19,912 posts, 996 pages, 8,077,503 views
ZaZa:
täällä ei ole kivaa...
lohikarme:
JEE!! Mun vierailu täällä kesti noin kolme päivää Kaverikin tokas et olit sinkku niinq tyyliin 4minuuttii!!! Mualiman ihanin/kaunein tyttö löytyi
lohikarme:
Mä luokittelen sen lähinnö sillai et sinkkui ollaan sillon ku ollaan sovittu että on erottu ja taas pariutuneeksi sit kun sovitaan että ollaan yhessä
keisha:
---
lohikarme:
Hmm...ja sä tiesit tästä hommasta niinq kuinka paljon?? Meinaan etteikö sitä seurustelun aikanakin voi ihastuu toiseen ja tutustuu??
---
Eikö ensin pidä tutustua toiseen ja ihastua ennen kuin edes alkaa seurustelemaan?
lohikarme:
---
keisha:
---
lohikarme:
Hmm...ja sä tiesit tästä hommasta niinq kuinka paljon?? Meinaan etteikö sitä seurustelun aikanakin voi ihastuu toiseen ja tutustuu??
---
Eikö ensin pidä tutustua toiseen ja ihastua ennen kuin edes alkaa seurustelemaan?
---
Tolla seurustelulla tarkotin lähinnä edellistä suhdetta enkä sitä johonka ollaan menossa.Täsmennys jäi pois jotenka taisit saada väärän käsityksen
[muokattu 3.6.2004 08:17]
[muokattu 3.6.2004 08:19]
De Souza:
Niin, saatanhan minä jotain asiasta tietää... Itselläni ei vain ole kokemusta ihastumisesta seurustelun aikana, enkä sitä kyllä haluakkaan kokea. Siinä saa välit olla aika huonolla mallilla, jos ihastuu toiseen.
Mutta jokainen taplaa tavallaan ja jos sinä haluat hyppiä kukkasesta toiseen niin se on oma asiasi. Kunhan et vain loukkaisi kenenkään tunteita kovinkaan pahasti...
S-T:
Ihastumisessa seurustelun aikana ei ole mitään vikaa, jos kumpikin osapuoli osaa suhtautua siihen oikein. Seurustelukumppanin tulisi imo tajuta, että ihastuminen on inhimillinen asia, sitä tapahtuu pitkissä suhteissa, uskaltaisinko väittää, useimmille. Ainakin itse ihastun vähän väliä - eikä tuo muuta tunteitani kumppaniani kohtaan pitkällä aikavälillä lainkaan.
S-T:
Toisaalta taas myös ihastuvan osapuolen pitäisi tajuta, että ihastuminen on vain ihastuminen ja vaikka ihastumisen tunne tuntuu mukaansatempaavan ihastuttavalta pitkän suhteen aripäiväistyneen välittämisen ja kiintymyksen rinnalla, ei sen mukaan ehkä kannata lähteä. Itse suuresti epäilen, että lohikarme ei ole tätä ehkä ihan sisäistänyt. Sääli.