SÄde Presents: << Lab-4 >> 8.11.2003 @ Helsinki

239 posts, 12 pages, 62,614 views

Jone

#221 • • Jone Archibald Haddock

mikkihiiri:
Oli kait iha nätit bileet... iteltä meni vaa vähä ohi q huomasin et toinen niist sälleist jotka ryösti mut viime ti-yönä oli siel... Menin ziigaa viel et olix se se sama jätkä ni todellaki oli! Sen jätkän jatkot löytyki sitte poliisie pidätysputkast.

Ainoo vaa et rupesin jännää q huomasin et se ja sen kaveri rupes kilauttelee jtn puheluit q tajusivat et kuka mä olin. Sit q selvis et se ryöväri oli viel romani ja asu mun huudeilla kantsus... Ni sit mä ainaki rupesin spennaa.

Noh nyt täytyy olla vähä varuillaa ettei tuu dunkkuu tai pahempaa

Mut muute hyvät kestit

Tämän lisäksi mainittakoon:

Tapahtuman jälkeen Glorian ulkopuolella oli aivan pokkana hengailemassa ainakin yksi ihminen, joka osallistui (muistaakseni) viime keväänä Säteen jälkeen aivan samoilla mestoilla likipitäen kuolemaan johtaneeseen pahoinpitelyyn. Ei ole kauhean omiaan luomaan turvallisuudentunnetta, mutta Glorian henkilökunnan edustaja lupasi että asiaan puututaan. Jos tunnette olonne uhatuksi bileissä kuin bileissä, niin ilmoittakaa siitä hetimiten henkilökunnalle.

Pidetään bileet meille kaikille turvallisina ja mukavina. *piis*
Optik

#222 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Anne:
JA erikois kiitokset varsinkin sille tytölle, joka ojensi minulle vessajonossa 10 setelinsä, kun kuuli, että olin hukannut ainokaisen setelini, jolla olin ajatellut tehdä itselleni täksi viikoksi ruokaa. *sydän*

PS. Jos sinä tyttö ilmoitat itsestäsi ennen kuin viikko on kulunut loppuun, niin voin jopa tarjota sinulle aterian ruuasta, jonka aion tänään tehdä.. *joo**hymy*

Lähimmäisenrakkaus ja auttamisen halu ei näköjään ole sittenkään kuollut ja kuopattu

*joo**piis*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

MaSari

#223 • • MaSari space jammer

Anne:
JA erikois kiitokset varsinkin sille tytölle, joka ojensi minulle vessajonossa 10 setelinsä, kun kuuli, että olin hukannut ainokaisen setelini, jolla olin ajatellut tehdä itselleni täksi viikoksi ruokaa. *sydän*

PS. Jos sinä tyttö ilmoitat itsestäsi ennen kuin viikko on kulunut loppuun, niin voin jopa tarjota sinulle aterian ruuasta, jonka aion tänään tehdä.. *joo**hymy*

Maailma ei sttenkään ole niin paha paikka kun luullaan *hymy* Ihanaa!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Illustrator

#224 • • Illustrator
*super* Kaikki kehut on jo jaettu, mutta jaetaan nyt lisää. Proteus ja Lab-4, prima. Mielettömin setti mitä oon kuullu. Ja kuten joku tuolla aiemmin jo totesi ni nämä kemut palautti munkin uskon biletykseen. 10/10.

[muokattu 10.11.2003 15:19]
d-Whack

#226 • • d-Whack Mr. Clubtrance
Ja kyllä harmittaa ettei ollu varaa lähtee, olis kieltämättä kaivannu vähän reboundia entropyn kekkereitten jälkeen, jäi aikasen paha maku suuhun raviradalle paluusta näin vuosien tauon jälkeen. *uuh* Ei sillä etteikö sitä psy-puolella tullu polkattua ihan mukavasti jonkun aikaa ja kyllä se Marushaki meni paremman puutteessa vaikkei kovin vakuuttanu setillään. *hih*

Furyille ois ollu varmaan ihan jees lähtee kurkkaa pienemmän tilan menoa, mut taitaa liput kerkee loppua ennenku saan rahaa. *poks*
Viltsu

#227 • • Viltsu noname

MaSari:
---

Maailma ei sttenkään ole niin paha paikka kun luullaan *hymy* Ihanaa!

