Mikä on elämän tarkotus?

328 posts, 17 pages, 92,165 views

Germitbiili

#1 • • Germitbiili Ihmepoika
Mikä on elämän tarkotus, miks me eletään, mistä me ollaan tultu?

--
NO SHIT SHERLOCK

caprico

#2 • • caprico
spanig:

Jahas, päätit sitten ottaa tällasen pikkupähkinän aiheeksi.

Ei tollasta kuule tosta vaan ratkasta, eihän sitä oo mietitty vasta ku - öööö - muutama tuhat vuotta *täh*

--
Heimoihei!

Germitbiili

#3 • • Germitbiili Ihmepoika
elämässä täytyy olla jotain pientä pähkinää purtavana.....kyllä elämällä on joku tarkotus!!*joo**joo*mutta mikä?*ökkö*

--
NO SHIT SHERLOCK

#4 • • Cera Guest
en tiedä teistä mutta mulla ois ainakin tarkotus edes löytää se elämä joskus. enkä tiedä et miltä se näyttää ja mitä se sit on ku oon kuitenki nyttenki aika tyytyväinen omaan elooni *igor*
taisiis..

*pelle*
eemeli

#5 • • eemeli
elämän tarkoitus on elää ja kuolla. Sen takia tänne ollaan synnyttykin... Sielun tarkoitus on nauttia elämästä =)
Turha uskoa mitään raamattuja etc. "sääntöjä", missä kerrotaan miten elämää tulisi suorittaa. Ihmisen päämäärä on tehdä elämästään nautittavaa ja sitähän me teemmekin! (Ainakin ne, ketkä kuuntelevat ihanaa musiikkia... ;)
*iloinen*

--
celebration generation

[Nuclear]

#6 • • [Nuclear] el aprendiz
megaman:

elämän tarkoitus on elää ja kuolla. Sen takia tänne ollaan synnyttykin... Sielun tarkoitus on nauttia elämästä =)
Turha uskoa mitään raamattuja etc. "sääntöjä", missä kerrotaan miten elämää tulisi suorittaa. Ihmisen päämäärä on tehdä elämästään nautittavaa ja sitähän me teemmekin! (Ainakin ne, ketkä kuuntelevat ihanaa musiikkia... ;)
*iloinen*

Sun elämän tarkotukset on ihan eri akselilla...*nauraa**nauraa*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

eemeli

#7 • • eemeli
[Nuclear]:

megaman:elämän tarkoitus on elää ja kuolla. Sen takia tänne ollaan synnyttykin... Sielun tarkoitus on nauttia elämästä =)
*iloinen*

kuis ni? mähän sanoin, että pitää NAUTTIA ELÄMÄSTÄ!! ;););)

*pahis*

--
celebration generation

#8 • • yana Guest
spanig:

.. elämän tarkoitus on nauttia siitä. täähän on ihan fakta.

jotkut tuntuvat kuvittelevan että elämän tarkoitus on elää niin pitkään kuin mahdollista mutta mä elän mielummin niin että on hauskaa kuin pidättäydyn nautinnoista vain siksi että ne ehkä saattavat lyhentää elämää muutamalla vuodella

[muokattu 21.11.2002 19:02]
DREAM

#9 • • DREAM Team Sika
yana4000:

spanig:Mikä on elämän tarkotus, miks me eletään, mistä me ollaan tultu?

.. elämän tarkoitus on nauttia siitä

TOTTA PUHUT!*joo*
Syder

#10 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Elämällä ei ole mitään tarkoitusta jos et sille itse aseta jotain vaatimuksia ja tavoitteita.

--
Divida et impera.

Pheox

#11 • • Pheox
ku mä täytin just 18, ni mun kummitäti kirjotti mun lahjan mukana korttiin loppuun et "Tästäkö se elämä alkaa?" =) joo, toivotaan.. =)
patis

#12 • • patis 10
elämän tarkoitus on kuolla
tuitui

#13 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
elämän tarkoitus o pitää hauskaa ja nauttia siitä ajasta kun täällä on. millään muulla ei mun mielestä ole mitään "merkitystä"

- hulivli hupakko -

*justjoo*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

[Nuclear]

#14 • • [Nuclear] el aprendiz
megaman:

[Nuclear]:megaman:elämän tarkoitus on elää ja kuolla. Sen takia tänne ollaan synnyttykin... Sielun tarkoitus on nauttia elämästä =)
*iloinen*

kuis ni? mähän sanoin, että pitää NAUTTIA ELÄMÄSTÄ!! ;););)

*pahis*

Joo, mut sul nauttii ihan joku muu ku sielu...*nauraa**vink**nauraa*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

#15 • • Pirpeli Guest
olla ja tehdä jokaisesta päivästä elämisen arvoinen*häh*
Panfobia

#16 • • Panfobia
yana4000:

jotkut tuntuvat kuvittelevan että elämän tarkoitus on elää niin pitkään kuin mahdollista mutta mä elän mielummin niin että on hauskaa kuin pidättäydyn nautinnoista vain siksi että ne ehkä saattavat lyhentää elämää muutamalla vuodella

Jepajee. Ei se määrä, vaan se laatu! *joo*

--
*sydän*

#17 • • -Loyal- Guest
Elämän tarkoitus on näyttää kuinka PASKAA tämä elämä on, ja se on valmistautumista seuraavaan -> parempaan elämään...*hmph*
_atmos

#18 • • _atmos
kaikkihan tietävät että ns "ufot" loivat meidät. he loivat myös muita yhteiskuntia eri galakseihin. ajan myötä kehitämme teknologiaa mikä voi olla heille hyödyllistä, tai sitten olemme ns koe-maailma jota he maailmanlopun jälkeen analysoivat ja miettivät mikä meni pieleen.
Pan

#19 • • Pan
patis:

elämän tarkoitus on kuolla

Annnggggstiiaaahhhhh!!*poks**nauraa*

Elämän tarkoitus: katso Monthy pythonin Meaning of life.

Ok,elämän tarkoitus: Syntyä, jatkaa sukua, kuolla ja siinä välissä pitäää aivan saatanan hauskaa.

Tähän mennessä olen syntynyt ja pitänyt hauskaa. Jäljellä on vielä lisää hauskan pitämistä ja suvunjatkamminen(ei mikään kiire) sekä kuoleminen, joka nyt ei ole mikään ongelma, koska kaikki ovat siihen tähän mennessä pystyneet.

1½ / 4 suoritettu. life tastes sweet *joo*

[muokattu 22.11.2002 10:28]

--
Positiivinen pakana

Lost-Soul

#20 • • Lost-Soul los pallos
Siis ihan selkeesti elämän tarkotus on tuhota tää elämä... Me synnytään ihan ilman mitään ihmeellistä ja aletaan tuhoamaan sitä vähitellen... *nauraa**hellokitty**heiii**piru*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis