RUSH - We Are One - Featuring Captain Tinrib 24.10.2003 @ Helsinki

117 posts, 6 pages, 18,937 views

POSER

Posts: 800

#101 • • POSER Wimp and Poser

Nepenthe:

Humalaisista naisista en tiedä (mitään), mutta muuten kyllä täytyy allekirjottaa että viimevuotiset bileet oli IMHO kaikilta osa-alueiltaan paremmat. Ei nääkään suoranaisesti huonot ollu, päinvastoin, mutta jokin nyt ei vaan mulla natsannu. Fakta kuitenkin että aina kun kapteeni soittaa, minä oon paikalla, vaikka mikä olis. *iloinen*



Huonosti näköjään ilmaisin itseäni, kysymys oli omasta muijasta *blush*. Totta, kun kapteeni käskee, silloin totellaan ja villiinnytään tanssilattialla.

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#102 • • tzaukki Guest
Helmi setit oli..Kiitos kaikille tosi paljon...*joo**joo*
blender

Posts: 2,552

#103 • • blender Arcade | KAIKU

PoisoN:
Kivaa oli mut olisin voinu olla vähän vähemmän humalassa *iloinen*.Kapteeni tykitti oikein kunnolla ja Protsku ja Neoni soitti hyvin.
Me want more!*slurps*



heh aika hyvät poket ainaki ollu ku säkin pääsit sisään *plur**hih**iihhih*

no ei tästä nyt tämän enempäää ... *piis*
Nepenthe

Posts: 141

#105 • • Nepenthe

POSER:
---
Huonosti näköjään ilmaisin itseäni, kysymys oli omasta muijasta *blush*. Totta, kun kapteeni käskee, silloin totellaan ja villiinnytään tanssilattialla.



Haldasin kyllä että jostain tonsuuntasesta oli kysymys, pahoittelen omalaatuista huumorintajuani *iihhih*.

Ja kyllä täytyy vetää aikasempaa kommenttia viimevuotisten bileiden tasosta vetää sen verran takaisin, että kyllä musikaalisesti se kapteenin setti oli kuitenkin parempi tällä kertaa... tai sitten viimeks oli vaan niin paljon muiden aistien tykitystä (lue, se yks esitanssija *plur*) että ei sitä musiikkia niin tullu huomattua... *blush*

/|/|
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#106 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Oli ihan OK kemut, etenki proteus&neon !!Parvella oli jossain vaihees kivat jamit käynnissä;)*plur*Kapteenin setti meni hiukan ohi.........*täh*mut joo kivaa oli;)

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Psykobitchfromhell

Posts: 107

#109 • • Psykobitchfromhell a.k.a Ludmilka

Hatec:
---
sasu:
Mun mielestä oli kyl tosi vaisut bileet ja Proteus ja Neon veti harvinaisen laimeen setin. *uuh*

---

Hatec:

Olisiko kenties että Stadin porukka on jo kuullut liikaa Proteusta ja Neonia?


Heh-heh...kuin kauan te olette käynyt P&N bileissä että alkaa jo kyllästyttä?
Käyn bileissä siitä asti kun Harri toi Suomeen Hard-Nrg styliin....
enkä menee mihinkään muuhun jos Harri ei ole soittamassa!!!!
PROTEUS & NEON ROCKS FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*pahis*
Ja muuten setti oli V't'n LOISTAVAAA!!!!!*super*

[muokattu 1.11.2003 13:46]

florx

Posts: 532

#110 • • florx

Ludmilka:
enkä menee mihinkään muuhun jos Harri ei ole soittamassa!!!!


That´s cool
Tumppi

Posts: 58

#111 • • Tumppi Järjen jättiläinen
En tiiä muista mutt mulla ainakin oli hauskaa.
Tanssiessa meni koko ilta *iloinen*

--
Jaksaa, jaksaa...

sasu

Posts: 192

#112 • • sasu


---
sasu:
Mun mielestä oli kyl tosi vaisut bileet ja Proteus ja Neon veti harvinaisen laimeen setin. *uuh*

---
Hatec:

Olisiko kenties että Stadin porukka on jo kuullut liikaa Proteusta ja Neonia?
---
Ludmilka:
Heh-heh...kuin kauan te olette käynyt P&N bileissä että alkaa jo kyllästyttä?
Käyn bileissä siitä asti kun Harri toi Suomeen Hard-Nrg styliin....



No itte aloin käymään vuodesta 2000, eli muutama vuos on tullut tahkottua läpi noita bileitä, mis Harri ja Tony soittaa.
Mut joo oon siis samaa mieltä sun kans, et ne on v... hyviä *joo*
Mut vertasinkin vaan tos mun kommentissa niiden Rushissa soittamaa settiä niihin setteihin mitä oon aikaisemmin niiltä kuullut, ja oon siis edelleen sitä mieltä, et vaik oli hyvä setti niin jotain siitä jäi puuttumaan verrattuna niiden edellisiin... *justjoo*

Minäs vuonna muuten Harri toi Suomeen Hard-Nrg tyylin? *ding*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Illustrator

Posts: 3,171

#113 • • Illustrator
Tästä illasta pisteet Sebastianille *super* Muuten meno oli aika köyhää. Proteus ja Neon ei oikeen iskeny niinku olisin odottanut ja kapteenia en jaksanu oikeestaan edes jäädä tamppaamaan. Ps. Rush takasin makasiineille. *igor*

[muokattu 4.11.2003 03:33]
Jone

Posts: 8,258

#114 • • Jone Archibald Haddock

Plug:
Rush takasin makasiineille. *igor*



Ei helvetissä. Haluatko nauttia tästä musiikista 95dB rajoitusten alla, jotka ovat nykyään Makasiineilla voimassa? Jäis ainakin multa tasan tarkkaan varmasti väliin.
Illustrator

Posts: 3,171

#115 • • Illustrator
Empä tiennytkään tosta desibelirajasta *blush*. Jotenki makasiineilla oli aikoinaan vaan paljon parempi fiilis, mutta jos musaa ei kerta ton kovempaa saa soittaa ni kai se on ”tyydyttävä” Aktia saliin. Onhan se äänenpaine kuitenkin ISO osa tapahtumien fiilistä.

[muokattu 4.11.2003 15:54]
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#116 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Kyllä ainakin vanhan korville musa soi tarpeeksi. Eikä ainkaa korvat soinu seuraavana päivänä*sydän* Oma mielipide on volyymin suhteenki kaikkee kohtuudella!!!*hymy*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Jone

Posts: 8,258

#117 • • Jone Archibald Haddock

Sapis:
Kyllä ainakin vanhan korville musa soi tarpeeksi. Eikä ainkaa korvat soinu seuraavana päivänä*sydän* Oma mielipide on volyymin suhteenki kaikkee kohtuudella!!!*hymy*



Juujuu, kyllä tuolla Aktiasalilla potkua piisasikin, mutta Makasiineilla ei piisaisi. Siitä oli kyse, jos kahta viimeistä viestiä tarkoitit. *vink*

PS. TERKKUJA!