174 posts, 9 pages, 40,960 views
siinä on kuvia kansalle www.sunpoint.net/~efo339
efo:siinä on kuvia kansalle www.sunpoint.net/~efo339
Mun _tehomylly_ (not) jumittuu noille kuvasivuille.
Olen erittäin aloittelija tolla html puolella eli ne sivut kyllä paranee aikanaan kun koulu kiireiltä ehtii. Pitäskö olla html-koodaaja jo syntyessään
[avautumista]
Kuinka puukorvia ihmiset oikeesti on?
Itse en ollut paikalla mutta useasti vanhalle käyneenä pystyn kyllä kuvittelemaan miten pahasti ääni on taas kussut.
En voi kuin ihmetellä kommentteja tyyliin: "ääni vähän pissi mutta muuten oli kyl tosi kivaa!!!!!"
Oikeasti musiikista nauttivana ihmisenä en voi pitää bileitä missä musiikista ei saa selvää hyvinä, vaikka sitten yleinen fiilis olisi ollut kuinka mainio.
Käyttekö bileissä pelkän bassopuuron takia? Onko loppujen lopuksi ihan vitun sama mitä soitetaan jos vaan bassoa löytyy, valot välkkyvät ja paikalla on paljon ihmisiä?
[/avautumista]
patis:[avautumista]
Käyttekö bileissä pelkän bassopuuron takia? Onko loppujen lopuksi ihan vitun sama mitä soitetaan jos vaan bassoa löytyy, valot välkkyvät ja paikalla on paljon ihmisiä?
[/avautumista]
eipä tohon voi muuta sanoa ku jäkä jäkä taas kerran. Sulla on varmaan jotku superkorvat tai jotain??Edessä varsinkin ääni oli hyvää ja jos sun hifistikorvat erotti pikkasen pientä eroa äänentoistossa niin sehän on heti ihan paskaa vai??Sitäpaitsi vanhallahan on hyvät äänentoistolaitteet!!
piristi:
eipä tohon voi muuta sanoa ku jäkä jäkä taas kerran. Sulla on varmaan jotku superkorvat tai jotain??Edessä varsinkin ääni oli hyvää ja jos sun hifistikorvat erotti pikkasen pientä eroa äänentoistossa niin sehän on heti ihan paskaa vai??Sitäpaitsi vanhallahan on hyvät äänentoistolaitteet!!
efo:siinä on kuvia kansalle www.sunpoint.net/~efo339
eipä oo aikoihin noin huonolaatusia kuvia ollu!!