Muista aina liikenteessä.....

218 posts, 11 pages, 42,277 views

[Nuclear]

#101 • • [Nuclear] el aprendiz

typ0:
No itse ainakin harrastan sitä että isken jarrua pohjaan jos joku rupee nussimaan persettä... (siinähän korvaavat mun rämäsen massa kuuskakskutosen perseen korjaamisen jos kerran satuin väistään kissaa tjsp.) Jos ei perseeseen osu, niin saavat viihty mun perässä sit kasikympin alueella viiden kympin vauhdissa... (aina voi ohittaa jos on NIIIN kiire) *nauru* *piis*

---
noin maki teen jos joku roikkuu mun perseessa *nauru*

Toihan on se yleinen käsitys, toinen asia on se et helposti joudutte ite korvausvastuuseen. (Pien)eläimiähän ei nimenomaan saa väistää jos se aiheuttaa vaaraa muulle liikenteelle, sillon on vaan surutta vedettävä päin. *pahis* Toinen kanta on se et jos tahalleen yrität aiheuttaa vahinkoa niin voit joutua ite korvausvastuuseen. Joskus parisen vuotta oli juttuja lehdissä just noist et vetää liinat kiinni ku takana roikkuja ärsyttää ja jarruttaja joutu maksajaks oikeuden päätöksellä.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Lost-Soul

#102 • • Lost-Soul los pallos

[Nuclear]:
Toihan on se yleinen käsitys, toinen asia on se et helposti joudutte ite korvausvastuuseen. (Pien)eläimiähän ei nimenomaan saa väistää jos se aiheuttaa vaaraa muulle liikenteelle, sillon on vaan surutta vedettävä päin. *pahis* Toinen kanta on se et jos tahalleen yrität aiheuttaa vahinkoa niin voit joutua ite korvausvastuuseen. Joskus parisen vuotta oli juttuja lehdissä just noist et vetää liinat kiinni ku takana roikkuja ärsyttää ja jarruttaja joutu maksajaks oikeuden päätöksellä.

Kyl aika yleisesti se perään tulija pääsee maksumieheksi vaikka edessäoleva olisi vaan ”väistänyt” esim kissaa, mutta toki poikkeuksia löytyy. (ja niistä poikkeuksistahan tulee uutisia)
Omasta mielestä tollasesta turhasta perässäroikkumisesta voisi ihan hyvin alkaa sakottamaan. Ja jos tulisi yhdelle henkilölle tarpeeksi sakkoja kyseisestä asiasta, niin kortti kuivumaan.
Ja typ0lle huomautuksena, ei kaikki nuoret ole juuri saaneet korttia, vaikka ne alkaa vittuuntuu sunlaisista idiooteista.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

S-T

#103 • • S-T Pieni
AIVAN käsittämätöntä spedeilyä tollanen, että roikutaan itse jonkun ”aloittelijan” perseessä kiinni ja toisaalta vittuunutaan kympillä, jos joku roikkuu omassa. Juuri tuollaisilta omasta mielestään liikenteen kruunaamattomina kingeinä esiintyviltä pitäisi ottaa kortti pois yleisen viihtyvyyden parantamiseksi! *dissaa*

Ennen tykkäsin itsekin ajaa lujaa, nyt olen vähän järkeistänyt toimintaa ja olen viimeaikoina alkanut oikeastaan nauttia esimerkiksi aurinkoisena päivänä hitaasti ja rauhallisesti ajamisesta ja maisemien ihailusta *plur* Jos jotain höyrypäätä se vituttaa niin voivoi.

--
Pieni on kaunista.

