biletysvaateita!!?

41 posts, 3 pages, 16,112 views

Särkiniemi

Posts: 22

#1 • • Särkiniemi
eli olen varsin aloittelija näissä bilepuuhis, ja eteen onkin tullu ekan kunnon bileasun hankkiminen. opiskelijan tuloilla (jos niitä on??) on kuitenkin hiukkasen tuskaa löytää mitään.

Joten, tiedustelenkin että onko täällä kenelläkään mitään vanhoja mutta silti siistejä / mahdollisimman hyväkuntoisia bilevaatteita (joihin en vaikka itse tympääntynyt tms.) myytävänä hyvään tarkoitukseen??

hinta sais olla mahdollisimman pieni,joskin laadusta olen valmis maksamaan..kuva olis myös kiva.

itse pidän majaa Tampereella, mutta posti kulkee sutkelasti tännekki..koko sais olla M-XL, mieluiten L silti.

palstalle kirjoittamalla voi kertoa asiasta, tai jos haluaa niin luurista saa kiinni (0408319344) 24h. lupaan ainakin soittaa takaisin jos raskitsee soittaa ilman numeroestoo.

mitään tiettyä en etsi, kaikki kelpaa, mutta enemmän pidän varsin viileistä vaatteista..


myös hyvät ideat että mistä vois ostaa halvalla, kelpaavat!!

Kiitos kaikille etukäteen..

--
-Särkiniemi-

ATD

Posts: 271

#2 • • ATD
lainaapa mamman ompelukonetta ni saat halvalla..;)

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

cosmikki

Posts: 1,261

#3 • • cosmikki
mulla olisi vinopino turhaksi jääneitä bilevaatteita mutta taitaa mennä liian pieneksi :(

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Särkiniemi

Posts: 22

#4 • • Särkiniemi
äiten kanssa en oikeen oo väleissä ja ompelukonetta en omista..joten onko tiedossa mitään hyviä kauppoja tampereelta josta sais jotain?? Mistä itse ootte ostanu??

pliis kertokaa jos jollain on jotain..

--
-Särkiniemi-

ilarip

Posts: 731

#5 • • ilarip
Tästä taisikin olla jo topicci mutta ei ihan tälläperusteella.
elikkä siis itse olen vaatteita ostellut ruotsita ( saturnreturn ) vanhassa kaupungissa oleva liike missä hienoja "hinnakkaita" kiksu vaatteita + paljon muutakin suosittelen reissua ruotsiin jos mahdollista.