SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,405 views

Epailija

Posts: 5,636

#3421 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kazaa:
Mäkin taidan olla kohta sinkku *uuh* joten varmaan pitäis alkaa miettimään miten sitä pitäis nauttia sinkkuudesta kesällä...



Miksi miettiä moisia? Vai onko sinkkuudesta nauttiminen jokin velvollisuus? Jos ei pidä sinkkuutta mitenkään erityisen nautittavana olotilana, niin onko siitä silti väen vängällä yritettävä nauttia? Eikö olisi parempi vain yrittää minimoida kärsimys sen sijaan, että pistäisi uuden statuksen varjolla elämän ranttaliksi? Vai löytääkö villistä sinkkuelämästä ne asiat, mitä parisuhteen loputtua mahdollisesti jää kaipaamaan?

Jos sitä vain yrittäisi nauttia elämästä yleisesti ja miettisi, mitä virheitä tuli suhteessa mahdollisesti tehtyä. Miettisi, miten seuraavassa suhteessa (jos sellaista tulee) välttyisi toistamasta virheitään. Miettisi, miten paljon sitä itse pystyy asioihin loppujen lopuksi vaikuttamaan ja että kannattaako näitä asioita miettiä laisinkaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

cheat

Posts: 796

#3422 • • cheat
Voi hemmetti menin poistamaan semmosen kierto meilin minkä ignoraaminen aiheuttaa kymmenen vuoden mieshuolet...prkl pitäiskö mennä rikkoo vielä pari peiliä niin k aikki olis pop...kyl paljon voi olla kiinni meilistä... *hih*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

itis

Posts: 2,518

#3423 • • itis Morning Star
Cheat>

Just cheat some, men will come *hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Epailija

Posts: 5,636

#3424 • • Epailija Physicist, 2nd class.

cheat:
Voi hemmetti menin poistamaan semmosen kierto meilin minkä ignoraaminen aiheuttaa kymmenen vuoden mieshuolet...prkl pitäiskö mennä rikkoo vielä pari peiliä niin k aikki olis pop...kyl paljon voi olla kiinni meilistä... *hih*



Pientähän tuo on. Itse katkaisin sellaisen ”lähetä neljälle tai et saa ikinä”-viestin ketjun omalta osaltani... *hikoil*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#3425 • • sakk303 Guest

cheat:
Voi hemmetti menin poistamaan semmosen kierto meilin minkä ignoraaminen aiheuttaa kymmenen vuoden mieshuolet...prkl pitäiskö mennä rikkoo vielä pari peiliä niin k aikki olis pop...kyl paljon voi olla kiinni meilistä... *hih*



mulle on sadellut kanssa tuollaisia forwardeja tässä pitkin vuotta. tosin naishuolia aiheuttavia. nooh, oon poistanut ne aina suoraan lukematta edes niitä. se on sitten yksi teoria jälleen lisää sille, että miksi tällä puolella luukkua yhä postaillaan *ding*

en oo ikinä muuten käyttänyt poppareita ja kaljaa länkytyksen ja käden yhteydessä, mut totahan vois sit kokeilla *nauru*

[muokattu 13.4.2004 18:20]
keisha

Posts: 1,394

#3426 • • keisha bullet with butterfly wings

Epailija:
---
cheat:
Voi hemmetti menin poistamaan semmosen kierto meilin minkä ignoraaminen aiheuttaa kymmenen vuoden mieshuolet...prkl pitäiskö mennä rikkoo vielä pari peiliä niin k aikki olis pop...kyl paljon voi olla kiinni meilistä... *hih*

---


Pientähän tuo on. Itse katkaisin sellaisen ”lähetä neljälle tai et saa ikinä”-viestin ketjun omalta osaltani... *hikoil*

Mä ainakin katkaisin ja katkaisen edelleen tollaset ketjukirjeet ja pääsin silti täältä luukusta pois :P Mut voihan sitä vaikka tollasella selittää omaa sinkkuuttaan jos ei muuta syytä siihen keksi ;)

[muokattu 13.4.2004 18:34]

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Unik

Posts: 4,117

#3427 • • Unik
Mikäs sitten on jos ei ole sinkku mut ei seurustelekkaan? *täh*
Epailija

Posts: 5,636

#3428 • • Epailija Physicist, 2nd class.

keisha:
Mä ainakin katkaisin ja katkaisen edelleen tollaset ketjukirjeet ja pääsin silti täältä luukusta pois :P