[Nuclear]

#104 • • [Nuclear] el aprendiz

Lost-Soul:
Kyl aika yleisesti se perään tulija pääsee maksumieheksi vaikka edessäoleva olisi vaan ”väistänyt” esim kissaa, mutta toki poikkeuksia löytyy. (ja niistä poikkeuksistahan tulee uutisia)
Omasta mielestä tollasesta turhasta perässäroikkumisesta voisi ihan hyvin alkaa sakottamaan. Ja jos tulisi yhdelle henkilölle tarpeeksi sakkoja kyseisestä asiasta, niin kortti kuivumaan.
Ja typ0lle huomautuksena, ei kaikki nuoret ole juuri saaneet korttia, vaikka ne alkaa vittuuntuu sunlaisista idiooteista.

Yleisesti ottaen ei mitään hajua kun en oo mitään tilastoja missään nähnyt. Pointtina olikin hieman oikaista sitä yleistä käsitystä, että perääntulija maksaa _aina_.

--

typ0

#105 • • typ0 syntax error

Lost-Soul:

niin kaua ku sa ajat samalla lailla niin ei sul oo minkaanlaista pohjaa tulla toteemaan mua idiootiks, idiootti.

kylla olen ollut sun kyydissa, tiedan etta ainaki sillo ajoit noin.

BlueWind:
AIVAN käsittämätöntä spedeilyä tollanen, että roikutaan itse jonkun ”aloittelijan” perseessä kiinni ja toisaalta vittuunutaan kympillä, jos joku roikkuu omassa. Juuri tuollaisilta omasta mielestään liikenteen kruunaamattomina kingeinä esiintyviltä pitäisi ottaa kortti pois yleisen viihtyvyyden parantamiseksi! *dissaa*

todella spedeilya parhaimmillaan.

Ennen tykkäsin itsekin ajaa lujaa, nyt olen vähän järkeistänyt toimintaa ja olen viimeaikoina alkanut oikeastaan nauttia esimerkiksi aurinkoisena päivänä hitaasti ja rauhallisesti ajamisesta ja maisemien ihailusta *plur* Jos jotain höyrypäätä se vituttaa niin voivoi.

ei mua hairitse. oo millonkaa hairinnykkaan. totesinhan jo etta meen ohi *pahis*

[muokattu 18.4.2004 21:37]

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Lost-Soul

#106 • • Lost-Soul los pallos

typ0:
niin kaua ku sa ajat samalla lailla niin ei sul oo minkaanlaista pohjaa tulla toteemaan mua idiootiks, idiootti.

kylla olen ollut sun kyydissa, tiedan etta ainaki sillo ajoit noin.

Ja vuosi oli?

Myönnän sen, että olen joskus ollut aika kusipäinen kuljettaja, mutta mielestäni olen muuttunut erittäinpaljon siitä, mitä joskus olen ollut.

--

typ0

#107 • • typ0 syntax error

Lost-Soul:
Ja vuosi oli?

2002 syksynatalvena

Myönnän sen, että olen joskus ollut aika kusipäinen kuljettaja, mutta mielestäni olen muuttunut erittäinpaljon siitä, mitä joskus olen ollut.

jos kerta oot ollu kusipaa kuski joskus menneisyydessa, milla oikeudella sa silloin syytat muita samasta aiheesta, johon ite oot joskus syyllistyny?
plussat sulle et oot muuttunu kuski.

edit: typ0ja

[muokattu 18.4.2004 22:33]

--

dahar

#108 • • dahar
ihan mukava lukea viestejä kun aloittelen täs autokoulua mutta luulen ettö noita ei kannata ottaa todesta *ding*

--
non life without partys..

typ0

#109 • • typ0 syntax error

dahar:
ihan mukava lukea viestejä kun aloittelen täs autokoulua mutta luulen ettö noita ei kannata ottaa todesta *ding*

no eipa juuri.. *nauru*

--

T0mbstone

#110 • • T0mbstone The Process.
....jos on kiire ei minnekkään ja kaasujalka painaa ja hermot kireellä: aja kiltisti lähimpään ojaan ja jää sinne, äläkä vaaranna muitten turvallisuutta. *dissaa*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Lost-Soul

#111 • • Lost-Soul los pallos

typ0:
jos kerta oot ollu kusipaa kuski joskus menneisyydessa, milla oikeudella sa silloin syytat muita samasta aiheesta, johon ite oot joskus syyllistyny?

