mä olen näitä 'MINÄ olen maailman täydellisin kuski'-ihmisiä, eli mua ärsyttää liikenteessä ihan kaikki. sunnuntai-ajelijat. se ettei pidetä valmiiks vaihdetta päällä kun valot vaihtuu vihreeks (siis tyyliin valot on jo vaihtunu vihreeks, muut autot venaa takana kun etummainen vielä hakee jotain ykköstä ----> valoista pääsee vähemmän autoja kerralla). ettei käytetä vilkkua. tai ajetaan parkit päällä tai ilman valoja. ei seurata muuta liikennettä ja yhtäkkiä ollaanki tukkeena keskellä risteystä eikä ykskään auto pääse mihinkään kun valot vaihtuu... (joka toinen aamu on munkkivuoressa tossa 1-tien risteyksessä yks auto keskellä kaikkee... argh!) moottoritiellä jäädään tupeksimaan ohituskaistalle. ihmiset jotka ei osaa peruuttaa!!!!! ämmät ratissa.
aaargggh. näitä on satojamiljoonia en viitsi edes alottaa.
mulle kasvaa aina sarvet liikenteessä... et oon varmaan loppupeleissä ite tosi vaarallinen kuski ku tuun niin agressiiviseks...
ja aina se olen minä joka on ratissa, koska en pahemmin ryypiskele...
koskaan en kyllä mitään itse ole mällännyt, tai mitään vaaratilanteita aiheuttanut. mutta mä oonki ajanu jo sen verran paljon autoo, et sitä osaa pakostakin jo hallita ajokkinsa about tilanteessa ku tilanteessa...
olen siis yksi niitä harvoja naisia, jotka osaa ajaa autoo... *heiii*