19,912 posts, 996 pages, 8,061,287 views
Lähdetkö muuten nyt kaffelle mun kanssani kun sulla on kerran jo poikaystäväkin?
---
No en! :D Siis ainakaan nyt, en halua, että poikaystävä alkaa ihmettelemään mitään.
Replying to SINKKULUUKKU:
Viime aikoina on tullut useasti fiiliksiä että täällähän on melkeen mielummin kuin "SEUKKAUSLUUKUSSA"
.. Paljon rennompaa..
---
---
---
--
---
.. mielienkiintoista!
Lähdetkö muuten nyt kaffelle mun kanssani kun sulla on kerran jo poikaystäväkin?
---
No en! :D Siis ainakaan nyt, en halua, että poikaystävä alkaa ihmettelemään mitään.
---
Sekö ei halua, että käyt ystävien tai tuttujen kanssa ulkona? O_o
No eihän tässä ole kumpikaan kysymyksessä...
---
---
Lähinnä viittasin tuohon, että mitä ihmettelemistä hänellä siinä on jos tutustut uusiin ihmisiin tms? Miksi kukaan edes miettisi tuollaisia?
---
---
---
Lähinnä viittasin tuohon, että mitä ihmettelemistä hänellä siinä on jos tutustut uusiin ihmisiin tms? Miksi kukaan edes miettisi tuollaisia?
---
No en ole sellainen jota yleensäkään kiinnostaisi tuosta noin vaan tutustua keneen tahansa tuntemattomiin. Jos lähtisin jotain tapaamaan, en haluaisi kertoa siitä ja se ei ole sen arvoista, että siitä syntyisi jotain ongelmia...
---
---
---
---
---
No en ole sellainen jota yleensäkään kiinnostaisi tuosta noin vaan tutustua keneen tahansa tuntemattomiin. Jos lähtisin jotain tapaamaan, en haluaisi kertoa siitä ja se ei ole sen arvoista, että siitä syntyisi jotain ongelmia...
---
Selkeästi hieman erilainen ajatusmaailma omaani verrattuna, siksi ihmettelinkin.
En ikinä rajoittaisi seurustelukumppanini liikkumista tai kaveripiiriä, edellisistäkin suhteista jokainen on ravannut nettituttujen kanssa ulkona ilman mitään seuraamuksia kummallekaan osapuolelle. Luottamus ja rehellisyys on tässä itselleni se avain. Salailusta ja tollasista ihme peleistä ja turhasta miettimisestä jää vaan paska maku suuhun kaikille.
---
---
Viime aikoina on tullut useasti fiiliksiä että täällähän on melkeen mielummin kuin "SEUKKAUSLUUKUSSA"
.. Paljon rennompaa..
---
Ainakin osin elämä on helpompaa ja suoraviivaisempaa sinkkuna, sen olen huomannut.
---
Mä taas oon ihan yllättynyt kuinka helppoa tää seurustelu on. Ei tää tunnu yhtään rajoittavalta, saan tehdä mitä haluan ja toinen tukee siinä. Vielä kun ollaan aika samanlaisia, niin ymmärtää aina toisen näkökannan asioihin, ei tule mitään suuria kommunikointiongelmia. Tai sitten oon vaan alkuhuumassa, hehe. ;-)
Hei mikä tässä nyt on vialla, että vedän puoleeni joko a) varattuja miehiä, b) sitoutumiskammoisia tai c) ihan täysiä urpoja? Ja näitä a-vaihtoehtoja on nyt täs vuoden aikana tullu eniten vastaan... Voisin haluta jo poistua tästä luukusta...
Hei mikä tässä nyt on vialla, että vedän puoleeni joko a) varattuja miehiä, b) sitoutumiskammoisia tai c) ihan täysiä urpoja? Ja näitä a-vaihtoehtoja on nyt täs vuoden aikana tullu eniten vastaan... Voisin haluta jo poistua tästä luukusta...