RUSH - We Are One - Featuring Captain Tinrib 24.10.2003 @ Helsinki

117 posts, 6 pages, 18,964 views

Andy

Posts: 1,019

#81 • • Andy
en muistaaxeni ollut näissä bileissä...

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

sasu

Posts: 192

#82 • • sasu
Mun mielestä oli kyl tosi vaisut bileet ja Proteus ja Neon veti harvinaisen laimeen setin. *uuh*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

hallucinogen

Posts: 8,190

#83 • • hallucinogen Edain

nokua:
hallusino.. mitä oisit bongilla tehny..*nauru* poltellu sätkä poroja mega määräisesti*igor*



Mitä? eiks ne ollukaan lampunjalkoja? *nauru*

--
pikku-*possu*

*pupu*

Posts: 351

#84 • • *pupu* nanonano
mulla oli ainakin tosi kivaa! *sydän*

--
*pupu*

display23

Posts: 3,069

#85 • • display23
Oli kyllä hyvät bileet!

sebastianin alku oli hyvää ja nosti fiiliksii, proteus ja neon rokkas ihan hyvin,mut jotenki ei vaan jaksanu tamppailla....kapteeni oli kylläkin paljon parempi mitä odotin ja tuli monta legenda biisiä kansa*piis*

elikkäs siistii oli ja kavereiden kans tuli pyörittyy,mut oli jotenki väsy olo koko ajan ja pieni vitutus vielä sen lisäks*uuh*
mutta kivaa oli*plur*
PsyTranceFormer

Posts: 752

#86 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis

sasu:
Mun mielestä oli kyl tosi vaisut bileet ja Proteus ja Neon veti harvinaisen laimeen setin. *uuh*





Olisiko kenties että Stadin porukka on jo kuullut liikaa Proteusta ja Neonia?
Muunmuassa Tampereella, Lappeenrannassa, Lahdessa,Turussa on aika hyviä levyn pyörittäjäsetiä jotka varmasti mieluusti tulis Stadiin soittaan. Tampereelle Proteus ja varsinkin Neon vois tulla vähän useammin. Koska joka kerta kun ovat Treellä olleet niin bileissä on aina ollut porukkaa paljon. Tampereen bileissä ei muuten ole koskaan mielestäni paljoa porukkaa jos ei ole jotain vähän ”nimekkäämpää” DJ:tä. Tää meni vähän offtopicis, sori*blush*
sasu

Posts: 192

#87 • • sasu

DJhatec:
Olisiko kenties että Stadin porukka on jo kuullut liikaa Proteusta ja Neonia?



Jaa... en mä muista tiedä, mut kyl mulle edelleenkin maistuu Proteuksen ja Neonin musa *joo*... tällä kertaa niiden setti vain tuntu vähän laimeelta......

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

display23

Posts: 3,069

#88 • • display23

sasu:
---
DJhatec:
Olisiko kenties että Stadin porukka on jo kuullut liikaa Proteusta ja Neonia?

---


Jaa... en mä muista tiedä, mut kyl mulle edelleenkin maistuu Proteuksen ja Neonin musa *joo*... tällä kertaa niiden setti vain tuntu vähän laimeelta......



mulle ainakin maistuis paljon mieluummin bileisiin proteuksen ja neonin tilalla vincent vegaa!!
alkaa meinaan olee aika perus toi p&n pikku hiljaa..tosin ei se musiikki huonoa ole*iloinen*
Lumpy

Posts: 873

#89 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Oli kivaa.
Kiitos Rush porukka ja erityis kiitos Villelle hyvästä setistä.*joo*
Tinrib kyl tykitti... Varsinkin lopussa!*pahis**pahis**pahis*
Silleen.*plur*
Kanifarmari

Posts: 479

#90 • • Kanifarmari
oli kyllä tosi hauskaa!!! meni ehkä pikkasen ohi, ku viina alko maistuun... lopussa kyl liian kova känä...huh huh!
kapteenia ois ollu kiva kuunnella pitempään!!!=)*joo**joo**joo*
-P

Posts: 4,972

#91 • • -P
iha ok bileet, mutta olisivat voineet olla paremmat*igor*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

curry

Posts: 474

#93 • • curry ^mauste^
kiitokset vaan loistavista bileistä! hyvä meininki ja porukkaa juuri sopivasti! *iloinen*
musapuolellakaan ei valittamista ja kyllä mulle maistui hyvin neonin ja harrin settikin! tinrib oli tottakai erittäin bueno, mutta tunti oli liian lyhyt aika tästä herkusta..

kuvia tuli otettua ”jonkin verran”, tässä linkki - olkaapas hyvä:

http://koti.mbnet.fi/~curry/rush241003


;)curry

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

rec

Posts: 2,923

#94 • • rec

ZRO:
en muistaaxeni ollut näissä bileissä...



Muistaaksesi?! Olitpas. *piis**nauru*
POSER

Posts: 800

#97 • • POSER Wimp and Poser
Itse täytyy kyllä myöntää että olin pettynyt ko.tapahtumaan. Sebastian oli ihan positiivinen yllätys hyvällä setillään, mutta Proteus ja Neon oli suhteellisen väsyneitä. Ilmapiiri verrattuna viimevuotisiin oli muutenkin löysä ja paikkanan Aktia sali häviää Makasiineille 1-0. Ja sitten kun se TinRib tuli, niin eiköhän muija onnistunut pilaamaan fiilikset... vittu, puhelimet pitäs kieltää lailla humalaisilta naisilta *piru*

Mutta booli oli hyvää ja potkua tuntui ainakin siitä löytyvän *plur*

--
Keppiä Jehoville!

Dr. SYKErö

Posts: 141

#98 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini
kiitos kaikille! *iloinen*

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

Nepenthe

Posts: 141

#99 • • Nepenthe

POSER:
Itse täytyy kyllä myöntää että olin pettynyt ko.tapahtumaan. Sebastian oli ihan positiivinen yllätys hyvällä setillään, mutta Proteus ja Neon oli suhteellisen väsyneitä. Ilmapiiri verrattuna viimevuotisiin oli muutenkin löysä ja paikkanan Aktia sali häviää Makasiineille 1-0. Ja sitten kun se TinRib tuli, niin eiköhän muija onnistunut pilaamaan fiilikset... vittu, puhelimet pitäs kieltää lailla humalaisilta naisilta *piru*

Mutta booli oli hyvää ja potkua tuntui ainakin siitä löytyvän *plur*



Humalaisista naisista en tiedä (mitään), mutta muuten kyllä täytyy allekirjottaa että viimevuotiset bileet oli IMHO kaikilta osa-alueiltaan paremmat. Ei nääkään suoranaisesti huonot ollu, päinvastoin, mutta jokin nyt ei vaan mulla natsannu. Fakta kuitenkin että aina kun kapteeni soittaa, minä oon paikalla, vaikka mikä olis. *iloinen*

/|/|
eewol

Posts: 1,125

#100 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Kapteeni soitti kyl huomattavasti paremman ja mielenkiintosemman setin ku viimeks ja kyl sai ainakin mun polvet nousemaan...

Yleisesti ottaen ihan hyvät bileet... (ottamatta paria yksityiskohtaa mukaan)

Harri ja toni rokkas niinku aina ja sebastian soitti hyvää jytää myös...

9+ ja lintutieteilijän merkki!! *nauru*