SÄde Presents: << Lab-4 >> 8.11.2003 @ Helsinki

239 posts, 12 pages, 62,670 views

UnityF

#121 • • UnityF joo just se

Pipa:
jee mull onkin lippu jo... jee jee... vähäks tulee kiwaa!*nauru**hih**heiii**pahis*

Aivan varmasti tulee kivaa.... Juodaan niin perkeleesti et ollaan ihan känni*pelle* linjalla kerran vuodessa on pakko aina revittää.. varsinkin silloin kun mä vanhenen *hih*

Kai mä saan synttärilahjax pyörätuolin tai edes kävelykepin?*iloinen**nauru*
Orfeus

#122 • • Orfeus
Kohta pamahtaa*pihkassa* On tätä kyl jo odotettukin kauan ja lippukin on polttanu taskus kuukauden*hih*
#123 • • pipa Guest

Unity(f):
---
Pipa:
jee mull onkin lippu jo... jee jee... vähäks tulee kiwaa!*nauru**hih**heiii**pahis*

---

Aivan varmasti tulee kivaa.... Juodaan niin perkeleesti et ollaan ihan känni*pelle* linjalla kerran vuodessa on pakko aina revittää.. varsinkin silloin kun mä vanhenen *hih*

et sä tarvii pyörätuolii ku mä lupaan kantaa sua.... jeejee!!meil tulee ihan stnan kivaa!!!!*pahis*
UnityF

#124 • • UnityF joo just se

Pipa:
---
Unity(f):

---

et sä tarvii pyörätuolii ku mä lupaan kantaa sua.... jeejee!!meil tulee ihan stnan kivaa!!!!*pahis*

Pyh.. et sä mua kanna... joku meijän orjista voi tehhä sen homman... *nauru*
Joo kyl tulee tosi hauskaa..*sydän**pahis**sydän*
Mut pitäis kyl varmaan alkaa toteuttaa mun säde erikois mekkoa... pitää hakee flaikkuja hiton iso pino *hymy*
#125 • • ikj Guest

Unity(f):
---
[Mut pitäis kyl varmaan alkaa toteuttaa mun säde erikois mekkoa... pitää hakee flaikkuja hiton iso pino *hymy*

fury flaikkuja riittää*nauru* sähän voit mainostaa vähän... :))
UnityF

#126 • • UnityF joo just se

idi:
---
Unity(f):
---
[Mut pitäis kyl varmaan alkaa toteuttaa mun säde erikois mekkoa... pitää hakee flaikkuja hiton iso pino *hymy*

---

fury flaikkuja riittää*nauru* sähän voit mainostaa vähän... :))

Fury ja lab-4 flaikkuja sekaisin.. ei mikään huono idea!!!*plur*
#127 • • pipa Guest

Unity(f):
---
Pipa:
---
Unity(f):

---

---

Pyh.. et sä mua kanna... joku meijän orjista voi tehhä sen homman... *nauru*
Joo kyl tulee tosi hauskaa..*sydän**pahis**sydän*
Mut pitäis kyl varmaan alkaa toteuttaa mun säde erikois mekkoa... pitää hakee flaikkuja hiton iso pino *hymy*

ok.. *hali* *pihkassa**plur**joo*
Mr. Sinner

#128 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton

Unity(f):
---
Mr. Sinner:
Nyt pitäis kyl ottaa itteensä niskast kiinni ja lähtee huomen heti aamuluentojen jäkeen hakee lippuu. Näitä ei voi missata.

---

mie syön sun pään jos meinaat missaa tän joten sun on pakko hakee lippu *joo* *nauru*

oih ei enää pitkä aika kun pääsen juhlii mun synttäreitä!!!!!!*plur**plur**plur**plur**plur*

Saanpa säilyttää pääni. Lippu on nyt edustavasti näppiksen edessä. Lauantaina pitää sit tamppaa niin saatanasti*joo*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

Late

#129 • • Late team Lasse
Täytyis vissiin hankkia se lippu.. *hih*

Joka tapauksessa tulen kyllä tänne häröilemään.*pahis*
UnityF

#130 • • UnityF joo just se

Mr. Sinner:
Saanpa säilyttää pääni. Lippu on nyt edustavasti näppiksen edessä. Lauantaina pitää sit tamppaa niin saatanasti*joo*

hyvä hyvä hyvä hyvä *joo*
La tanssitaan koko sakki niin et glorian katto räjähtää *nauru*
#131 • • shiva Guest
mä rakastuin viime sunnuntaiseen olotilaani niin, että haluan sen uudestaan.. *joo*
eli passataan bileet ja nukutaan lauantai-sunnuntai yönä kellon ympäri. nam nam!
oli ihan uskomattoman hyvä olo koko sunnuntai pvän.. kiitos mira seurasta! *hali*
jazmo

#132 • • jazmo techmu
Hehe, jos porukalla on yhtään tällainen fiilis paikanpäällä kuin tässä keskustelupalstalla, nii meininki tulee olemaan aika uittun r0k!

*piis*
NextAce

#133 • • NextAce Alienated
Oisko porukkaa menossa täältä hyvinkään suunnasta säteeseen autolla ja johon mahtuis 2 ihmistä mukaan kyytiin, bensarahat tietenkin maksetaan..*joo*

--
-Alienation-

-----

darz

#134 • • darz
uhhhlalala vielä vähän aikaa ku jaksaa odottaa aiku ihanaa... odotus palkitaan vihdoin *hih**sydän*
MaSari

#135 • • MaSari space jammer
Nyt näyttää kyllä aika heikolta tää tänne tuleminen *poks*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

UnityF

#137 • • UnityF joo just se

trolli:
tänään hain lipun Mossosta*piis*

hyvä hyvä hyvä hyvä *plur*
Illustrator

#138 • • Illustrator
Sain vihdoinki varattua ton lipun. On se vaan niin vaivalloista klikkailla ittensä sinne tiketin sivuille. No parempi myöhään ku ei millonkaan. Tulossa siis.

Lipun hinnasta oli vielä pakko spekuloida ku siitä kerran irtosi näinki paljon kommentteja. Eli hinta on ihan jees, eipähän ainakaan jokainen toppahousu oo tuolla, ja kyllähän hyvistä pippaloista aina 18e maksaa. Maksaahan nykyisin baariinki sisään ton 3-10e ja kukaan ei kitise. Ottakaa 1keitto vähemmän ni säästätte sen minkä lipun hinnassa ”hävisitte”. *iihhih*
Teho

#139 • • Teho
joo eihän toi hinta oo ees paha. mut ”ottaa nyt 1 keitto vähemmän” ajattelu ei kyl onnistu ainakaan multa. *vink*
-P

#140 • • -P
saa nähdä jos eksyy tännekin *heiii*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell