482 posts, 25 pages, 203,806 views
tästä "massasta erottumisesta" enemmän tai vähemmän..mä en oikeen ymmärrä niitä, jotka yrittävät väenvängällä erottua muista, olemalla 100% itsensä, erottuu kyllä kaikista parhaiten joukosta..mun mielipide..
En usko että hirveen moni ihminen ketä on käynyt bileissä 20-> kertaa enää arkivaatteita siellä pitääkään... Pitää muistaa että siellä on niitä ketkä on käynyt vaan vilasee muutaman kerran eikä uskalla/tiedä miten pukeutuisi. Mä en hirveesti käy bileissä enää, enkä oikein tiedä nykyisin et mitä laittas päälle. Aina hillitty aika arkinen varustus, mut kumminkin vähän eri väriä kun norm ja kireempää... muoti muuttuu kumminkin aika nopeesti. (Mielestäni)No joo... Mulla oli koneistossa lievästi liioiteltu asustus mutta so what? Siis ei siinä ole mitään PAHAA että tulee normaaleissa vaatteissa bileisiin mutta mielestäni olisi HYVÄ jos pystyisi jättämään pois arkivaatteet. Myöskin yliampuvuus on suhteellista... Mielestäni tässä kulttuurissa pitäisi viimeiseksi ruveta rajoittamaan ja kahlitsemaan miten pukeutua. Se olisi lopun alkua... Toki on joitain juttuja joita voisi karsia esim. helposti irtoavat ihomaalit ja kova tungos ei oikein sovi. Samoin itse huomasin koneistossa että viittani oli liian pitkä ja tuotti ongelmia, lähinnä kyllä minulle itselleni mutta kyllä siihen pari kaatui. Kun on järki päässä ettei aiheuta muille ongelmia voi minun puolesta tulla vaikka säkki päällä ja muoviämpärit nilkoissa!
En usko että hirveen moni ihminen ketä on käynyt bileissä 20-> kertaa enää arkivaatteita siellä pitääkään...