eeh heh ompa kerrassaan hauska alkukevennys. Eli täällä ollaan taas... :/
19,912 posts, 996 pages, 8,092,901 views
Mellu-:
nonniin elikkäs se lista
Vaatimukset
kohta 1. Miehen on oltava vähintään miun mittanen (180+ cm )
kohta 2. Fiksu; Ei siis mikään huithapeli joka ei tajua mistään muusta yhtään mitään paitsi autoista ja niiden
pakoputkenpaukkulaakereista.
kohta 3. Omattava OMA ELÄMÄ; en halua olla kenenkään "elämä"
Plussat +
kohta 1. Ymmärtää mua ja mun välillä rankkojakin sekoiluja
kohta 2. Osallistuu mun elämään ja juttuihin
kohta 3. Jaksaa höpistä mun kanssa (iki-lörppö)
kohta 4. Pitää huolta itestään ja ulkonäöstään (kliseeee)
kohta 5. Lävistykset ja tatuloinnit
Ja tietysti huumorimies ja uskollinen ja luotettava ja kaikki muutkin kliseet
ainoo minkä unohin tuosta ko. listasta on sellai plussa et mies osaa tehä jonkulaista ruokaa koska itse olen universumin huonoin ruuanlaittaja
Hyzenthlay:
Nyt on elämäsi tilaisuus! Hyzenthlay palaa sinkkuluukkuun varmaan ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen, tule ja vie mukanasi...
Mellu-:
kohta 2. Fiksu; Ei siis mikään huithapeli joka ei tajua mistään muusta yhtään mitään paitsi autoista ja niiden pakoputkenpaukkulaakereista.
mikkihiiri:
Niin ja unohtamatta, että miehen pitää omata 5 000 euron kuukausiansiot, 500 neliön kämpän Eirassa sekä ajaa Harley-Davidsonia. Lisäksi pitää vetää sikailijoita pataan, jotka kehtaavat tulla loukkaamaan ihanaa vaimoa/tyttöystävää. Pitää myös olla pehmoisä ja panna vielä päälle.
jUSSi:
---
Mellu-:
kohta 2. Fiksu; Ei siis mikään huithapeli joka ei tajua mistään muusta yhtään mitään paitsi autoista ja niiden pakoputkenpaukkulaakereista.
---
Voiko mies vaatia samaa? Siis, ettet ole mikään huithapeli?
---
---
Käykö yhteinen elämä?
---
---
Ymmärtäisitkö miehesi välillä rankkojakin sekoiluja?
---
---
Osallistutko miehen elämään ja juttuihin?
Ilman tuota vaatimusten kohtaa kolme, olisin sanonut sinun haluavan kotiorjaa mulkulla
Mellu-:
hih, no siis.. en tiiä onks mua nyt ymmärretty vähän väärin mutta mies voi vaatia multa samoja asioita koska mielestäni pystyn samaan mitä "vaadin" mieheltäkin. Koska on aika kohtuutonta vaatia jotain mihin itse ei pysty tai jotain mitä itse ei voisi korvata tjsp. emt .. mun ajatuksen juoksu on sellasta sillisalaattia et ette varmaankaan ymmärrä mitä haen takaa
jUSSi:
---
Mellu-:
hih, no siis.. en tiiä onks mua nyt ymmärretty vähän väärin mutta mies voi vaatia multa samoja asioita koska mielestäni pystyn samaan mitä "vaadin" mieheltäkin. Koska on aika kohtuutonta vaatia jotain mihin itse ei pysty tai jotain mitä itse ei voisi korvata tjsp. emt .. mun ajatuksen juoksu on sellasta sillisalaattia et ette varmaankaan ymmärrä mitä haen takaa
---
No sit varmaan kannattais mainita myös, että on valmis samaan mitä vaatii mieheltä. Helpottaa varmasti etsintää
-TD-:
Sinkkuus roks!
ZaZa: Tai siis aina kun joku poika näyttää olevan kiinnostunut musta, mua alkaa ahdistaa, ujostuttaa ja pelottaa. Iskee kamala epävarmuus.
Voi olla että se johtuu siitä, kun edellisen poikaystävän kanssa kävi aika ikävästi. Ei oikein uskalla enää luottaa ihmisiin... Nii, ja aika koville toi itseluottamus/arvostus/tunto joutui tuossa edellisessä suhteessa...
On se rankkaa...
Äh...