SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,789,074 views

kuu

Posts: 1,174

#2521 • • kuu tyttttö
Juu juu juu, täällä edelleen. Ja tuskin täältä lähtö lähelläkään. Jos joku kiinnostaa, niin sitä kiinnostaa aivan jotkut muut. Ehkä vielä joskus se tunne on molemmin puoleista. Toivottavasti nopeasti sitten. Tää talvi tuntuu aika kylmältä ihan yssikseen. *iihhih*

--
köh köh

bubbelgum

Posts: 2,477

#2522 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tää tyttö se kuuluu kanssa niihin jotka ei näköjään pääse täältä pois ikinä *uuh*
Alkaa vähitellen vituttaa... Noh.. kai se sit joskus tulee se sellanenki tyyppi eteen joka on mun arvonen.. yeah right... *dissaa*

--
Hullu ku pullosta tullu.

kilobitti

Posts: 2,419

#2523 • • kilobitti 1-2-3 techno

bubbelgum:
Tää tyttö se kuuluu kanssa niihin jotka ei näköjään pääse täältä pois ikinä *uuh*



älä turhia stressaa, kyllä sullekkin vielä ottaja löytyy*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

bubbelgum

Posts: 2,477

#2524 • • bubbelgum ~sylikissa~

kilobitti:
---
bubbelgum:
Tää tyttö se kuuluu kanssa niihin jotka ei näköjään pääse täältä pois ikinä *uuh*

---


älä turhia stressaa, kyllä sullekkin vielä ottaja löytyy*joo*



Jaa.. Mä alan kovasti epäilemään moista, tässä 2 vuotta sinkkuna oltua...
Mutta noh.. kai se sit joskus.. Viimestään sillon ku alkaa ite laskee riimaa alemmaks..

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jaques

Posts: 1,390

#2525 • • Jaques HUGC / So Nice!

bubbelgum:
---
kilobitti:
---
bubbelgum:
Tää tyttö se kuuluu kanssa niihin jotka ei näköjään pääse täältä pois ikinä *uuh*

---


älä turhia stressaa, kyllä sullekkin vielä ottaja löytyy*joo*

---


Jaa.. Mä alan kovasti epäilemään moista, tässä 2 vuotta sinkkuna oltua...
Mutta noh.. kai se sit joskus.. Viimestään sillon ku alkaa ite laskee riimaa alemmaks..



Voit iloita, ainoastaan 2 vuotta sinkkuna. Sulla ei ole hätää. Lopetin laskemisen mutta varmaan 8 vuotta and still going strong.*nauru**nyyh*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

bubbelgum

Posts: 2,477

#2526 • • bubbelgum ~sylikissa~
No ihmiselle joka ei yhtään viihdy sinkkuelämässä, vaan on todellakin enemmän seurustelevaa tyyppiä, niin jopa puolikin vuotta voi tuntua tuskasen pitkältä ja yksinäiseltä ajalta.. Että ei se välttämättä oo niin, että se joka on pisimpään ollu sinkkuna olis automaattisesti onnettomin.. Mutta joo.. se siitä..

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#2527 • • kelasin Guest
oon ollu sinkkuna melkein koko elämäni, eikä se nyt niin kauheeta oo *iihhih*
Jaques

Posts: 1,390

#2528 • • Jaques HUGC / So Nice!

bubbelgum:
No ihmiselle joka ei yhtään viihdy sinkkuelämässä, vaan on todellakin enemmän seurustelevaa tyyppiä, niin jopa puolikin vuotta voi tuntua tuskasen pitkältä ja yksinäiseltä ajalta.. Että ei se välttämättä oo niin, että se joka on pisimpään ollu sinkkuna olis automaattisesti onnettomin.. Mutta joo.. se siitä..



Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta kyllä minäkin ”onnellisena pitkäaikais sinkkuna” kaipaan sitä jotakuta jolle vois laittaa hyvää ruokaa tai jonka kanssa voisi olla ihan vaikkapa sohvalla tvn edessä. Kyllä varmaan kaikki aina silloin tällöin kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Dacey

Posts: 671

#2529 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

hallaaa:
oon ollu sinkkuna melkein koko elämäni, eikä se nyt niin kauheeta oo *iihhih*



kuin myös.. mutta kohta alkaa pelottaa ettei osais elääkään parisuhteessa.. ja kuitenkin kaipaa jotain halipusrutistettavaa höpsöähassua...aarhg *pelle*
Jone

