SÄde Presents: << Lab-4 >> 8.11.2003 @ Helsinki

239 posts, 12 pages, 62,598 views

#181 • • GoA Guest

trolli:
oli todella onnistunu ilta, huh huijaa*plur*
ihania ihmisiä, hyvää musaa, kiitettävä humalatila,
pusutus-häröily roks*hih**piis*

I Agree. *hih*
Yonna

#182 • • Yonna
Aivan mielettömän hyvät bileet!*piis* Ja kuten jo sanottukin, lab-4 oli todella odotuksen arvoinen*sydän*. Pitkästä aikaa bileet jossa viihdyin*hymy*
darz

#183 • • darz
Ihanaa oli ihan sika kivaa oli toosi hyvää musaa ja paaljon hyvii frendei *joo* ja se huipennus siin yhen aikaa voi sitä se oli niin mahtava fiilis hui sellasta en oo pitkää aikaa kokeny

I *sydän**sydän**sydän* Lab4 *joo*

Btw kiitos taas säteen pojille oli taas kerran todella maistuva ilta *sydän**joo*
darz

#184 • • darz
Neon Vs Friikin setistä pitää se sanoa että vanhan kunnon klassikko biisin soitti ja se oli aivan PERHANAN hyvä aika paljon nopeutettuna mutta eise mitää ja biisi nimi oli ---> Dj Scot Project - Overdrive <--*sydän**sydän**sydän*
Blues

#185 • • Blues Koning van Afrika
Upea ilta. Lab-4 oli jälleen mahtava..muiden setit jäi kuulematta mutta tuo yksi riitti vallan mainiosti minulle..sitä varten tulinkin. Näistä bileistä ei keksi mitään muuta huonoa kuin että oli lämmin *kuuma* mutta se on aika yleistä.
OIi kiva tavata uusia ihmisiä sekä vanhoja tuttuja ja oli yksi parhaimmista illoista.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Optik

#186 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tässä threadin vaiheessa kun kaikki muut on jo käyttäny kaikki soveliaat kehuvat adjektiivit, superlatiivit yms kielikikkareet, niin joudun kyl liittymään samaan kuoroon että loistavat bileet oli..

*joo*

Ja tietty kiitos ja terkut vielä kaikille jatkoilijoille.. suurimman osan tapasin ensimmäisen kerran niinkuin henkilökohtaisesti mut uusia tuttavuuksia on kiva saada.

*hymy*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

fallen

#187 • • fallen
Oksat pois ja halolla päähän! *pahis* Säteen posselle kiitokset mielettömästä illasta!

--
They say seeing is believing but true question is what do you believe you've seen?

pilperiina

#188 • • pilperiina -the Lady in Hug-
Aivan älyttömän hauskaa oli...4kk tauon jälkeen, ehdottomasti paras ilta jota olen polkannu. Tuli tavattua taas liuta uusia immeisiä..hui...kiitos teille kaikille ihanasta illasta*hali*

--
...Läheisyys lämmittää...

Jii-75

#189 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
vaikkakin olin aika väsynyt:) eli siis raskas viikko takana:) niin siltikin oli kivaa:) täytyy sanoo että vaikkakin jalan nostelu jäikin vähemmälle niin musiikista voi nauttia kuuntelemallakin:) *wirn* ja sitten tietty kiitokset kivoille ihmisille jotka sen illan aina kruunaa:) sekä vielä kerran onnittelut illan synttäri sankareille eli unitylle ja pinjuskalle:)

ja todellakin pusu häröily roks *sydän* *sydän* *sydän*

--
dodiih

itis

#190 • • itis Morning Star
AAAAJEEEE! Oli mageeta, kaikki nappiin, Kiitos Neon, Protsku, Lab4, muut Erityinen kiitos tanssimisen tautottaneelle loistavalle seuralle, ja onnea viel kerran Unitylle!
KYBÄLLÄ! tätä li-sää!! *spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank*

Mulle ei sitten kasva kiksukarvaa alapäähän, ei sitten niin millään, kyl olen hoosee ja pysyn!

