Replying to SINKKULUUKKU:
---
Sinkkuluukku what's up! Täällä taas :/
---
Moe muru! <3 Lohdutan: Mulla on ainaski kivaa täälä. Voi tehhä kaikkee pölöö, kuten päättää lähtee yksinään maailmalle ja muodostaa kasoja ihmisten kanssa. Suosittelen! Pus!
(Vaiks okei, oon tullut siihen tulokseen, notta välillä kaipaan kyä semmoista läheistä suhetta jonkun yhen spessun ihmisen kanssa, mutta se tulloo sit joskus jos on tullakseen. Elämässä on onneksi paljon muutakin elettävää.)
oikeisiin ihmisiin vaan törmää joskus, pitää vaan mielen avoimena ja ottaa kaiken vastaan mitä tulee. Epäonnistumisiakin tulee mutta ei niistä pidä masentua, uutta putkeen vaan.
ja sit siinä välillä kun on täysin sinkku niin pitää ottaa siitä ilo irti..! itse olen ollu sinkkuna oikeestaan enempi ja vähempi. ja suurimmaksi osaksi ihan sen takia että oon reissannu suomessa ja ulkomailla viimeset 10 vuotta. aina en ole ollu onnellinen mutta siinä ei oo ollu mitään tekemistä sinkkuuden kans.
enkä nytkään aijo kyllä alkaa parisuhteeseen jos ei kaikki natsaa. kaverit on ihan kivoja mutta siinä täytyy olla intohimoa jos meinaa että se parisuhteena kestää.