SYNCHRONICITY sat 22.11 VR-Makasiinit -Joey Beltram

105 posts, 6 pages, 21,631 views

vaavu

Posts: 1,324

#101 • • vaavu vara-vana

Mark:
---
_0x79616E61:
onneks se yks artisti ei silti tee Bileitä ;)
---
unity? *hih**vink*



Hohoo, olisi kyllä aika hupaisaa jos Tapsa peruisi Unity-keikkansa. *nauru*

”Organisaatiosta johtumattomista syistä illan artisti Orkidea on perunut esiintymisensä. Pahoittelemme tapahtunutta, ostetulla ennakkolipulla pääsee puoleen hintaan seuraavaan Unity-tapahtumaan.”
anqqa

Posts: 4,034

#102 • • anqqa tirehtööri

Jone:
Scheissen ja hehkutuksen välissä on muutakin kuin neutraali alue. Kritiikin ei tarvitse olla paskan pudottelua toisten niskaan ja mielestäni olisi myöskin hyvä jos positiivinen palaute esitettäisiin sellaisessa muodossa että sen kannustavuuteen olisi syytä uskoakin.



totta. ja pätee molempiin, että \'kivat bileet\' ja \'surkeet bileet\' on tasan yhtä arvottomia rakentavuuden kannalta ilman sitä kriittistä \'siksi että\' osuutta. eli mikä teki tapahtumasta hyvän/huonon.

Jone:
Jatkuva hehkuttaminen antaa sen antajasta ainakin mulle sellaisen kuvan ettei tämän mielipiteille kannata antaa suurtakaan arvoa johtuen kriittisyyden puutteesta. Kriittisyyden puute sitten taas voi johtua monestakin asiasta, joista ensimmäisenä tulee mieleen kokemuksen puute (vertailukohtien puuttuessa on vaikea ymmärtää mikä oikeasti toimi ja mikä kusi ja mistä useimmiten sangen subjektiiviset määreet näille muodostuvat).



mutta kas, vajavaisesta kokemuksesta johtuva kriittisyyden puutehan on periaatteessa sen ko. henkilön \'etu\', kun ei tiedä paremmasta niin saa kiksinsä vähemmästä :) kokemuksen myötä useimmilla rimakin nousee, mikä on sinänsä valitettavaa, mielestäni.

Jone:
Tossa eroamme. Oon sitä mieltä, että mitä vähemmän ihminen tietää ja tajuaa, niin sitä helpommin se on onnellinen. Ton mukaan olisi varmaan järkevintä tavoitella mahdollisimman vähäistä tietämystä ja ymmärrystä, mutta silti katson juuri päinvastaisen enemmän tavoittelemisen arvoiseksi.

Tieto lisää tuskaa, mutta mieluummin sit mulle ainakin elo sen tuskan kanssa kuin ilman tietoa. *vink*



samaa haimme, joskin esitit sen selvemin.. eli yhtälailla olen samaa mieltä, että \'autuaita ovat yksinkertaiset\'. joskus sitä vaan ärsyttää suunnattomasti tämä \'tieto\', mikä estää nauttimasta, mutta silti ei tarpeeksi sitä tietoa että osaisi ottaa ilon irti, eli puun ja kuoren välissä.. no, ens vuonna enemmän yritystä =)

Jone:
Joops, tosin on Klubbarille mun näkemykseni mukaan rantautunut tän vuoden (minkä olen täällä heilunut) aikana pikkuhiljaa sitä kriittisempää kansanosaakin. Suunta on siis IMO hyvä, mutta tuskin koskaan päästään siihen ideaalitilanteeseen, jossa kaikki erilaiset näkemyskannat olisivat tasaisesti edustettuina.



näinpä. lauman kasvaessa laitumelle eksyy jos jonkin sortin viipeltäjää, niin hyvässä kuin pahassakin. ja ei, moista ideaalitilaa ei saavuteta varmasti koskaan, itseasiassa ainoa tila joka edes hieman voisi muistuttaa vastaavaa balanssia lienee: 0 käyttäjää ;)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Riku

Posts: 3,187

#103 • • Riku The Little Prince
Pikkkuinen kommentti vielä off-topiccina tähän...

anqqa:
mutta kas, vajavaisesta kokemuksesta johtuva kriittisyyden puutehan on periaatteessa sen ko. henkilön 'etu', kun ei tiedä paremmasta niin saa kiksinsä vähemmästä :) kokemuksen myötä useimmilla rimakin nousee, mikä on sinänsä valitettavaa, mielestäni.



samaa haimme, joskin esitit sen selvemin.. eli yhtälailla olen samaa mieltä, että 'autuaita ovat yksinkertaiset'. joskus sitä vaan ärsyttää suunnattomasti tämä 'tieto', mikä estää nauttimasta, mutta silti ei tarpeeksi sitä tietoa että osaisi ottaa ilon irti, eli puun ja kuoren välissä.. no, ens vuonna enemmän yritystä =)[/quote]Kyllä, näiden ihmisten elämä varmaan onkin onnellisempaa kuin niiden kriittisten, mutta tämä sokea kaiken hyväksyminen johtaa myös siihen että asiat eivät parane ihmisten niellessä tyytyväisenä kaiken paskan mitä eteen tungetaan.jolloin nämä kriittisemmät ja asiasta enemmän tietävät ihmiset joutuvat kärsimään seurauksista. Samoin kuin tietty myöskin ne vähemmän kriittiset vaikkeivat sitä itse tiedostaisikaan.

Ja Nuclearille vielä pikainen kommentti että allekirjoitan kyllä kaken mitä sanoit tuossa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

¡ Previous post about a year ago !
Esa

Posts: 947

#104 • • Esa

Mark:
mulle ilmotettiin ovella että seur. synchronicityn tapahtumaan pääsee puolella hinnalla. En tiedä mikä se käytäntö sit ois, eli säästä lippu ja pääse halvemmalla vai mitä..



Millois nää seuraavat o? *iihhih*
op-

Posts: 197

#105 • • op- Negis

Esa:
---
Mark:
mulle ilmotettiin ovella että seur. synchronicityn tapahtumaan pääsee puolella hinnalla. En tiedä mikä se käytäntö sit ois, eli säästä lippu ja pääse halvemmalla vai mitä..

---


Millois nää seuraavat o? *iihhih*


Hieman tuntuu siltä että kyseinen promoottori tuskin tuonnimisiä tapahtumia enää järjestää :)