SYNCHRONICITY sat 22.11 VR-Makasiinit -Joey Beltram

105 posts, 6 pages, 21,633 views

Jukka I

Posts: 155

#61 • • Jukka I

Mark:plattari nyt onki täynnä apinoita kenellä eioo muuta tekemistä ku valittaa IMO. Kaikki vanhat parrat + muut seipään nielleet kellä eioo koskaan mikään hyvin hakeutuu sinne pätemään.



Tekis mieli paukauttaa tähän väliin vastaavanlainen julistus Klubituksesta paikkana, joka on täynnä ihmisiä jotka käsittävät terveen kriittisyyden aina nihkeilynä ja pätemisenä, mutta koska moisella kärjistetyllä yleistyksellä ei olisi kenellekään mitään arvoa niin jätänpä sanomatta.

[muokattu 25.11.2003 16:07]
Viltsu

Posts: 2,010

#62 • • Viltsu noname
....tai Ian Van Dahlin tranceen *vink*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

florx

Posts: 532

#63 • • florx
Joo, tosiaan aika laimeat fiilikset jäi. Ja kaiken kruunas tosiaan nycs:n solistiin kohdistuneet väkivaltaiset hyökkäykset. Tuolla pikkupuolella oli kyl nycs:n aloittaessa ok meno, siellä isommalla puolella taasen ei oikein viihtynyt, kun oli niin pirun kylmäkin. No, mikset tanssinut ni ei tulis kylmä? No en...
Jotai hauskaa känniläppää tuli varmaan jauhettua kyl*hih*
Avatar
#64 • • Juanita Guest
Pikkuhuoneen kuuma meininki Nemo & Waxman oli super jees, isossa salissa superkylmä mutta Nessi lämmitti todellakin. Mukavaa vaihtoehtoilua *piis*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#65 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Itse lähdin noihin bileisiin asenteella: ”Jos ei nyt toimi niin jyrätkää koko paska”
Ja omasta mielestä tunnelma oli aika katossa vaikka suurimman osan bileistä vietinkin bäkkärillä dokailessa, mutta oli kyl aivan pakko ainakin vähän nessin settiä tanssahdella välillä.
Vaikka olin itse makasiineilla klo 10.00 aamulla auttelemassa ja dekoilemassa tiloja niin itsekkin kuulin Beltramin peruutuksesta vasta klo. 23.00!

Aamut tosiaan kusi pahasti (ainakin esimmäinen tunti) Saatiin tietää muistaakseni 5.50 ettei Stella Starissa ole mikseriä ja lähdettiin kiitämään tosi äkkiä makasiineilta sinne päin! Ensiksi jäätiin heti makasiinin sisäpihaan (kesärenkaat), toiseksi jäätiin jokaikisissä valoissa punaisiin jotka oli siihen aikaan päällä, kolmanneksi jäätiin toisen kerran noin 40m siitä Stellasta Stuurenkadulle keskelle risteystä! Ja taas kaikki pääs työntämään! Jotkut ehkä näki kun raahasin mikserin kainalossa Dj pöydälle niin kappas huomattiin että mikserissä on englantilainen töpseli ja muuntaja oli jossain kateissa!

Joten näitä pieniä vastoinkäymisiä oli ja paljon! Näin kuitenkin kaikki bileiden järjestämisvaiheet ja tunnenkin järkkärit ja voin sanoa että paljon PALJON huonomminkin olisi voinut mennä. En mene itse hirveästi syyttämään järkkäreitä.

Ja siitä peruutuksestahan sovittiin kun ovelta maksoi alunperin 21e (muistaakseni) Se laitettiin sitten 18euroon ja ennakkolipulla pääsee seuraaviin Synchronicity pippaloihin puoleen hintaan.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Viltsu

Posts: 2,010

#66 • • Viltsu noname
Ihmetyttäny kun lukenu noista välikohtauksista nycs:n keikan aikana?

Minkälaiset tankit siellä on riehunu kun jengi ei ole mennyt väliin?
*täh*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

florx

Posts: 532

#67 • • florx

Viltsu:
Ihmetyttäny kun lukenu noista välikohtauksista nycs:n keikan aikana?