Älä huoli, ei se kestä. *g*


Mut voihan sitä vaikka tollasella selittää omaa sinkkuuttaan jos ei muuta syytä siihen keksi ;)



Voi kuule, kyllä niitä syitä keksii vaikka kuinka: Olen syntynyt epäonnisten tähtien alla, muut eivät vain tajua kuinka hyvä saalis olen, kyseessä on maailmanlaajuinen salaliitto, laitan sukat väärässä järjestyksessä jalkaan, haitilainen voodoo-mies on noitunut minut, Nokialla menee nyt liian huonosti ja nelosen ratikka ei selvästikään ole kulkenut ajallaan. Näin muutaman esimerkin mainitakseni.

Mut niinq kato kyl mä saisin kenet vaan mut q ei niinq vaa tunnu löytyvän tarpeex tasokkait tsixei. Ei mun kaltasen super-uroon tarvi kato tyytyä mihinkään. Kun mä bongaan jostain sen A-luokan kyljyksen, niin mä vain menen ja niinq otan sen. Mut ei täält Suomest löydy semmosii, vaan pitäs varmaan mennä jenkkilään. Siellä kun on muutenki selvästi enemmän bling bling ja tasokkaampi meininki. Mesta just tällasen karjun maquun.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Pätkis

Posts: 1,038

#3429 • • Pätkis Pikkis

a:
---
unik:
Mikäs sitten on jos ei ole sinkku mut ei seurustelekkaan? *täh*
---
Ömm, ”vittuuks se sulle kuuluu” :p Mä tuen ainaki


minä myös!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

merqus

Posts: 1,010

#3430 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

a:
---
unik:
Mikäs sitten on jos ei ole sinkku mut ei seurustelekkaan? *täh*

---


Ömm, ?vittuuks se sulle kuuluu? :p Mä tuen ainaki



Tota pitää varmaan kokeilla sitten seuraavalla kerralla *nauru*
Howdy

Posts: 7,955

#3431 • • Howdy Oldie

Pygmi:
---
a:
---
unik:
Mikäs sitten on jos ei ole sinkku mut ei seurustelekkaan? *täh*
---
Ömm, ”vittuuks se sulle kuuluu” :p Mä tuen ainaki

---

minä myös!



Jos se on häröilypanosuhdehärpäkkäsekoilua *ding*

--
Käpy vailla vertaa

nibes

Posts: 165

#3432 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
se On kumma juttu että sillOin kun seurustelee ”tOsissaan”, niin Olis menOO vaikka muille jakaa. mutta sitten kun pitkä ja piinaava suhde On Ohi..kaikki On hävinny ku pieru saharaan!*hmph*
eli ilmeisesti sitä On vain keskityttävä itseensä.
seurustelua en tOdellakaan ikävöi, haluun pysyä tällä puOlella pitkään.*jiihaa*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

keisha

Posts: 1,394

#3433 • • keisha bullet with butterfly wings

Epailija:
Älä huoli, ei se kestä. *g*

Ei tässä yhteiskunnassa koska ihmiset eivät osaa koskaan tyytyä mihinkään.

Mut niinq kato kyl mä saisin kenet vaan mut q ei niinq vaa tunnu löytyvän tarpeex tasokkait tsixei. Ei mun kaltasen super-uroon tarvi kato tyytyä mihinkään. Kun mä bongaan jostain sen A-luokan kyljyksen, niin mä vain menen ja niinq otan sen. Mut ei täält Suomest löydy semmosii, vaan pitäs varmaan mennä jenkkilään. Siellä kun on muutenki selvästi enemmän bling bling ja tasokkaampi meininki. Mesta just tällasen karjun maquun.

On se hyvä että tiedostaa mitä haluaa ;) Mua vaan hiukan huvittaa se, että pitäis postimyyntikuvastosta saada valita paras päältä, ja sit kun kaikki ei olekaan täydellistä, hypitään edes takas kahden luukun väliä. Ja aina pitäis saada muilta sympatiaa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keisha

Posts: 1,394

#3434 • • keisha bullet with butterfly wings

a:
Joo alkuun se on kova se uho ku se et pääsee kertoo kaikille olevansa varattu on elämän tärkein asia ja ainoa sisältö, ja sit ku meneeki vituiks ollaan tosi hipihiljaa ihan vaan nolotuksen voimalla .)