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Jii-75

#191 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
tos on osote jos on muutama mun kameralla napattu kuva..ja varotus ei oo thumb naileja :) eikä tule;) *wirn* joten vaikka kuvii ei ole kuin reilu kymmenen siellä ja ne on kutistettu niin silti voi mennä tovi ladatessa:) *nauru*

ja sit kritiikkii siitä että ei ole thumbnaileja on turha antaa:) *Wirn*

http://personal.inet.fi/koti/jii-75/lab4.htm

--
dodiih

super-enkuli

#192 • • super-enkuli
Oli kyllä mukavat bileet. Huono-olo vaan vähän haittasi illasta nauttimisesta. Tritoni soitti todella, todella kivan setin *sydän* I LIKE IT A LOT!

LAB-4 oli hyvä, mutta odotin hieman enemmän. Miehille lavaenergisyydestä kyllä pirusti propseja. *hymy*

Ja kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille ISOT KIITOKSET mukavasta seurasta!

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Orfeus

#193 • • Orfeus
Siis aivan mahtavat bileet oli! Proteus soitti vaihteeks pirteen setin ja labi kruunas koko illan, kiitos pojille etenki candymanista ja soul firestä*hali*

P.S. ne jotka mun uuden mix levyn sai käteensä voi laittaa palautetta tonne demomixi osioon:)

[muokattu 9.11.2003 21:53]
dizzyli

#194 • • dizzyli kotiseksieläin
Pakko kyllä sanoa, että oli parhaat bileet pitkään aikaan!! *sydän* Kiitos etkoista unitylle ja onneksi olkoon vielä kerran! *hali* Bileisiin päästiin ajoissa ja kiitos rakkaalle bansq:lle kun pidit huolta mun juomatahdista niin säästyin krapulaltakin *joo* Ja suuri kiitos kaikille avuliaille tytöille ja pojille joita sain pussata, voitin nimittäin kisan trollia vastaan aika reilusti *pahis*

Niin ja olihan sielä sitä musiikkiakin! *plur* *sydän*

--
Kauneus on kauhua.

illusion

#195 • • illusion team-sauna :D
Onnistunut ilta säteeltä jälleen*hymy*
Tanssittuakin tuli Tritonista Proteuksen loppuun, siin taukoo ja sit takas..
LAB-4 täytti salin viimeisetkin nurkat, ja alko lämpötila nousee edelleen*plur*
Paljon oli taas tuttuja paikalla, juttelut vaan jäi vähemmälle.
Illan jälkeen olikin nukkumaan meno kunnossa, onneksi kotiinkin selvittiin rattiin nukkumatta.
kiitokset vielä SÄTEELLE*pihkassa*

ja UnityF;lle ja Pinjuzskalle paljon onnee synttäreiden johdosta*hymy*

S*hali* Ä*hali* D*hali* E*hali*

[muokattu 9.11.2003 21:43]
Hyzenthlay

#196 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
musta on ihanaa, kun ihmiset säteissä jaksaa panostaa tohon pukeutumiseen *sydän* muualla se on paljon laiskempaa.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

niksON

#197 • • niksON =sPaWNik=
*iloinen* moriens !!!! en ma puhun suomea vai venaja !!! *hali*
ïðèêîëüíî áûëî â ýòîò ðàç !!!îñîáåííî íà Lab-4 _ ÿ íàñòîëüêî îòêîëîáàñèëñÿ,âêîíöå ñïîòåë âñ¸-òàêè êàïèòàëüíî...è âîò ñåé÷àñ ñèæó è ãðåþñü !!!*vink*
trolli

#198 • • trolli

dizzyli:
Ja suuri kiitos kaikille avuliaille tytöille ja pojille joita sain pussata, voitin nimittäin kisan trollia vastaan aika reilusti *pahis*

nou nou, ei se nyt NIIIIN selvä ero lopulta ollu*pahis*
*nauru*
Jone

#199 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
musta on ihanaa, kun ihmiset säteissä jaksaa panostaa tohon pukeutumiseen *sydän* muualla se on paljon laiskempaa.

Itseasiassa Säteessähän ihmiset panostaa pukeutumiseen vähemmän kuin keskimääräisissä bileissä, monilla ei oo edes paitoja päällä. *nauru**vink*

Groovi meno oli, tarkempia kommentteja myöhemmin. Alla kuitenkin snadisti esimakua tulevista kuvista:

badass_bikerboys.jpg

PS. Voisitko Itis laittaa ainakin yhden välilyönnin spankkien väliin, kiitos.

[muokattu 9.11.2003 22:17]
domi

#200 • • domi Työn sankari.
Siistiä oli :D Ja Lab-4 oli just mahtava päätös hyville bileille *hih*

27.12 viimeistään sitten taas *piis*