding*
Mutta oon yrittäny lohduttautua ajatuksella, että vaikka ”putoilen” enkä kuten kissat jaloilleni, ni aina vaan sinnikkäästi oon ryöminy pystyyn ja jatkanu matkaa.. Pakkohan se on joskus tulla minunki vuoro?? Väsytystaktiikalla lopulta uuvutusvoitto Sattumasta?? *iihhih*
Avatar
#3704 • • sakk303 Guest
tjooh.
semmosta se elämä tuppaa olemaan.
vittu.
ääh.
öp.
kaukaa kaunis mutta kaukana kauniista.
päivä kerrallan emmäkä yritä mitn väkisin.
keisha

Posts: 1,394

#3705 • • keisha bullet with butterfly wings

lohikarme:Tolla seurustelulla tarkotin lähinnä edellistä suhdetta enkä sitä johonka ollaan menossa.Täsmennys jäi pois jotenka taisit saada väärän käsityksen *nauru*


Eli siis tarkoitit että kyllähän sitä seurustellessa ehtii tutustua myös muihin ja ihastua näihin?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

DESPE

Posts: 4,580

#3706 • • DESPE
Oon täällä lopun elämäni , mulla ei ole vaihtoehtoa!!
lohikarme

Posts: 1,730

#3707 • • lohikarme RitariVittupää

keisha:
---
lohikarme:Tolla seurustelulla tarkotin lähinnä edellistä suhdetta enkä sitä johonka ollaan menossa.Täsmennys jäi pois jotenka taisit saada väärän käsityksen *nauru*
---

Eli siis tarkoitit että kyllähän sitä seurustellessa ehtii tutustua myös muihin ja ihastua näihin?



Juurikin niin *hymy*

--
Qualis artifex pereo

_kolibri_

Posts: 1,590

#3708 • • _kolibri_ -lintunen-
juuri nyt tuntuu vähän yksinäiseltä....
en kyllä voisi tällä hetkellä mitää vakavaa pitää mutta vähän käperrystä ja läheisyyttä kaipaan... *nyyh*
semmosta se elämä on...
-lera-

Posts: 394

#3709 • • -lera-

Despe:
Oon täällä lopun elämäni , mulla ei ole vaihtoehtoa!!



hei. mii tuu *justjoo*
keisha

Posts: 1,394

#3710 • • keisha bullet with butterfly wings

lohikarme:
---
keisha:
Eli siis tarkoitit että kyllähän sitä seurustellessa ehtii tutustua myös muihin ja ihastua näihin?

---
Juurikin niin *hymy*


Kannattaa varmaan pitää sit sitä nykyistä tyttöystävää silmällä kenen kanssa se viettää aikaansa -tai tyttöystävän sua *vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Uhuu

Posts: 844

#3711 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
suoraan sanottuna vituttaa tää luukku!!! =(

-kaikkimullehetinytuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Ec^

Posts: 43

#3712 • • Ec^ Olen se joka on, muttei ole
Toi oli *super* kiva.
Jos ei heilaa helluntaina, niin jonoa juhannuksena. *jiihaa* En pane pahakseni. *nauru*
Että Kiitos vaan tuosta rohkaisun palasesta. *hih*

--
Tämä on juuri sitä mitä halusin, mutten halua.

1ncarnation

Posts: 542

#3713 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
tietenkin intin aikana kaikki meni tyttöystävän kaa kaikki vitu*x eli nyt voi tänne kirjoitella... :)
*lähtee metsästää*
*piru*
ps.oottekste uudes city:s lukenu sitä player palsta..jostain pokaus teknikoista..aivan älytöntä juttua siel kyl oli ... lukekaa huvikseen :p

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3714 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
hmm.. Oonkohan mä jotenkin outo, ku viihdyn sinkkuna.. Niin moni teistä kiroaa sinkkuna olemista.. Sinkkuna saa olla ja mennä miten lystää.. Ei tartte selitellä kellekään.. Saa olla kenen kanssa haluaa eikä tartte koko ajan todistella toiselle, et me ollaan vaan kavereita ton miehen kanssa..

