PEGU, 5.7.2007 14:29:
Elikkäs hakusessa olisi sellaset remmihousut.
Näitä näkyi myös Helsingissä Kampin Morticiassa (vain mustia tosin)
482 posts, 25 pages, 203,834 views
-Celes-, 11.7.2007 17:16:
--snip--
sapeli, 11.7.2007 20:38:
---
---
Näitä näkyi myös Helsingissä Kampin Morticiassa (vain mustia tosin)
---clip--
Jago, 13.7.2007 13:20:
---
-Celes-, 11.7.2007 17:16:
--snip--
---
Tuo on kyllä ihan kätevä taito. Tekesin ittekkin vaatteeita jos vaan osaisin.
pitää varmaan järkkää joku workshoppi jossa vaatteentekotaitoiset saa myydä tekemiään vaatteita*hihu*
Abysmal, 19.7.2007 20:45:
Eräänä kirkkaana kesäpäivänä, tapani mukaisesti sisällä tutkimassa nettiä, törmäsin vaate/housumerkkiin nimeltään U.F.O. Pants. Vaikka itsekin pidän löysemmistä housuista, aiheuttivat em. vaatekappaleet jonkinasteista ihmetystä.http://www.bewild.com/ufoclothing.html
Itse en moisiin pukeutuisi, näyttävät jo liikettä rajoittavan isoilta. (pahoittelen jos on offtopic, en jos ei.)
Abysmal, 19.7.2007 20:45:
Itse en moisiin pukeutuisi, näyttävät jo liikettä rajoittavan isoilta. (pahoittelen jos on offtopic, en jos ei.)
spoinkel, 9.9.2007 17:48:
Tuli mieleen opettavainen tarina bilepukeutumisesta.
Olin kerran menossa bileisiin ja nappasin kaapista alushousut, joissa huomasin about keskikohdassa pienehkön reiän. Kuten tiedätte, mieshän ei alushousujaan heitä pois, jos niitä pitää kasassa edes muutama alushousuatomi. Joten kalsarit päälle ja menoksi. Bileissä tämä kyseinen reikä sitten jotenkin rupesi laajenemaan, ja kun loppuillasta tamppasin erästä teknosettiä, toinen kivekseni tunkeutui reiästä läpi. Joka biitiniskulla tunsin, kuinka kalsareiden reikä kiristi kivespussiani, mikä ei ollut ollenkaan miellyttävä tunne ja haittasi vakavasti musiikista nauttimista. :(
Tarinan opetus: bilevaatteilla on väliä - myös niillä, jotka eivät näy päällepäin.
spoinkel, 9.9.2007 17:48:
Tuli mieleen opettavainen tarina bilepukeutumisesta.
Olin kerran menossa bileisiin ja nappasin kaapista alushousut, joissa huomasin about keskikohdassa pienehkön reiän. Kuten tiedätte, mieshän ei alushousujaan heitä pois, jos niitä pitää kasassa edes muutama alushousuatomi. Joten kalsarit päälle ja menoksi. Bileissä tämä kyseinen reikä sitten jotenkin rupesi laajenemaan, ja kun loppuillasta tamppasin erästä teknosettiä, toinen kivekseni tunkeutui reiästä läpi. Joka biitiniskulla tunsin, kuinka kalsareiden reikä kiristi kivespussiani, mikä ei ollut ollenkaan miellyttävä tunne ja haittasi vakavasti musiikista nauttimista. :(
Tarinan opetus: bilevaatteilla on väliä - myös niillä, jotka eivät näy päällepäin.