Tarvinkohan edes mitään oikeutta sano muille asioista, joista itselläni on kokemuksia ja jotka voivat olla hyvinkin helposti erittäin vahingollisia. Eli menetänkö oikeuden sanoa asioista heti, jos itse olen tehnyt jotain siihen liittyvää joskus. (Jos olisin joskus pienempänä heittänyt kiven naapurin ikkunaan, jota en kait ole tehnyt, niin menetänkö vanhempana oikeudun sanoa esim omille lapsilleni sen olevan väärin)
Ehkä kannattaa harkita pientä kasvamista kuljettajana ja miettiä mitä oikeasti siinä ratintakana tekee.

--

typ0

#112 • • typ0 syntax error

Lost-Soul:
---
typ0:

---

Tarvinkohan edes mitään oikeutta sano muille asioista, joista itselläni on kokemuksia ja jotka voivat olla hyvinkin helposti erittäin vahingollisia. Eli menetänkö oikeuden sanoa asioista heti, jos itse olen tehnyt jotain siihen liittyvää joskus. (Jos olisin joskus pienempänä heittänyt kiven naapurin ikkunaan, jota en kait ole tehnyt, niin menetänkö vanhempana oikeudun sanoa esim omille lapsilleni sen olevan väärin)
Ehkä kannattaa harkita pientä kasvamista kuljettajana ja miettiä mitä oikeasti siinä ratintakana tekee.

kukaa sulta mitaa puhumista oo kieltany, tuomitsemisestahan ma puhuin. ja todella sun taytyy sanoo lapsilles et kivien heitto ikkunaan on vaarin.
mut mun pointti tos lahinna oli se etta sa tuut sanoo mulle et oon idiootti vaik oot iha samanlaine idiootti, ainaki ollu. mista ma sita tiian eika varsinaisesti ees kiinnosta.

T0mbstone:
....jos on kiire ei minnekkään ja kaasujalka painaa ja hermot kireellä: aja kiltisti lähimpään ojaan ja jää sinne, äläkä vaaranna muitten turvallisuutta.

niii... no jos saan lainaa sun autoo? kokeilisin myos tuon. ikina missaa ojan pohjalla ollu *hmph*. kavereita sielta tosin on kayty hinailee ylos.

edit: itteeni

[muokattu 19.4.2004 00:29]

--

[Nuclear]

#113 • • [Nuclear] el aprendiz
OT!

typ0:

Miten se vaikuttaa asiaan et oot kenties itse ollut aikaisemmin samanlainen? Jos oot ollu rikollinen ja parantanu tapas, niin etkö voi sen jälkeen moittia rikollisia koska olet joskus itekin ollut moinen? Itehän sä dissaat samaa asiaa mitä ite teet parhaillaan, mun mielestä toi on jokseenkin huvittavaa. ”Ryöstäminen on väärin, mut teen sitä silti!” *justjoo*

--

Lost-Soul

#114 • • Lost-Soul los pallos

typ0:
kukaa sulta mitaa puhumista oo kieltany, tuomitsemisestahan ma puhuin.

No lähinnä tarkoitin tuossa sitä, että jos lähtee kyseisestä asiasta sanomaan jollekkin samaan sävyyn, mitä olen jo tässä sanonut, niin se on tuomitsemista.. Jollon sanominen = tuomitseminen tässä tapauksessa.. (Kaivaa kohta esiin rautalangan) ;)

--

typ0

#115 • • typ0 syntax error

[Nuclear]:
OT!

