SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,504 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#3401 • • [Nuclear] el aprendiz

Toykio:
Sinkkuilu on ollut tässä kevään tunnelmoinissa tosi jees! Mutta sitten on ollut toiveet tässä yllä yksien deittien suhteen tosi korkeella koko viikon ja sitten on käynytkin tosi tunkkaisesti, ettei mitään kutsuja ”kahveile” ookkaan tapahtunut ..nyyh, sitten saikin fiilistellä eilen tapsan keikalla ”fuck this shit”.. vaikka eihän nämä asiat niin vakavia ole!*vink*


Niin...voi sitä myös kauniimpikin sukupuoli kutsua kahville ihan rohkeesti vaan. *hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Cassu

Posts: 634

#3402 • • Cassu Vieras omassa elämässä

Dèja vu:
---
Cassu:
minä hiivin takavasemmalle....nuuhkimaan toisen luukun tuoksuja....*heihei**ding*

---

Pete peijooni minkä nyt meille teit*plur* ei vaine, onnittelut Teille molemmille*joo*



Ei kauaa siitä onnesta saanu nauttia, naiset on vaan niin vaikeita...no ainakin tää yksi tapaus....mut nyt ei oo enää murheita taas tästä ihmisestä, kunnes......seuraavaan kertaan....ääh...ei enää koskaan ikinä....musta taitaa tulla ikisinkku, kiitos naisien....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Aidrian

Posts: 1,799

#3403 • • Aidrian Furian Master

Cassu:
Ei kauaa siitä onnesta saanu nauttia, naiset on vaan niin vaikeita...no ainakin tää yksi tapaus....mut nyt ei oo enää murheita taas tästä ihmisestä, kunnes......seuraavaan kertaan....ääh...ei enää koskaan ikinä....musta taitaa tulla ikisinkku, kiitos naisien....


voivoi teitä nuoria*lohduttel**nauru*
Cloud

Posts: 2,162

#3404 • • Cloud Game Freak
No joo rehellisesti.. tahtoo jonkun jonka kaa nuqquu yöt kiltisti ja nätisti.. Juu toosii nätisti *enkeli*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

nina¤

Posts: 364

#3405 • • nina¤ -eläinlaps
aah tätä suloista fiilistä......*sydän* tekee niin paljon mieli jättää tää luukku taakse ja samalla tänne on jäätävä niin että saa (naiivi kun olen) odottaa kaikkea ihanuutta joka tulee ihan kohta vastaan...... *slurps*

--
..for me to POOP ON..

Elmiira

Posts: 1,446

#3406 • • Elmiira
Kyllä tää sinkkuilu välillä näyttää hyvät puolensakin *vink*
Vietinpäs juuri aika ihanan viikonlopun *plur*

Mutta en oo mihinkään tästä luukusta lähdössä kuitenkaan *hymy*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Chare

Posts: 412

#3407 • • Chare kiltti tyttö
sinkkuilus on kyl hyvätkin puolensa... varsinki keväisin.. ei tarvi tyytyy yhteen mieheen välttämättä.. mut ois se oma kultakin aika ihana, viimeistään syksyllä.

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

_kolibri_

Posts: 1,590

#3408 • • _kolibri_ -lintunen-
no ni... *uuh*
nyt minä sitten ilmottaudun tänne...
sydän tuntuu raskaalta ja muutenkin vähä pöh olo... mutta yritän katsoa tätä siltä kannalta että...: ”OLEN SINKKU!!!!” *jiihaa*

...(*nyyh*)

[muokattu 6.4.2004 19:15]
W

Posts: 1,049

#3409 • • W
Itsekkin olen sinkku jälleen, ja täytyy kyllä sanoa että huokaus sentään kuinka helpottunut voi olla....elämä on reilusti helpompaa kun voi keskittyä omaan napaansa, ei niin ettei läheisyys kelpaisi, mutta sen kanssa tulee aina niin saakelisti kylkiäisiä!!!
*aplodit**jiihaa**iloinen*

ps. Nyt ei kyllä uskalla juopotella....silloin kyllä sinkkuus ei maistu yhtään kun täytyy yksin lähteä kotiapäin tallustamaan....*uuh*

[muokattu 6.4.2004 20:58]
Amma

Posts: 2,383

#3410 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
*pyörii kuin pieru nahkahousuissa*
Hmm.. Onko tässä luukussa hyvä olla vai ei? En osaa päättää (vai pitääkö sitä edes osata?). Kriisiä pukkaa. *ding*
Toisaalta ahdistavaa olla yksin, toisaalta helppoa ja leppoisaa. Äh. Kaikki on liian vaikeeta. *igor*

--
*etsiskel*

Avatar
#3411 • • HRDance Guest
Jeps. Ilmoittaudun tänne sit takasin *ding*
_2

Posts: 325

#3412 • • _2
*Nostaa käden ylös* Pitää näyttäytyä täältä kasan alta välillä ettei luulla kuolleeks *nauru*
Snowie

Posts: 601

#3413 • • Snowie Ihku Hiutale
Mä en mitään muuta haluais yhtä paljon kun päästä vittuun täältä. *murjotus*
Orfeus

Posts: 5,872

#3414 • • Orfeus

bonewhiteflesh:
panettaa!!! no, eikun lätinä pyörimään, popparit mikroon, bisset kylmästä ja muna käteen =)


Ei saa oikeesti naurattaa ihmisii näi paljoo*iihhih*
warma

Posts: 16

#3415 • • warma
Munaton pääsiäinen. *kivatsulle*

--
Kyllä mekin poikien kanssa...monta kertaa..

Orfeus

Posts: 5,872

#3416 • • Orfeus

William-78:
Itsekkin olen sinkku jälleen, ja täytyy kyllä sanoa että huokaus sentään kuinka helpottunut voi olla....elämä on reilusti helpompaa kun voi keskittyä omaan napaansa, ei niin ettei läheisyys kelpaisi, mutta sen kanssa tulee aina niin saakelisti kylkiäisiä!!!
*aplodit**jiihaa**iloinen*


Tähän täytyy yhtyä ihan täysin*joo*
[zuho]

Posts: 238

#3417 • • [zuho] Team Jorma

bonewhiteflesh:
panettaa!!! no, eikun lätinä pyörimään, popparit mikroon, bisset kylmästä ja muna käteen =)


HAHAHAHAH !!!! *hih*

--
-Juho

cheat

Posts: 796

#3418 • • cheat
*vilkuti*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

kazaa

Posts: 48

#3420 • • kazaa
Mäkin taidan olla kohta sinkku *uuh* joten varmaan pitäis alkaa miettimään miten sitä pitäis nauttia sinkkuudesta kesällä...