SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,335 views

anthocyan

Posts: 1,511

#3301 • • anthocyan Kohti valoa...



Nancy:
*ding* taidan olla aika omituinen tapaus kun itse ainakin olen pokannut jätkän tanssilattialta....*plur*

---
Dima
Miten helvetissä? Siis puhuminen on ainakin aivan turhaa, ei siel kuule mitään ja ele-kieli on vakaasti harhaan johtava..

---


Avernian
Sinne vaan ja kieltä kurkkuun, eiköhän känninen äijänkäppyrä mukaan lähde.



*nauru* Niin hyvin sanottu! *plur* Sarkasmi kunniaan! *sydän*

[muokattu 23.3.2004 07:53]

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#3302 • • Nancy Guest

Dima:
---
Miten helvetissä? Siis puhuminen on ainakin aivan turhaa, ei siel kuule mitään ja ele-kieli on vakaasti harhaan johtava..



Ei siihen mitään sen kummempaa tarvittu ku hymy ja pari silmäilyä tähän namupalaan...*vink*
Toykio

Posts: 294

#3303 • • Toykio

Hyzenthlay:
No mutta mitäs sitten, kun tabi soittaa jotain ihku nostatusta ja naama menee väkisinkin tällaseen virneeseen --->*plur* ja sitten kun vilkasee luoteeseen, niin heti siinä on joku pertsa, joka luulee, että se hymy on kohdistettu juuri _hänelle_. Ja suurella todennäköisyydellä henkilö on vielä kunnon ällötys.



Kuulostaa tutulta*nauru* ja tämähän tapahtuu juuri silloin, kun haluaisi mieluiten ihan omassa tanssimaailmassa fiilistellä rauhassa...

Been there, done that...
Avatar
#3304 • • Mr. Jenkins Guest
Ja nyt liittyy Leszkin tänne boksiin!
Saa lähestyä! *joo*
murhis

Posts: 152

#3305 • • murhis team hullut
Minä myös... Kyllähän tässä ehti jo yli 4 vuotta yhtä katsoa *hymy*

[muokattu 23.3.2004 12:42]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3306 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

alien:
äläs nyt... *nauru* itsekin tykkäsit, kun tutustuttiin (ainakin melkein tanssilattialla), etkä varmasti ole katunut sitä! *hih**possu*



Hei, ei noita voi verrata *hih* premi ja lauantai-ilta, ja minä jolle baaritkin oli vielä se ”uus hieno juttu” *iihhih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3307 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no siinä vaiheessa voi olla kivaa tehdä tuttavuutta, mutta onnistuuhan se muuallakin kuin tanssilattialla *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Aeryn

Posts: 166

#3308 • • Aeryn
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne? *hymy*

Tossa \”ei pokausta tanssilattialla\” poliitiikassa oon kyllä samaa mieltä , nimittäin mä ainakin haluan tanssia rauhassa bileissä. Sitten tanssilattian ulkopuolella on ihan eri käytäntö. *hih* Useimmiten en edes tanssilattialla huomaa, jos joku koettaa kiinnittää mun huomion, nimittäin tanssin yleensä silmät kiinni.

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Avatar
#3309 • • Mr. Jenkins Guest
Kauankohan tämä p**ka olotila jatkuu.. Sinkkuna olo sucks*eiei*
Sinza

Posts: 2,227

#3310 • • Sinza
Mä taas olen tuntenut oloni sinkkuna paljon iloisemmaks ja onnellisemmaks ku seukatessani.. Mut kai se sit riippuu siitä suhteestakin. Jos seurustelee kuus vuotta niin kai se pakosti alkaa loppuvaiheessa maistua puulta *nauru*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

kilobitti

Posts: 2,419

#3311 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lesz: Sinkkuna olo sucks*eiei*



mä viihdyn oikeastaan aika hyvin*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#3312 • • Mr. Jenkins Guest
Joo. Uskon että tää menee pikkuhiljaa ohi, nyt vaan sattuu niin hemmetisti.
Ja ärsyttää aloittaa kaikki alusta esim. kämpän etsiminen, muutto, etc..
Toisaalta onhan maailmassa kolme miljardia naista, eiköhän niistä soulmate löydy!

[muokattu 23.3.2004 20:28]
skasi

Posts: 161

#3313 • • skasi
hetken jo luulin et täältäkin saattais päästä pois..=(

huonolta näyttää..

