SÄde Presents: << Lab-4 >> 8.11.2003 @ Helsinki

239 posts, 12 pages, 62,623 views

-P

#201 • • -P

Jone:
---
Hyzenthlay:
musta on ihanaa, kun ihmiset säteissä jaksaa panostaa tohon pukeutumiseen *sydän* muualla se on paljon laiskempaa.

---

Itseasiassa Säteessähän ihmiset panostaa pukeutumiseen vähemmän kuin keskimääräisissä bileissä, monilla ei oo edes paitoja päällä. *nauru**vink*

Groovi meno oli, tarkempia kommentteja myöhemmin. Alla kuitenkin snadisti esimakua tulevista kuvista:

badass_bikerboys.jpg

PS. Voisitko Itis laittaa ainakin yhden välilyönnin spankkien väliin, kiitos.

[muokattu 9.11.2003 22:17]

biker's from hell :D. on kyllä helvetin onnistunut kuva harrista ja jartsasta *pahis*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jone

#202 • • Jone Archibald Haddock

Ankeus:
biker's from hell :D. on kyllä helvetin onnistunut kuva harrista ja jartsasta *pahis*

Kuva sinänsä on suttainen paska jos multa kysytään, mutta poikien meininki oli kohdallaan sitä ottaessa, sitä ei voi kieltää. blue_oyster.gif

(jouduin tekemään asialle oman hymiönkin)

[muokattu 10.11.2003 00:10]
jazmo

#203 • • jazmo techmu
Koska monet ovat hehkuttaneet, kuinka hauskaa heillä oli, niin minä en viitsi sen kummemmin, mainitsen vain että hauskaa oli, vaikkakin lab-4:ää tuli missattua. Proteus & Neon & Friik sai kyllä jalan väpättämään. Ja kädet. Ja pään.

Erityismaininta työntekijöistä. En ollut koskaan aikaisemmin saanut näin asiallista ja jopa ystävällistä palvelua mistään. Pokea en muista, mutta tiskin takana olivat ystävällisiä (eivät edes laskeneet minun rahojani, kysyivät vaan onko tässä tasan *joo* ) ja vieläpä narikassakaan ei tarvinnut kuunnella vittuilua (vaikka 5e maksoikin) hävinneestä narikkalapusta. Kiitos myös teille bilekansa ettette hakeneet minun takkiani sieltä pois, bileitten jälkeen oli tiedossa kävely Pasilaan ja t-paidassa olisi voinut olla kylmä *iloinen*

PS. Kiitos hohtorenkaasta joka lopetti hohtamisen kotimatkalla ja toivottavasti matka Turkuun oli hauska *nauru*
herman

#204 • • herman
Ekat säteen bileet mulle ja kivaa oli*iloinen* Ihmiset oli mukavia ja panostanu pukeutumiseen. Illan parasta antia tarjos mun mielestä tokana, ei niin hc:tä soittanu.. Triton(?) *täh**pahis* ..niin ja Gloria näköjään toimii sittenkin varsin hyvin bilepaikkana, vaikka toisin olin yksien bileiden jälkeen luullu*blush*
illusion

#205 • • illusion team-sauna :D

h3rman:
Ekat säteen bileet mulle ja kivaa oli*iloinen* Ihmiset oli mukavia ja panostanu pukeutumiseen. Illan parasta antia tarjos mun mielestä tokana, ei niin hc:tä soittanu.. Triton(?)

joo Triton oli taas*sydän*

typ0

#206 • • typ0 syntax error
VOIMAKAS NAURU RAIKAA TÄÄLLÄ *iloinen**iloinen*
TOI KUVA xDD

ja sillee mega kiitos säteen posselle ja lab4lle
love u guys really nice sets *sydän*

[muokattu 10.11.2003 00:44]

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Jone

#207 • • Jone Archibald Haddock
6.jpg
50 kuvaa Club Säde feat. Lab-4:ista Sessionsissa
http://www.flammabul.com/sessions

(Toivottavasti nyt oli [prkl] tarpeeksi nopeaa touhua julkaisun suhteen. Oon editoinut noita kuvia viimeiset neljä tuntia silmät ihan solmussa. Nyt nukkumaan.)
typ0

#208 • • typ0 syntax error
=P mirja mitä sä teet =o

kiitos jone ^__^ *sydän*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Bishop Henrik

#209 • • Bishop Henrik
Kiitos vielä kerran kaikille järjestäjille...
Tätä lisää!!! *joo*

--
fucking hostile...

