SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,779 views

wallu

Posts: 125

#3101 • • wallu

Lene:
Kummat fiilikset. Tuntuu, ettei sinkkuudelle edes ole olemassa toista vaihtoehtoa. Ei osaa edes kuvitella itseään seurustelevana. Niin itsestäänselvyys, että toista vaihtoehtoa tarjoavaa tulisi katsottua vähän vinoon tms. *ding*



Ite oon alkanu vähän miettiä samalla lailla...luultavasti en osais käyttäytyä suhteessa, saati sitten alottaa sellasta kunnolla *ding*
Parempi vaan olla sinkkuna ja tehä mitä lystää*iloinen*


ps. eiks mulla oo hieno avatar *nauru*
kuvastaa mun fiiliksiä parin viikon päästä tuleviin laserpoint-bileisiin *jiihaa*
Höh joku vei sen pois *nyyh*

[muokattu 11.2.2004 21:58]
Ozie

Posts: 1,389

#3103 • • Ozie
Mun mielestä pitää olla vähän välimatkaa mutta rajansa kaikella. En välttämät kestäis hirveen kauan jos toinen asuis about naapurissa. Tällä hetkellä välimatkaa on about Kehä I:n verran.. ite asun toisessa päässä ja tytskä toisessa päässä. Kun tulee ikävä ni sinne kyllä ajaa kohtuu nopeesti. Jos asuu jossain kaukana kaukana ni tulee jo hirveet kulut matkustuksessa, nytki kännykkälasku pompannu 30% ylöspäin. Tosin nyt vaan hirveitä paineita koulun kanssa ettei oo tullu nähtyy ku about viikonloppusin.
Snowie

Posts: 601

#3104 • • Snowie Ihku Hiutale
Ja nyt jo täällä takasin. Eipähän muakaan kauaa jaksettu kattoa.
merqus

Posts: 1,010

#3105 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Musta tuntuu, että voisin varata täältä ihan vakipaikan joksikin aikaa *hymy* Oon jo tarpeeks monta kertaa todennut, ettei tosta pois pääsemisestä tule yhtään mitään.

Nyt vaan tarttisin jonkun joka pitää huolta siitä etten mä taas mee säätämään mitään ylimäärästä. Vapaaehtosia? *nauru*
wallu

Posts: 125

#3106 • • wallu

Elvirith:
Ja nyt jo täällä takasin. Eipähän muakaan kauaa jaksettu kattoa.



Tais olla vähän rontti äijä *dissaa**hmph*
Kyl sä täällä pärjäät *lohduttel*
Snowie

Posts: 601

#3107 • • Snowie Ihku Hiutale

wallu:
Tais olla vähän rontti äijä *dissaa**hmph*
Kyl sä täällä pärjäät *lohduttel*


Ei ollu. Mutta kiitos. *hali*
hallucinogen

Posts: 8,190

#3108 • • hallucinogen Edain

merqus:
Nyt vaan tarttisin jonkun joka pitää huolta siitä etten mä taas mee säätämään mitään ylimäärästä. Vapaaehtosia? *nauru*



Mä voin hoidella sua säännöllisesti, eiku siis huolehtia *vink*

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#3109 • • Jone Archibald Haddock

Elvirith:
Ja nyt jo täällä takasin. Eipähän muakaan kauaa jaksettu kattoa.



Tollaset pomppimiset ihmetyttää mua suuresti. Sinkkuudesta on seurusteluun kuitenkin pitempi kuin muutaman päivän matka, joten en ymmärrä miksi ”sinkkuluukusta” pitää ilmoittautua niin suunnattoman hätäisesti pihalle ja ilmoittaa sitten paluustaan parin päivän päästä.

Toi kuullostaa jotenkin siltä, että näin tekevillä ihmisille (joita muuten tuntuu olevan suht paljon) ei ole ihan odotukset kohdallaan ja realistinen näkemys tilanteesta.
n.

Posts: 599

#3110 • • n.

