Katsellessani uusimpia bilekuvia mieleeni herää kysymys, kumpi biletyksessä on oikeasti tärkeämpää, bilevaatteet vai itse musiikki. Kyllä löytyy jos jonkinlaista viritystä, sekä hyvällä maulla varustettuja, mutta myös todellisia pohjanoteerauksia. Miten ihmeessä sitä edes jaksaa tanssia muoviin ja kelmuun käärittynä kun kosteus ei haihdu iholta? Onhan se mukavaa kun panostetaan pukeutumiseen, ja jokaisen oma asia mihin kietoudut bileitä varten, mutta liiallisuus näyttää pelkästään huvittavalta.
Itse ostin Lontoossa ollessani tällaiset Suomesakin jo hyvin tutuksi tulleet karvasäärystimet. Joka kerta kun vetäisin ne jalkaan klubeille tai raveihin, oli suorastaan pöyristyttävää miten älyttömästi ne sai huomiota osakseen! Jokainen halusi koskea ja kadullakin syntyi kuhinaa. Kun palasin Suomeen, ja ekat bileeni oli Labyrinth, voitte arvata mikä oli tilanne
Itse ostin Lontoossa ollessani tällaiset Suomesakin jo hyvin tutuksi tulleet karvasäärystimet. Joka kerta kun vetäisin ne jalkaan klubeille tai raveihin, oli suorastaan pöyristyttävää miten älyttömästi ne sai huomiota osakseen! Jokainen halusi koskea ja kadullakin syntyi kuhinaa. Kun palasin Suomeen, ja ekat bileeni oli Labyrinth, voitte arvata mikä oli tilanne