sasu

#210 • • sasu
Pakko sitä on itsekin vielä hehkuttaa, eli oli aivan mega hyvät bileet: Triton soitti niin ihanan melodista settiä, et tuntui kuin olis tanssinut puol metriä maan pinnasta *plur*
Neonin ja Friikin setti putos myös ihan kybällä ja samoin Protskun ja Lab-4:nen... ahhhh *plur*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

#211 • • Gnomex Guest
Loistavat pileet oli!
Late

#212 • • Late team Lasse
Väsy, pahaolo... jne.. Ei napannu. *poks*

..noo mutta oli siellä kivoja ihmisiä kumminkin paikalla, eikä itse tapahtumassakaan ollut mitään vikaa. *piis*

Kiitoksia
User

#213 • • User
Aivan mahtavaa *iloinen*
avb

#214 • • avb - Sylvester -
Loistavat bileet!!! Säteessä on aina fiilikset katossa kuin myös tällä kertaa*plur*
Summerblink

#215 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Kun sitä nyt ei kukaan ole vielä sanonut niin: oli loistavat bileet! *nauru*
Makasiineillekin ehdittiin eikä pahaa sanottavaa siitäkään menosta *joo*
Karski

#216 • • Karski Pomon kätyri
Tänne sit päädyin 54:sen jonotukseen kypsyttyäni
ja vaatteet vaihdettuani. Oli terapeuttista *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

merqus

#217 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Nämä oli kieltämättä yhdet parhaista bileistä missä on tullu käytyä *joo* Oli paikanpäällä hieman epäselvää, että kuka mahtoi olla se toinen henkilö joka kävi mua(kin) pussaamassa, näitä lukiessa selvisi sitten sekin *blush**nauru*
UnityF

#218 • • UnityF joo just se
*plur*Kiitos SÄDE tiimi, Sasha F, Lab-4 ja kiitos kaikille ihkuille!*plur*

Hauskat etkot miun luona oli ihkuu että kävitte vaikka seisoin kun mikäkin variksenpelätin siinä kun Nora laitto mun hametta kasaan *iloinen* Ja tosiaan kiitos noralle siitä kun se jaksoit kiinittää niitä flaikkuja mun mekkoon kiinni. *joo*

Säiteissä kiitos kaikille paikalla olijoille oli aivan mahtavat bileet ja huoh miten ihanaa musiikkia tuli kokoajan *joo* Mä nautitn todella paljon. Niih ja kiitos siitä alkoholimäärästä jonka tarjositte mulle huoh.. mun kännitila oli *iloinen* tosin ne rappuset yläkertaan oli aina tosi vaikeet puhumattakaan kun alas piti päästä onneksi oli aina joku jeesimässä*blush*

Riikalle erikoismaininta iso kiitos maaaaailman ihanimmasta loharista!!!!*pihkassa* Se oli todella hieno tässä se mun viekussa se nytkin on*joo*

Kiitos trollille jatkopaikasta *plur*

*sydän**pahis**sydän*SÄDE*sydän**pahis**sydän*

[muokattu 10.11.2003 13:45]
Claquesous

#219 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Oli kait iha nätit bileet... iteltä meni vaa vähä ohi q huomasin et toinen niist sälleist jotka ryösti mut viime ti-yönä oli siel... Menin ziigaa viel et olix se se sama jätkä ni todellaki oli! Sen jätkän jatkot löytyki sitte poliisie pidätysputkast.

Ainoo vaa et rupesin jännää q huomasin et se ja sen kaveri rupes kilauttelee jtn puheluit q tajusivat et kuka mä olin. Sit q selvis et se ryöväri oli viel romani ja asu mun huudeilla kantsus... Ni sit mä ainaki rupesin spennaa.

Noh nyt täytyy olla vähä varuillaa ettei tuu dunkkuu tai pahempaa

Mut muute hyvät kestit

--
32. of December

Anne

#220 • • Anne The Apina.
Oli taas vallan loistavat bileet ja kivaa oli. *nauru**joo*
Säteen tiimi hoisi hommansa taas hienosti ja Lab-4 heitti taas jälleen bilejalkaani vipattavan keikan. Kiitos kaikille, jotka teitte bileistä nautittavat. *hali*

JA erikois kiitokset varsinkin sille tytölle, joka ojensi minulle vessajonossa 10 setelinsä, kun kuuli, että olin hukannut ainokaisen setelini, jolla olin ajatellut tehdä itselleni täksi viikoksi ruokaa. *sydän*

PS. Jos sinä tyttö ilmoitat itsestäsi ennen kuin viikko on kulunut loppuun, niin voin jopa tarjota sinulle aterian ruuasta, jonka aion tänään tehdä.. *joo**hymy*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.