Maailma kyllä tod. näk. on edelleen... mutta onneksi bileet ei ainakaan vielä *iloinen*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

#228 • • ikj Guest
Lab 4- Contact London *plur* hieno show! Thanks.

Kiitos Unitylle etkoista ja Trollille jatkoista.
-none-

#229 • • -none- kivat mulle
Oli ihan ÄSSÄÄÄÄ!!! *iloinen**joo**vink**piis*

Loistava setti + onnistuin välttelee kamerat, kun alko warpaintit valua*kuuma**vink*
Lab 4 oli ihan niin hyvä kuin odotin ja enemmänkin*super*. Friik vs Neon oli aivan huippusetti!!!*super* Proteus oli taattua loistavaa laatua.
Iso kumarrus SÄDE-crew:lle...

--
jotain, siihen suuntaan...

Jone

#230 • • Jone Archibald Haddock

[none]:
onnistuin välttelee kamerat, kun alko warpaintit valua*kuuma**vink*

Kamerat voi aina väistää vaikkapa käden eteen nostamalla merkiksi siitä, ettei halua tulla kuvatuksi. Kenenkään ei ole pakko siihen vasten tahtoaan antautua.
eve

#231 • • eve
Oli kyllä mahtavaa! Lab 4 oli kaikkea mitä odotin ja 10 kertaa enemmän... haluu lisäää!!*joo*
Nepenthe

#232 • • Nepenthe

Jone:
---
[none]:
onnistuin välttelee kamerat, kun alko warpaintit valua*kuuma**vink*

---

Kamerat voi aina väistää vaikkapa käden eteen nostamalla merkiksi siitä, ettei halua tulla kuvatuksi. Kenenkään ei ole pakko siihen vasten tahtoaan antautua.

Ja jos näyttää meitsiltä niin harvemmin edes tarttee mihinkään välttelemistoimiin ryhtyä! *vink*

/|/|

P.S. Ja niin... en ollu täällä... Eturistisidevamma huus jo Tinribistä sen verra, et tää oli skipattava. Argh.*nyyh*
....

#233 • • ....
Ihan vitun hyvät bileet!! En oo ollut sitten näin hyvissä aikoihin...
ainut huono puoli oli kuumuus.. mutta en antanut sen haitata
armotonta bilettämistäni.. hauskaa oli ja jatkopaikka natsas kans...*plur*
Kävelevä katastrofi

#234 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Täytyy sanoo että musa oli parasta antii pitkiin aikoihin, mut itellä vaan ei oikee kunto ollu kohillaan ja kuumuus oli sitä luokkaa kerrospukeutuneena että huh huh!!Ensi kerralla sitten viisaampi*täh*tätä tosiaanki lisäääää!!!!!!!!!!*plur*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Timce

#235 • • Timce
Oli ihan onnistuneet kemut ja hauskaa riitti. Mitään negatiivistä sanottavaa Glorian henkilökunnasta, musiikista tai kanssa juhlijoista ei löydy, joten taidan tulla uudemmankin kerran. *pihkassa*

Kiitti kaikille kavereille.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Karski

#236 • • Karski Pomon kätyri

Timce:Mitään negatiivistä sanottavaa Glorian henkilökunnasta ei löydy

Tästä pitikin taas kerran erikseen kiittää Glorian
henkilökuntaa näinä epävarmoina aikoina
kun sisälle pääsin, ja tilittää heille viime aikojen
negatiivisia kokemuksia eräissä muissa tapahtumissa
käytetyn vuokrahenkilökunnan tasosta. Gloriassa
on vakiotyöntekijät ovella ja baarissa, ja heitä
on aina paikan kapasiteettiin nähden riittävästi,
toisin kuin monessa muussa juhlatilassa nykyään.

*justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

-none-

#237 • • -none- kivat mulle

Jone:

Ei ois kuvaaminen haitannu, aloin vaan näyttää sarjamurhaajalta... *iloinen*

--
jotain, siihen suuntaan...

Hixxy

#238 • • Hixxy HaroPup
Aika könkäne, Neoni tosi soitti iha kiva seti, proteus kans iha kohtalaise
Dragonfly

#239 • • Dragonfly Mariarawr
oli kyl tosi*super*überihkuu *plur* kiitokset taas trollille jatkoista *hali* ja kaikille ihkukavereille jotka oli siellä ihkuilemassa mukana *hali* *plur*

--
Uguu~