---
typ0:
---

Miten se vaikuttaa asiaan et oot kenties itse ollut aikaisemmin samanlainen? Jos oot
ollu rikollinen ja parantanu tapas, niin etkö voi sen jälkeen moittia rikollisia koska olet joskus itekin ollut moinen? Itehän sä dissaat samaa asiaa mitä ite teet parhaillaan, mun mielestä toi on jokseenkin huvittavaa. ”Ryöstäminen on väärin, mut teen sitä silti!” *justjoo*

hmm.. muotoilin sanomani vaarin.
tarkoitin etta miten mua voi sanoo idiootiks samaan idiotismiin syyllistynyt idiootti. *ding* mielestani en oo missaan vaiheessa dissannu asiaa oonha sanonu tekevani vaarin ja typerasti, kommentoiden vain vauhdin tuomaa tunnetta.

Lost-Soul:
---
typ0:
kukaa sulta mitaa puhumista oo kieltany, tuomitsemisestahan ma puhuin.

---

No lähinnä tarkoitin tuossa sitä, että jos lähtee kyseisestä asiasta sanomaan jollekkin samaan sävyyn, mitä olen jo tässä sanonut, niin se on tuomitsemista.. Jollon sanominen = tuomitseminen tässä tapauksessa.. (Kaivaa kohta esiin rautalangan) ;)

ela kaiva =). ei mua kiinnosta niin paljoo tast aiheesta puhua koska ainakaa talla hetkella ei oo pienintakaan mielenkiintoa luopua ajotavastani koska
a) mulla ei oo autoo
b) singaporessa mulla ei ole ajolupaa
c) vaikka olisikin ma uskalla taalla ajaa

joten =D
*piis*

edit itteeni

[muokattu 19.4.2004 00:36]

--

[Nuclear]

#116 • • [Nuclear] el aprendiz

typ0:
tarkoitin etta miten mua voi sanoo idiootiks samaan idiotismiin syyllistynyt idiootti. *ding* mielestani en oo missaan vaiheessa dissannu asiaa oonha sanonu tekevani vaarin ja typerasti, kommentoiden vain vauhdin tuomaa tunnetta.

Voihan varas sanoa toista varasta varkaaks, tuomari toista tuomaria tuomariks, en nyt oikein tajua mitä yrität sanoa. Lost-Soul tossa aikasemmin totesikin jo hyvin kiviesimerkillä miten asia aika simppelisti menee. Jos tiedät tekeväsi typerästi ja väärin niin miksi teet niin? Onks se fiilis vauhdin huumasta niin hyvä et se menee niin omas ku muittenkin terveyden yläpuolelle?

--

Lost-Soul

#117 • • Lost-Soul los pallos

typ0:

No taisit ottaa sanan idiootti vähän eritavalla miten tarkoitin sen... no mut joo *piis*

ela kaiva =). ei mua kiinnosta niin paljoo tast aiheesta puhua koska ainakaa talla hetkella ei oo pienintakaan mielenkiintoa luopua ajotavastani koska
a) mulla ei oo autoo
b) singaporessa mulla ei ole ajolupaa
c) vaikka olisikin ma uskalla taalla ajaa

joten =D
*piis*

No jätetään se sitten odottelemaan seuraavaa kertaa =)

[muokattu 19.4.2004 00:49]

--

typ0

#118 • • typ0 syntax error

Lost-Soul:
No jätetään se sitten odottelemaan seuraavaa kertaa =)

tehdaan nain =)

--

T0mbstone

#119 • • T0mbstone The Process.

[Nuclear]:
---
Jos tiedät tekeväsi typerästi ja väärin niin miksi teet niin?

Liekköhän tässä tapauksessa energia mene enemmän oman toiminnan perustelemiseen itselle/toisille sen sijaan että oikeasti edes yrittäisi ymmärtää koko asiaa. *joo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

[Nuclear]

#120 • • [Nuclear] el aprendiz

T0mbstone:
Liekköhän tässä tapauksessa energia mene enemmän oman toiminnan perustelemiseen itselle/toisille sen sijaan että oikeasti edes yrittäisi ymmärtää koko asiaa. *joo*

Onhan se omaan napaan kattominen niin ihanaa ja reilua.

--