Onnekseni mulla on muutakin sisältöä elämässäni, joten selviän sittenkin kun se maito on maassa. :)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keisha

Posts: 1,394

#3435 • • keisha bullet with butterfly wings

a:No sepä hyvä, toivon mukaan muistat vastaavasti julistaa poikkimenoasi suureen ääneen seukkausluukussa ja ylimielistellä muille säälipisteille, kun eivät osaa elää muuten ku parisuhteessa .)

Oon pahoillani jos sä jotenkin loukkaannuit tosta mitä sanoin, en todellakaan tarkoittanut olla mitenkään ylimielinen, lähinnä meinasin et kaikilla on varmasti mahdollista löytää joku. Vaikka sitten pistäisi poikki ne ketjukirjeet tai muuten vaan olisi parinmuodostuksen taiteiden sääntöjenvastainen. Löysinhän mäkin vaikken varmasti ole mikään täydellinen saalis. *nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Epailija

Posts: 5,636

#3436 • • Epailija Physicist, 2nd class.

keisha:
Mua vaan hiukan huvittaa se, että pitäis postimyyntikuvastosta saada valita paras päältä, ja sit kun kaikki ei olekaan täydellistä, hypitään edes takas kahden luukun väliä. Ja aina pitäis saada muilta sympatiaa.



Eikö se olekaan vain surullista? *g* Noh, kai siitä hupiakin voi repiä. Inhimillistä se ainakin on - siis sekä huvin repiminen, että sympatioiden kalastelu.

Uskoisin nyt kuitenkin, että täydellisyyttä aika harva varmaan loppujen lopuksi hakee. Yleisin ongelma tuntuisi sen sijaan olevan se, että suhteeseen lähdetään liian suurella kiireellä. Sitten kun toista oppii tuntemaan hieman lisää, niin tajuaakin viettävänsä aikaa vääränlaisen henkilön kanssa ja suhde todennäköisesti menee poks. Jos ihmiset näkisivät vähän vaivaa sen eteen, että tutustuisivat ensin potentiaaliseen ehdokkaaseen, niin monelta sydänsurulta todennäköisesti vältyttäisiin. Poikkeuksina tähän tutustumisen autuuteen ovat tietenkin nuo pelimiehet ja pelitytöt, jotka kertovat mitä sattuvat saadaakseen mitä haluavat.

Tosin on silläkin varmaan osansa luukusta toiseen pomppimiseen, että ainakaan jompi kumpi suhteen osapuoli ei halua nähdä vaivaa suhteen eteen - tai että tuo vaadittu vaiva on kertakaikkiaan liian suuri senhetkisessä elämäntilanteessa. En kuitenkaan sanoisi, että tuossa ainakaan aina olisi kyse liian ruusuisista kuvitelmista tai täydellisyyden tavoittelusta.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

keisha

Posts: 1,394

#3437 • • keisha bullet with butterfly wings

Epailija:

Uskoisin nyt kuitenkin, että täydellisyyttä aika harva varmaan loppujen lopuksi hakee...
--

Samaa mieltä*piis*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keisha

Posts: 1,394

#3438 • • keisha bullet with butterfly wings

a:
Mut ajatusleikeistä pitävänä mä jäin miettii et mitäs sit ku se maito oikeesti livahtaa lattialle, niin jatkatsä omaa elvistelyy mut siirryt vastaavasti seukkausluukkuun julistaa sinkkuelämää, vai häpeetkö ja uliset jälleen täällä. Hiljaisuus ei missään nimessä oo vaihtoehto koska jos kerran avaa suunsa ni sen jälkeen takapakit on vaan luusereille .)

Sun pitää nyt sit vaan ottaa et pääset sanomaan I told you so ;) Eiköhän tää mee poikki kun ne aikaisemmatkin suhteet kerran meni.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keisha

Posts: 1,394

#3439 • • keisha bullet with butterfly wings

a:

En mä useinkaan noin sano, sehän ois tekopyhää. Nauti kuule tyttö ku vielä voit .)


Pakkohan se on kun lopuksi kuitenkin kuolee =)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Pätkis

Posts: 1,038

#3440 • • Pätkis Pikkis

Howdy:
---
Pygmi:
---
a:
---
unik:
Mikäs sitten on jos ei ole sinkku mut ei seurustelekkaan? *täh*
---
Ömm, ”vittuuks se sulle kuuluu” :p Mä tuen ainaki
---
minä myös!
---
Jos se on häröilypanosuhdehärpäkkäsekoilua *ding*


*joo* sitä itseään

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.