=(

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Fresia

Posts: 764

#3314 • • Fresia vähän outo

Aeryn:
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne? *hymy*



Mulle on tosi tärkeetä sama musiikkimaku, kokemuksesta tiedän, että jaksa jotain suomirokki fania *eiei*. Mutta sit taas bileissä haluan vaan tanssia, että mistä lie sit kuvittelen löytäväni jonkun, kun en halua, et bileissä tullaan iskemään *ding*... koska bileissä oon tanssimassa, ja tanssin mieluiten ihan yksin... mutta ei se pelkkä sama musiikkimaku sitä samanhenkisyyttä takaa, vaikka tärkeetä onkin...tarvitaan paaaljon muutakin *nauru*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

minttu83

Posts: 179

#3315 • • minttu83

Aeryn:
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne? *hymy*

Tossa ”ei pokausta tanssilattialla” poliitiikassa oon kyllä samaa mieltä , nimittäin mä ainakin haluan tanssia rauhassa bileissä. Sitten tanssilattian ulkopuolella on ihan eri käytäntö. *hih* Useimmiten en edes tanssilattialla huomaa, jos joku koettaa kiinnittää mun huomion, nimittäin tanssin yleensä silmät kiinni.



Mulle ei niinkään sama musiikkimaku merkkaa paljoo mut se, että kuuntelee ja rakastaa musiikkia on kyl tosi tärkeetä

--
Wake me up when September ends

kilobitti

Posts: 2,419

#3316 • • kilobitti 1-2-3 techno

minttu83:
Mulle ei niinkään sama musiikkimaku merkkaa paljoo mut se, että kuuntelee ja rakastaa musiikkia on kyl tosi tärkeetä



en pysty edes kuvittelemaan eläväni ihmisen kanssa jolle musiikki on vaan ”sitä mitä tulee radiosta”. Meillä ei yksinkertaisesti ois pitemmän päälle riittävän paljon yhteistä. Toi musiikkimaku ei ole _niin_ tärkeätä, tärkeämpää on että pystyy keskustelemaan musiikista ns. samalla tasolla. Sitä varmaan oppisi kuitenkin ajan kanssa jossain määrin ymmärtämään toisenkin musamakua.

[muokattu 23.3.2004 22:19]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#3317 • • Mr. Jenkins Guest
Itse diggaan niin paljon kaikesta musasta, siis jos se on konetta, että mulle on tärkeätä että toinen osapuoli tykkää kanssa koneesta. Tosin jos toinen tykkää trancesta ja toinen haussista, niin kyllä siittäkin tappelu aikanaan tulee. nim.kokemuksen syvä rintaääni.
Avatar
#3318 • • astaroth Guest
Minun musiikkimakuni on sen verran laaja, että on vaikea löytää kauniimman sukupuolen edustajista sellaista musiikkiteollisuuden kuluttajaa, jonka mieltymyksiä en pystyisi hyväksymään. Mutta kunhan ei vain itse ota nokkiinsa, jos en sattuisi pitämään hänen musiikistaan, ja minä tekisin hänelle samoin. Ja jos musiikista ei tykkää, niin ei silti rupea väkisin tuputtamaan sitä.
hallucinogen

Posts: 8,190

#3319 • • hallucinogen Edain

Aeryn:
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne? *hymy*



Ainakin kaukosuhteissa siitä on etua niin voi käydä samoissa paikoissa kun ei viittis eri mestoihin mennä kun näkeminen rajoittuu yleensä viikonloppuihin. On se muutenkin kivempaa jos toinen tykkää samanlaisesta musiikista ja kyllä mun mielestä musiikki muokkaa ihmisiä aina johonkin suuntaan.

--
pikku-*possu*

Howdy

Posts: 7,955

#3320 • • Howdy Oldie

hallucinogen:
---
Aeryn:
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne? *hymy*

---


Ainakin kaukosuhteissa siitä on etua niin voi käydä samoissa paikoissa kun ei viittis eri mestoihin mennä kun näkeminen rajoittuu yleensä viikonloppuihin. On se muutenkin kivempaa jos toinen tykkää samanlaisesta musiikista ja kyllä mun mielestä musiikki muokkaa ihmisiä aina johonkin suuntaan.



No mulle nyt ei ole kovinkaan suurta merkitystä sillä mitä toinen kuuntelee .. kun kuuntelen itekkin ihan kaikkee loppukädes.. ja ihmisen luonne se kuitenkin tärkein on eikä musiikkimaku..

--
Käpy vailla vertaa