SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,507 views

Avatar
#301 • • -Loyal- Guest
Must tuntuu et mä löysin sen jo... se kyl menikin jo.. *uuh*
Kävi pyörähtää sellasen 7 vuoden verran ja katos, eli voipi olla et mun mahis meni jo*voiei* Tai ainakin siltä tuntuu, kun 1/2 oon ettiny sitä "oikeeta" eikä mistään löydy? ja jos löytyy niin meen niin lukkoon et en osaa tehä mitään. ei olis pitäny alkaa seurustelee niin nuorena ja noin pitkään, kun nyt ei enään osaa tota lirkutteluu....*eiei*

(muokattu 14.5.2002 20:36:59)
scobl

Posts: 755

#302 • • scobl
muistan kun pienenä kerrottiin ettei minun oikeastaan tarvitse tehdä mitään, se oikea löytyy ihan itsestään. heh maailma näyttää pikkusen vaikeammalta *hih* Mutta toivo elää ja ainakin on sitä sinkkuvapautta *nauru*

--
bred na net

killuska

Posts: 748

#303 • • killuska
HIh no ei sitten ollut tahitilla tai ainakin varteenottettava ehdokas löytyi
yllättävän läheltä...*vink*
Olen siis puolisinkkuangeli...*plur*

--
*killuska*

Avatar
#304 • • Jakke Guest
Ens sunnuntai on helluntai! joko alkaa paniikki iskemään!?
*voiei*
Paineet kasaantuu viikonloppuun?
vai kannattaako uskoa vanhan kansan löpinöitä?*täh*
*nauraa*
Avatar
#305 • • markHOO Guest
Pitipäs arvata :) *plur*
patis

Posts: 1,158

#306 • • patis 10
helluntai *täh*
Avatar
#307 • • Kirsikka Guest
Ai niin, voi ei.. eikös se oo jotain et jos ei heilaa helluntaina niin sit ei koko kesänä..? Voi itku, huonolta näyttää.. No, ei tollaisiin pidä uskoa. Aina on toivoa.. (vai onko?)
Tyly

Posts: 908

#308 • • Tyly
...teillä alkaa tulla kiire ystäväiseni *vink*.. tosiaan se sananlasku menee että "jos ei heilaa helluntaina niin ei koko kesänä"... *nauru*

---Cosmikki---*heiii*

(muokattu 17.5.2002 7:52:23)

--
Iloinen vesilintu

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#309 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Eipäs hätäännytä,meillä on piknikki helluntaina;)))))*vink**nauraa*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Tyly

Posts: 908

#310 • • Tyly
Että semmoisestako piknikistä onkin kyse ??? *vink* *nauraa* *nauru*
Hmm.. että vai siis etsitäänkö täältä kesäheilaa vai mitä ??? SIis oon jotenkin tyypilliseen tapaani aika pihalla asioista *ding*

Mulla onkin jo semmoinen kiva pikku tyttö *plur* *sydän*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

She

Posts: 717

#311 • • She
Niin.. Huomenna siis koittaa se päivä joka tuomitsee koko kesän saaliin.. Grhm**nyyh* Ei hätää.. Mä olen joka ikinen vuosi onnistunut eroamaan helluntaita ennen..Tai olemaan kipeenä tiettynä päivänä ja joutunu venaamaan kotona että se mun mies kävelis ovesta sisään! Mut MÄ EN PELKÄÄ!!!! *joo**joo**joo**joo*
Avatar
#312 • • Jakke Guest
Me tultiin kavereitten kans siihen tulokseen, ettei kannata uskoa vanhoja löpinöitä.
Ylläri sinänsä, ettei kenelläkään mein porukasta oo seuraa sunnuntaina..*nauraa*
|Cronos|

Posts: 1,118

#313 • • |Cronos| the Moose
noniiin.. jotkuu eroaa enen helluntaita... mul se on yleensä siin joulunaikoihin..=) ikinä en ole löytänyt helluntai heilaa mut ei se ole myöskään mitään estäny.. kyl niit aina kesäl löytää lisää..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

JazzyC

Posts: 19

#314 • • JazzyC
Kesä on rakkauden aikaa! *nauraa* Kaikkien tulisi lopettaa kyräily ja vastaan paneminen..antaa auringolle voima ja iloita sydämensä kyllyydestä *joo*
..ja rakkaudessakaan ei saa olla liian pihtari, täytyy yrittää jakaa sitä kaikille eikä vain sille omalle kullalle *iloinen* *pahis*
milla

Posts: 3,699

#315 • • milla
nyt mulle mies! heti tänne. tseh tseh... mul oli puolheila helluntaina..ööh..ottakaa tuosta selvää, en kyllä itekkään oo messissä siinä jutussa..

mut siis: Angelin sanoja lainatakseni...pitää kolahtaa niin ettei muuta ajattele! ei jaksa enää yrittää säätää ja kokoajan kaikki vaan luisuu pois ja mielenkiinto lopahtaa..


..niin ja sit pitää olla oikeenlaiset kengät,180cm vähintään pitkä, käydä bileissä, olla tumma ja söpö ja ja ja ja ja.................*justjoo**justjoo**justjoo* *vink*
scobl

Posts: 755

#316 • • scobl
M I, mitä kenkiä tarkoitat, kokoa 45 vai isompia? *etsii kenkiä komerosta* *nauru*

--
bred na net

Tyly

Posts: 908

#317 • • Tyly
Tää elää kyllä ikuisesti tää topicci *nauraa*
Jos noita Angelin sanoja nyt saa lainata vielä (oikein laittaa jakeluun) niin mä voisin kyllä sanoa että on kolahtanut oikein kunnolla ja melkein taju lähtenyt *iloinen* *sydän* ja sillee.. *plur*
Mut siis minkälaiset on oikeianlaiset kengät???? *häh*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Pan

Posts: 140

#319 • • Pan
""..niin ja sit pitää olla oikeenlaiset kengät,180cm vähintään pitkä, käydä bileissä, olla tumma ja söpö ja ja ja ja ja...""

-Tästä ei kengät enään parane: kokoa 43½. Vuosien käytön tuloksena tampattu täydelliseksi muotiksi jalloilleni.
-Pituutta 188cm
-käyn bileissä, harvemmin vain samoissa bileissä.
-kalpea kuin haamu ja ruma kuin eläin.

*igor*

--
Positiivinen pakana

Tyly

Posts: 908

#320 • • Tyly
*nauraa* *nauraa* *nauru* *voiei*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu