typ0:
mua myoskin arsyttaa sellaiset hei ma ajan isan mersulla ja mulla on ollu kaks viikkoo kortti ajajat jotka luulee osaavansa ajaa ja sit ei osaakkaan eli toppailee ison autonsa kanssa ja mouhoo mihi sattuu. tosin hauska noitten paalle on loylya heittaa ja menna perseeseen kiinni koska sillo ne rupee tekee kaikkee mielenkiintosta sen autonsa kanssa xDD kannattaa kokeilla xDD ja sori jos jotain arsyttaa perseessa roikkuminen musta se on aarimmaisen hauskaa.. pohjimmaisena tarkotuksena saada se luukussa ajettavan kaasupoljin liikkeelle jolloin paasee kisaamaan xDDD
---
olitkohan sä just se pälli joka roikku mun mersun perseessä eilen? mikä vika on siinä ettei osa meistä tahdo ketään perseestään läpi kun ei se autokaan välttämättä ole oma?!
Ja mistä sä tiedät mitä se edessä oleva mersu kuljettaa samalla ku ajaa hitaasti? Sujuvaa liikennettä tarvitsevat ja siellä muuten vaan isin bensarahoja polttavat vittuteinit on pikkasta eri asia. Sitäpaitsi uuden, edellistä isomman (isin, äidin, veljen, pomon tai oman) kaaran ajaminen on luonnollisesti alkuun epävarmaa ennenku mittoihin tottuu, paljo se sun persettä hiertää jos sun ei kerta tartte sellasta tuuppaa?
Sit vielä pitäis ottaa kisaa jonku uunon kaa jonka järkeen ei alkuunkaan voi luottaa (luettavissa tosta perseessä roikkumisesta) Tuolla liikenteessä on tarkotus päästä turvallisesti paikasta x paikkaan y mutta toiset meistä tekee siitä PERKELEEN VAIKEETA!!
[muokattu 19.4.2004 13:42]