Minkälaiset tankit siellä on riehunu kun jengi ei ole mennyt väliin?
*täh*


Siihen toiseen hyökkäykseen jo ehdittiin väliin*iloinen*
Eka meni silleen, että joku äijä veti Irwinin lavalta alas rajun näköisesti. Se tais päästä karkuun, kävi jotenkin niin nopeesti.
Mut sit se toinen joka myöhemmin tuli lavalle ja otti Irwinin mikin saatiin jotenkin vedettyä kaverin kanssa alas ja pidäteltyä tovi, poket tuli kyl tosi nopeesti silloin.
Mut sen jälkeen ei jätkät enää alottanu soittamaan, aika piparix meni. Jengi oli kyl hyvin mukana sen ajan mitä jätkät ehti soittaa.
florx

Posts: 532

#68 • • florx
Ja tosta lippujen hyvityksestä on vissiin annettu aika paljon erilaista tietoa eri kellojenaikaan.
Ite menin sisälle about ennen kymmentä ja siinä vaiheessa puhuttiin jotain, että järjestäjiin pitäis ottaa yhteyttä sähköpostitse ja vaatia hyvitystä VAIN, jos on saapunut paikalle kauempaa kuin pääkaupunkiseudulta. *justjoo*
Tuntui kyllä oudolta, mutten ruvennut asiasta sen enempää utelemaan tiukkikselta pokelta, koska mua henkilökohtaisesti ei haitannu Beltramin puuttuminen ja pääsin muutenkin edukkaasti sisään.
Mark

Posts: 7,311

#69 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
mulle ilmotettiin ovella että seur. synchronicityn tapahtumaan pääsee puolella hinnalla. En tiedä mikä se käytäntö sit ois, eli säästä lippu ja pääse halvemmalla vai mitä..

-M

[muokattu 26.11.2003 12:42]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

noemi

Posts: 535

#70 • • noemi
jihuu, olipas mysti meining makasiineilla! ei yhtään pahaa sanaa mistään kellekkään, ku plur vaan ja pian uusix! *hih*

ja heij, jos joillain ois kuvia ni pikapikaa vaan tänne, juuhan, ni pääsee nostalgisoimaan *hymy*

*plur* NESSI *plur*
-pelastaa ihmishenkiä, tai ainakin tän yhen...

--
Oikeutta koneille!

Avatar
#71 • • tomaattisose Guest
äh, jos yhen staran poisjääminen pilaa bileet ni ei kyl mun puolesta kannatta vittu bileissä käydä. so fucking what.. mulla ainakin oli hauskaa, nautittiin kavereiden kanssa kaikesta.

*plur* Acid Kings *plur* save the day, yet again.

njoo, tosissaan ihmiset vois ottaa chillisti, voi siel silti pitää hauskaa, tommosta sattuu.
florx

Posts: 532

#72 • • florx

Ichi:
äh, jos yhen staran poisjääminen pilaa bileet ni ei kyl mun puolesta kannatta vittu bileissä käydä. so fucking what..


No ei se sentään ihan nyt noinkaan ole.
Jone

Posts: 8,258

#73 • • Jone Archibald Haddock

Ichi:
äh, jos yhen staran poisjääminen pilaa bileet ni ei kyl mun puolesta kannatta vittu bileissä käydä. so fucking what.. mulla ainakin oli hauskaa, nautittiin kavereiden kanssa kaikesta.

njoo, tosissaan ihmiset vois ottaa chillisti, voi siel silti pitää hauskaa, tommosta sattuu.



Hohohoho, miten v*tun typerästi ajateltu. Toi melkein sama kun sanois, että jos musan puuttuminen pilaa bileet, niin ei kannata bileissä käydä.

Ootko koskaan ajatellut, että ihmisiä saattais oikeasti kiinnostaa kuunnella sitä musiikkia niissä bileissä ja että heidän ainoa syynsä ostaa se lippu on mielenkiinto jotain tiettyä artistia kohtaan?
Avatar
#74 • • yana Guest

Jone:
Ootko koskaan ajatellut, että ihmisiä saattais oikeasti kiinnostaa kuunnella sitä musiikkia niissä bileissä ja että heidän ainoa syynsä ostaa se lippu on mielenkiinto jotain tiettyä artistia kohtaan?



onneks se yks artisti ei silti tee Bileitä ;) toi ei *tod* oo sama kuin musiikin puute vaikka alkuperäinen kommentti olikin puettu aika provosoivan kärjistävään asuun

