biletysvaateita!!?

41 posts, 3 pages, 16,112 views

Särkiniemi

Posts: 22

#1 • • Särkiniemi
eli olen varsin aloittelija näissä bilepuuhis, ja eteen onkin tullu ekan kunnon bileasun hankkiminen. opiskelijan tuloilla (jos niitä on??) on kuitenkin hiukkasen tuskaa löytää mitään.

Joten, tiedustelenkin että onko täällä kenelläkään mitään vanhoja mutta silti siistejä / mahdollisimman hyväkuntoisia bilevaatteita (joihin en vaikka itse tympääntynyt tms.) myytävänä hyvään tarkoitukseen??

hinta sais olla mahdollisimman pieni,joskin laadusta olen valmis maksamaan..kuva olis myös kiva.

itse pidän majaa Tampereella, mutta posti kulkee sutkelasti tännekki..koko sais olla M-XL, mieluiten L silti.

palstalle kirjoittamalla voi kertoa asiasta, tai jos haluaa niin luurista saa kiinni (0408319344) 24h. lupaan ainakin soittaa takaisin jos raskitsee soittaa ilman numeroestoo.

mitään tiettyä en etsi, kaikki kelpaa, mutta enemmän pidän varsin viileistä vaatteista..


myös hyvät ideat että mistä vois ostaa halvalla, kelpaavat!!

Kiitos kaikille etukäteen..

--
-Särkiniemi-

ATD

Posts: 271

#2 • • ATD
lainaapa mamman ompelukonetta ni saat halvalla..;)

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

cosmikki

Posts: 1,261

#3 • • cosmikki
mulla olisi vinopino turhaksi jääneitä bilevaatteita mutta taitaa mennä liian pieneksi :(

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Särkiniemi

Posts: 22

#4 • • Särkiniemi
äiten kanssa en oikeen oo väleissä ja ompelukonetta en omista..joten onko tiedossa mitään hyviä kauppoja tampereelta josta sais jotain?? Mistä itse ootte ostanu??

pliis kertokaa jos jollain on jotain..

--
-Särkiniemi-

ilarip

Posts: 731

#5 • • ilarip
Tästä taisikin olla jo topicci mutta ei ihan tälläperusteella.
elikkä siis itse olen vaatteita ostellut ruotsita ( saturnreturn ) vanhassa kaupungissa oleva liike missä hienoja "hinnakkaita" kiksu vaatteita + paljon muutakin suosittelen reissua ruotsiin jos mahdollista.

siellä taisi olla toinenkin saman tyylinen liike. josta en tiedä muutakuin joku siitä mainitsi. helsingistä löytyy esim streatbeat kalliosta missä paitoja ja joitakin ooko housua. cloth gallery helsingissä myös missä sillointällöin aika hienoja vaatteita.

honestyssäkin on jonkin sortin vaatteita mutta valikoimat suht vähäiset mutta hinnatkaa eivät ole hirveitä.
-itsekkin olen opiskelija ja rahaa ei hirveesti ole tuhlattavaksi.

mutta siinä nyt jotakin tietoa jos yhtään auttaa.
Avatar
#6 • • ikj Guest
octarinessä myydään goa vaatteita....*hymy*
Syder

Posts: 2,255

#7 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
World trade centerissä.

--
Divida et impera.

terrae

Posts: 454

#8 • • terrae
Ja naisille sielä ei minusta myyty ku jotain juhlamekkoja... *hmph*
Syder

Posts: 2,255

#9 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Netthe:

Ja naisille sielä ei minusta myyty ku jotain juhlamekkoja... *hmph*



Mitäs vikaa juhlamekoissa on? *pihkassa*

--
Divida et impera.

Avatar
#10 • • ziin Guest
wear what makes u feel sexy confident! thats the right club dresscode!!! *joo*
Panfobia

Posts: 521

#11 • • Panfobia
Avernian:

ziin: wear what makes u feel sexy confident!

I should go in the nude? *nauraa*


That would be quite interesting to see..? *iloinen*

--
*sydän*

Avatar
#12 • • -Loyal- Guest
Netthe:

Ja naisille sielä ei minusta myyty ku jotain juhlamekkoja... *hmph*

Sirius tekee mitä haluut sulle... se osaa hommansa. Tänään on tigerissä yksityistilaisuus (muotinäytös) missä on meijän kaikkien oma lardass suvi miinala ja jenni dahlman... tais olla ilkka kanerva myös. Sielllä on kumminklin siriuksen (gloth gallery)malleja esitteillä. Kutsuja voi saada ehkä siriukselta jos käy kysyy???
*täh*
Avatar
#13 • • -Loyal- Guest
Onkos paikka "Kone Helsinki" tuttu??? Paikka löytyy eerikinkadulta, mut ei mothersin päädystä vaan sieltä toisesta... en muista numeroo. Hienoja ja joskin kalliita vaatteita sieltä löytyy. Itse löysin huippu lapaset mut en viittiny ostaa ku hintaa oli 30 egee... Siell on bile kansalle vaatteita ja varmasti erikoista vaatetta. Kannattaa käydä zekkaa. Joka kuun ensimmäin maanantai, tulee uudet mallit liikkeeseen ja jos oikein käsitin on ne itse kaikki tehty. Liike on auki 7:00PM
Avatar
#14 • • Pirpeli Guest
sirius oli kovin kiltti ja nakkasi kutsulla....tekee tosiaan myös toiveesta vaatteita...mukava heppu, ja taitava.
Avatar
#15 • • Pirpeli Guest
ja limbosta annankadulta saa kivoja kuteita myös.
Avatar
#16 • • -Loyal- Guest
Voi vittu noita nimiä, tähtien alapuolella.... "kosminen halinalle"????? *nyyh*

[muokattu 4.12.2002 12:13]
Tyly

Posts: 908

#17 • • Tyly
Joo siis kyllähn niitä vaatteita löytyy kaupoista ja oon kyllä nähnyt oikeestaan aika monesskin kaupassa ihan klubille kelpaavia vaatteita.. *hymy*

Mutta siis mun mielestä parhaat on kyllä itsetehtyjä siis on aina erikoisia ja uniikkeja...

Oonk yllä ihmetellyt että kukaan ei ole perustanut semmoistafirmaa mikä kävisi bileissä omia vaatteitaan näyttämässä ja tekisi PELKÄSTÄÄN mittatilaustyötä... siis näytillä olisi lähinnä erikoisia ja hienoja ratkaisuja jotka näyttävät osaamisen ja laadun mutta viime kädessä asiakas aina itse päättäsi mitä haluaisi ja mistä aineesta...

Olsii helppo ja kannattava homma jollekin ammattitaitoiselle ihmiselle ja eihän siinä juuri olisi yulläpitokustannuksia firmalle.. ei asiakkaita niin ei menojakaan...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

terrae

Posts: 454

#18 • • terrae
Syder:

Mitäs vikaa juhlamekoissa on? *pihkassa*



No käy kattomassa.
Texx

Posts: 650

#19 • • Texx ^_^
haha. hyvin meni offtopikiksi ;)

--
*piis*

Avatar
#20 • • yana Guest
Tyly:

ei asiakkaita niin ei menojakaan...



ei asiakkaita, ei tuloja. ei tuloja, ei ruokaa ;)

[muokattu 10.12.2002 15:00]