Rakkautta & Anarkiaa - Avajaisbileet 18.9.2003 @ Helsinki

20 posts, 1 page, 3,064 views

patis

Posts: 1,158

#2 • • patis 10
hmm, ilmaset pippalot. pakko sitä kai on edes kävästä
Viltsu

Posts: 2,010

#3 • • Viltsu noname
Konevelikullat tarpeeksi monta kertaa missanneena pitää kyl nyt skarpata ja saapua paikalle.. ja sit gatecrasher meikit päälle ja järkytetään kulttuuriväkeä *vink*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Blues

Posts: 5,414

#4 • • Blues Koning van Afrika
Mihin aikaan koneveljet soittaa? Tekisi mieli kuulla niitä livena kerrankin *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Hupsu

Posts: 1,005

#5 • • Hupsu
Uiui. Meitsillä on huomenna koulun asuntolan ryyppäjäiset Kallion Pörssissä. Pitää tulla tänne ihan tajuttomissa jurreissa edustautumaan bilereleissä. *hymy*

--
Päivän mietelause?

Days

Posts: 658

#6 • • Days
Ilmanen ja kaikkee *slurps* mmmmm... täytyy varmaan pistäytyä!

--
...

Avatar
#7 • • Kirsikka Guest
Juu, tänne pitää tulla kun ei huomenna oo koulua kun vasta iltapäivällä. Poro on näköjään sit mun kaa samassa koulussa =D (itse en tosin taida kallion pörssin ryyppäjäisiin osallistua..)
Hupsu

Posts: 1,005

#8 • • Hupsu

Kirsikka:
Juu, tänne pitää tulla kun ei huomenna oo koulua kun vasta iltapäivällä. Poro on näköjään sit mun kaa samassa koulussa =D (itse en tosin taida kallion pörssin ryyppäjäisiin osallistua..)



Tottakai pörssiin pitää lähteä. Loistava paikka tutustua ihmisiin ja nolata itsensä asuntolan ihmisten silmissä. *hih*

--
Päivän mietelause?

Avatar
#9 • • Kirsikka Guest

poro:
Tottakai pörssiin pitää lähteä. Loistava paikka tutustua ihmisiin ja nolata itsensä asuntolan ihmisten silmissä. *hih*



Hmm.en mä täällä asuntolassa su, mut kai sinne muutkin saa tulla. Mut en mä kuitenkaan pääse..
FreeFall

Posts: 2,256

#10 • • FreeFall music addict
tämähän vois jopa olla ihan visiitin arvonen juttu *joo*

--
Lintuperspektiivi

Vivian Vamp

Posts: 30

#11 • • Vivian Vamp
Joo tuun sun kaa SilkPussssss*hih*
Tuuks meiä kaa eka leffaan?
Fyrisch

Posts: 4,525

#12 • • Fyrisch
*joo* kerranku ilmaset bileet nii miks ei, koulu alkaa vast klo.11 nii np *iihhih*
Viltsu

Posts: 2,010

#13 • • Viltsu noname
Plattarilta pongattua:

22.00 - 23.00 LIFESAVERIN DJ:T
23.00 - 00.00 HKI 71 ” LIVE ”
00.00 - 00.45 LIFESAVERIN DJ:T
00.45 - 02.00 KONEVELJET ”LIVE”
02.00 -03.30 LIFESAVERIN DJ:T

eli ei mikään kiire vielä ;-)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Blues

Posts: 5,414

#14 • • Blues Koning van Afrika
Täytyy ilmaantua paikalle siinä puolen yön jälkeen ennenkuin koneveljet aloittaa..
kuitenkin aikainen herätys aamulla niin ei voi pitkään olla *nyyh*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

terraluna

Posts: 1,270

#15 • • terraluna Agentti
Pöh.
Oisin menny koska olisivat ollet ilmaiset, kaveri lupautu mukaan ja en oo nähtävästi viikonloppuna töiden takia taas pääsemässä mihinkään.

Sitten todellisuus iski ankarasti kuin mummo kaulimella päähän: huomisaamuna ruotsin yo kl 8.30. On sitä ennenkin menty kouluun nukkumatta silmäntäyttäkään yöllä, mutta kirjotukset on sentään kirjotukset. Taidanpa mennä nukkumaan.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Viltsu

Posts: 2,010

#16 • • Viltsu noname
”melko” väsyneestä olotilastakin huolimatta (30min torkut bussissa ennen bileitä) 1st time koneveljet experience tempaisi kyllä mukaansa...tai ainakin se eka puolisko minkä kerkes oleen paikalla, prkl kun olis alkanu edes puol tuntia aiemmin *nyyh* nyt sit joutu lähtemään _aivan_ keskenkaiken pois *poks*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#17 • • ikj Guest
siinä tuli oikeen nälkä kun kuunteli koneveljiä *pelle* Mut todella hyvä live esitys, harmi et jäi vähän kesken.
Hupsu

Posts: 1,005

#18 • • Hupsu
Fyysisesti olin täällä, henkisesti umpitunnelissa. Koneveljet meni täysin ohi.

--
Päivän mietelause?

Blues

Posts: 5,414

#19 • • Blues Koning van Afrika
*sydän**sydän*Koneveljet*sydän**sydän*
Muuta ei sitten tullut nähtyäkään kun tuli kiire kotiin nukkumaan *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

patis

Posts: 1,158

#20 • • patis 10
Se alkuillan jazzi ryydytti niin pahasti että oli pakko kadota paikalta melkeen puoltoista tuntia ennen koneveljiä... *eiei*