Onhan seukkaus ihan jees..ehkä hetken..mut sit siitäkin tulee tylsää.. Haukkukaa vaan mut, mut mä nyt olen tämmönen.. Tokihan olis aina joskus kiva ku olis joku kainalo mihin kömpiä iltaisin..Mut onneksi on ihanat ystävät..

Mä ainakin tykkään tästä luukusta! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#3715 • • Dorka Guest

Viola81:
Onhan seukkaus ihan jees..ehkä hetken..mut sit siitäkin tulee tylsää.. Haukkukaa vaan mut, mut mä nyt olen tämmönen.. Tokihan olis aina joskus kiva ku olis joku kainalo mihin kömpiä iltaisin..Mut onneksi on ihanat ystävät..

Mä ainakin tykkään tästä luukusta! *sydän*


Jaa-a, minusta tää on aivan perseestä. Kyllä tässä sietää olla, mutta kyllä mä mieluiten valitsisin hanin jonka kanssa vois luottavaisin mielin jakaa elämää. Olen tosi vanhainaikainen joten en ihastu nopeesti ja haluan tuntea toisesta ”kaiken” ennen, kun rupen seukkaa joten ikinä ei ole ongelma ollu toiselle selittäminen minne on menny ja mitä on tehny, kun suhteessa kaiken a ja o on minusta luottamus.

Nykyään jotenkin tuntuu et jokainen makaa / seukkaa kunhan on vain kiva ja sit katotaan myöhemmin et tuleeko mitään... *ding*
Dives

Posts: 536

#3716 • • Dives I see the light

Viola81:
hmm.. Oonkohan mä jotenkin outo, ku viihdyn sinkkuna.. Niin moni teistä kiroaa sinkkuna olemista.. Sinkkuna saa olla ja mennä miten lystää.. Ei tartte selitellä kellekään.. Saa olla kenen kanssa haluaa eikä tartte koko ajan todistella toiselle, et me ollaan vaan kavereita ton miehen kanssa..

Onhan seukkaus ihan jees..ehkä hetken..mut sit siitäkin tulee tylsää.. Haukkukaa vaan mut, mut mä nyt olen tämmönen.. Tokihan olis aina joskus kiva ku olis joku kainalo mihin kömpiä iltaisin..Mut onneksi on ihanat ystävät..

Mä ainakin tykkään tästä luukusta! *sydän*



ei välttämättä ole tosta kiinni.. se vaan riippuu suhteesta.. ei kaikki miehet esim ole epävarmoja.. ja kyllä suhteessakin saa mennä miten lystää suurimman osan ajasta.. ja jos vielä sattuu olee samat menot niin mikäs sen parempaa?
-P

Posts: 4,972

#3717 • • -P

alien:
---
Viola81:
Mä ainakin tykkään tästä luukusta! *sydän*

---


*joo* mäkin tykkään kaikista luukuista! *slurps**kuolaa**aplodit*



mäkin tykkään sun luukusta *slurps**aplodit**sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#3718 • • Equalizer Guest
*vink*
W

Posts: 1,049

#3719 • • W
Meikä on sinkku muuten myös......taas.....kerran.....aina? aika muuten korni tämä sinkkuluukku.....suljetaan omituiset yksinhöpöttäjät omaan foorumiin jotteivat häiritse varattuja.....damn. *igor*
sapeli

Posts: 11,768

#3720 • • sapeli jokukukamikä?

William-78:
Meikä on sinkku muuten myös......taas.....kerran.....aina? aika muuten korni tämä sinkkuluukku.....suljetaan omituiset yksinhöpöttäjät omaan foorumiin jotteivat häiritse varattuja.....damn. *igor*



Ja tätä on 212 sivua... Kuka näitä edes lukee? (Hmm... minä näköjään *iihhih*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.