Posts: 8,258

#2530 • • Jone Archibald Haddock

Darianna^:
kuin myös.. mutta kohta alkaa pelottaa ettei osais elääkään parisuhteessa.. ja kuitenkin kaipaa jotain halipusrutistettavaa höpsöähassua...aarhg *pelle*



Come on? Sullakin on ikää jopa 18. Tossa iässä olin itse tapaillut paria mimmiä muutaman viikon mittaiset pätkät ja en sen kummempaa. Jotenkin kummeksun jo alle parikymppisten kimitystä ”iki-sinkkuudesta” varsinkin kun suurin osa sen ikäisistä ei eittämättä ole missään määrin valmiita parisuhteen kriteerit täyttävään seukkailuun.
Avatar
#2531 • • yana Guest

Dj Jaques:
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta kyllä minäkin ”onnellisena pitkäaikais sinkkuna” kaipaan sitä jotakuta jolle vois laittaa hyvää ruokaa tai jonka kanssa voisi olla ihan vaikkapa sohvalla tvn edessä. Kyllä varmaan kaikki aina silloin tällöin kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä.



eiks sulla oo kavereita =D
Jaques

Posts: 1,390

#2532 • • Jaques HUGC / So Nice!
Onhan niitä kavereita vaikka kuinka paljon. Mutta horisontaali mambon harrastajia niistä mulle ei löydy. Finding fuck buddies is easier said then done for some people!*nauru*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

-Santtu-

Posts: 1,965

#2533 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Hirveä hellyyden ja läheisyyden kaipuu, tällä hetkellä harmittaa olla tän luukun asukas.. *uuh*
_2

Posts: 325

#2534 • • _2
Nyt löyty ovi ulos täältä... ei kyll ollu helppoo *pihkassa*
-xx-

Posts: 5,001

#2535 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Lansetti:
Nyt löyty ovi ulos täältä... ei kyll ollu helppoo *pihkassa*


Jeeee! *plur* ... ei se ole helppoa, mutta onneksi mahdollista *vink**iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

skasi

Posts: 161

#2536 • • skasi
Mä olen nyt lähinnä siirtynyt suhteesta toiseen.. (pari vuoden suhdetta..) Joten nyt olen yrittänyt olla sinkkuna. Onhan se aika perseestä mutta on varmaan hyvä täs vaiheessa elämää (opiskelut alkoi, uusi kämppä, uusia kavereita..) hieman pysytelläkin yksin. Toki sitä kaipaa sitä toista lähelle.. Niin paljon...*uuh*

Mutta kyllä tämä varmaan tästä..

Niin ja ne oli sit vaan mun ajatuksia. Mitäpä minä mistään sen enempää tietäisin.. 20 vuoden varsin vähäisellä kokemuksella.*hymy*

Tarjouksia otetaan kyllä vastaan..*hali*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

merqus

Posts: 1,010

#2537 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

eldrin:
joudun valitettavasti(?) sanoutumaan irti sinkkuluukun iloista.. kauan sitä kestikin.. *hih* *vilkuttaa* *punastuttaa* *sydän*



Uiks! Onnea teille kahdelle *plur* Näyttää siltä, että mäkin olen täältä ajautumassa pois, vaikka tuossa joku aika sitten kovasti muuta vannoinkin *blush*
Sori hallu *hahjust*
hallucinogen

Posts: 8,190

#2538 • • hallucinogen Edain

merqus:
Uiks! Onnea teille kahdelle *plur* Näyttää siltä, että mäkin olen täältä ajautumassa pois, vaikka tuossa joku aika sitten kovasti muuta vannoinkin *blush*
Sori hallu *hahjust*



Mikä teitä mun varanaisia oikeen vaivaa, ettekö te perskule voi pysyä juhannukseen asti vapaalla jalalla *nauru*

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#2539 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

hallucinogen:
Mikä teitä mun varanaisia oikeen vaivaa, ettekö te perskule voi pysyä juhannukseen asti vapaalla jalalla *nauru*


Ai taasko hallun varanaisia varataan *nauru* ... sori omasta puolestani *piis**hih*
Voi meidän pikku possua *possu* ... mutta juhannukseen on onneksi vielä pitkä aika, jahti käyntiin vaan *iihhih*

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#2540 • • hallucinogen Edain
Jeh toivottavasti teillä menee kaikilla poikki juhannukseen mennessä *pahis*
No ei kai, enhän mä nyt niin itsekäs ole *vink**pahis*

--
pikku-*possu*