[muokattu 26.11.2003 20:56]
Jone

Posts: 8,258

#75 • • Jone Archibald Haddock

_0x79616E61:
onneks se yks artisti ei silti tee Bileitä ;) toi ei *tod* oo sama kuin musiikin puute vaikka alkuperäinen kommentti olikin puettu aika provosoivan kärjistävään asuun



Kyllä se yksi artisti IMO nimenomaan tekee ne bileet jos olet varta vasten ainoastaan sitä mennyt katsomaan. Tosin mistäs mä tosta mitään tietäisin, mä vaan dokaan ja jauhan paskaa bileissä. *vink*

Oon aina ollut tollaista Ichin viestistä paistanutta mentaliteettia vastaan, että joku katsoo oikeudekseen kertoa muillekin mikä on se oikea tapa (tm) nauttia jostain ja että jos joku muu ei sit nauti kun siltä jää henkilökohtaiset nautinnon kriteerit täyttymättä ja ilmaisee tyytymättömyytensä, niin joku ääliö tulee länkyttämään päälle ”pysyisit sit himassas”-lausahduksia tmv.

[muokattu 26.11.2003 21:09]
UnityF

Posts: 15,721

#76 • • UnityF joo just se
kuvia tullu klubbariin.... *joo*
florx

Posts: 532

#77 • • florx

J-Tone:
Mikä toi NYCS-läppä oli? Provosoiko ne jotenkin lavakäyttäytymisellä noihin hyökkäyksiin vai mitäs vittua?


Ei. Ehkä narkkarit haluu tarttua vaan solistin mikrofoniin tai jotain, vaikea sanoa.
Avatar
#78 • • kelasin Guest
*täh* eiks enää osata valmistella ja ohjata huolella bileitä läpi?? onneks jätin tällä kertaa tulematta. ja makasiineista paikkana; oon ollu siel 3. bileissä, ja joka kerta siel on jokin homma kusenut, paikalla on kai sit vaan huono karma *ding*
Mark

Posts: 7,311

#79 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

_0x79616E61:
onneks se yks artisti ei silti tee Bileitä ;)



unity? *hih**vink*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#80 • • varsis Guest
Olikos klubituslaisia siellä 303-huoneessa? Mark ilmeisesti ainakin. Osaisiko / viitsisikö joku vastata tai kommentoida muutamaan vienoon kyselyyni/ihmettelyyni/yms. Leikkasin palikoita plattarin viestistäni (siellä keskitytään nyt vähän muunlaiseen puimiseen, ilmeisesti...). Kiitos näin etukäteen :-)

clip
Tulin paikalle vain ja ainoastaan 303 -huoneen takia, sellaista kun ei tällä hetkellä oikein missään (?) kuule (vaikka vanha olenkin, en ikävä kyllä ymmärtänyt mistään mitään vanhan Berlinin aikoihin: mutta plussana tuo musiikki ja tunnelma on minulle aivan uutta ja ihmeellistä :-) Enkä todellakaan pettynyt: sain tanssia iloisen, ystävällisen ja kohteliaan porukan seassa kerrassaan upeita settejä. Elissa (tuskin plattaria luet, mutta reletkääpä joku jos tunnette): long live the acid queen! [;-D]

Joku jo mainitsikin eräät aiemmat aivan loistavat Bar Alahuoneen bileet (Jokke ja Acid Kings mm.), ja henkilökohtaisesti koin että Synchronicityn alahuone-meininki oli ihan samaa tasoa.
: Nemo ja Waxman rokkasivat ihan älyttömästi ja nostattivat tunnelman kattoon.

Ja siellähän se sitten pysyikin.

Njassa, Nessi, ja sokerina pohjalla Jokke. Eikö tällaista saisi ihan oikeasti lisää jossain? Ei nyt aina tarttis ihan joka viikko (;-) kaikkia klasareita heittää, mutta tuo 303-meininki tuntui tosi hienolta, ja musiikista kuuli jollain tavalla ns. 'kaiken' (johtuikohan osin db-rajoituksista, vai ovatko herrat niin hyviä miksaajia, vai mistä? olen teknisesti(kin) diletantti...).

Kuka muuten istui (koko illan?) valoissa, siinä pöydän vasemmassa laidassa? Vai ymmärsinkö asian oikein: käsitin että tämä henkilö hoiti mm. valot? Oli miten oli, musiikki ja valo toimi hyvin - etten sanoisi kauniisti - yhteen.

clip

-varsis