Jone:

en ymmärrä miksi ”sinkkuluukusta” pitää ilmoittautua niin suunnattoman hätäisesti pihalle ja ilmoittaa sitten paluustaan parin päivän päästä.



Mä en ymmärrä tätä koko SINKKULUUKKU ja SEUKKAUSLUUKKUa *nauru*

[muokattu 11.2.2004 23:40]
merqus

Posts: 1,010

#3111 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

hallucinogen:
Mä voin hoidella sua säännöllisesti, eiku siis huolehtia *vink*



*nauru* jotenki mä osasin odottaa tuota
Jone

Posts: 8,258

#3112 • • Jone Archibald Haddock

niclas:
Mä en ymmärrä tätä koko SINKKULUUKKU ja SEUKKAUSLUUKKUa *nauru*



No siinä oot kyllä kanssa ihan oikeassa. Kivoja Demi.fi-käsitteitä ja eritoten tää ”Sinkkuluukun” meno on joskus melko tragikoomista kaikessa epätoivoisuudessaan.
wallu

Posts: 125

#3113 • • wallu
Mitään ei tunnusteta! *nauru*
Chatte

Posts: 4,085

#3114 • • Chatte Team Teknolipat :)

niclas:
Mä en ymmärrä tätä koko SINKKULUUKKU ja SEUKKAUSLUUKKUa *nauru*


Jone:
No siinä oot kyllä kanssa ihan oikeassa.


*aplodit* *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Janne

Posts: 1,330

#3115 • • Janne kipee ukkeli
Sataseitkytjotain sivua mä odotin, ja nyt ilmoittaudun. Jos jotain kiinnostaa, niin privaa mulle. ”Foto ois kiva ylläri”. *hih*
Sinza

Posts: 2,227

#3116 • • Sinza

Jone:
Tollaset pomppimiset ihmetyttää mua suuresti. Sinkkuudesta on seurusteluun kuitenkin pitempi kuin muutaman päivän matka, joten en ymmärrä miksi ”sinkkuluukusta” pitää ilmoittautua niin suunnattoman hätäisesti pihalle ja ilmoittaa sitten paluustaan parin päivän päästä.


Mä oon ihmetelly ihan samaa asiaa ja oon sitä mieltä että mähän en täältä ulos ilmoittaudu ennen kuin olen täysin varma jutusta ja siitä ettei se jo ensi viikolla ole ohi.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

keisha

Posts: 1,394

#3117 • • keisha bullet with butterfly wings

Janne:
Sataseitkytjotain sivua mä odotin, ja nyt ilmoittaudun. Jos jotain kiinnostaa, niin privaa mulle. ”Foto ois kiva ylläri”. *hih*

Jos toi toimis noin helposti niin täällä luukussa ei varmasti ois näin montaa epätoivoista sielua *vink**nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

tuitui

Posts: 1,258

#3118 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
MITEN TÄÄ VOI OLLA SIVUSSA 176?! *ding*

huuh huuh..

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Riku

Posts: 3,187

#3119 • • Riku The Little Prince

tuitui:
MITEN TÄÄ VOI OLLA SIVUSSA 176?! *ding*

huuh huuh..

Eikös sitä sanota että epätoivo antaa voimia? *nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Snowie

Posts: 601

#3120 • • Snowie Ihku Hiutale

Jone:
Tollaset pomppimiset ihmetyttää mua suuresti. Sinkkuudesta on seurusteluun kuitenkin pitempi kuin muutaman päivän matka, joten en ymmärrä miksi ”sinkkuluukusta” pitää ilmoittautua niin suunnattoman hätäisesti pihalle ja ilmoittaa sitten paluustaan parin päivän päästä.

Toi kuullostaa jotenkin siltä, että näin tekevillä ihmisille (joita muuten tuntuu olevan suht paljon) ei ole ihan odotukset kohdallaan ja realistinen näkemys tilanteesta.


Nokun toivossa on niin hyvä elää.
Pathetic. *eiei*