New Talent Dj Festival 5.9.2003 @ Helsinki

51 posts, 3 pages, 10,175 views

akir0

#21 • • akir0 idleRPG champion 2009
Piitkästä aikaa Vanhalla käymässä ja oikein mukavaa oli. Tuttuja pilvin pimein ja muutenkin ihmisiä oikein kivasti.

Monelta soittajalta tosiaan tuli hyviä settejä (pienestä hittihakuisuudesta huolimatta), valitettavasti soittoaikaa oli sen verran vähän ja kuultavaa niin paljon, että mihinkään ei oikein tullut tarkemmin perehdyttyä, John Majorin setti tosin sai jäämään paikalleen pidemmäksikin aikaa.

Tytöille ja muille kiitos kun olitte pomppimassa mun setin aikana, tulipa itsekin kai hieman hymyiltyä juuston seasta :)

Haballe iso käsi, että tapahtuman taas järjesti, toivottavasti jatkoa taas seuraa.

Kuvia tuli räpsittyä jonkunmoinen määrä ja ainakin kaikista kuvissa olevista soittajista on useampiakin kuvia tallessa, että jos itselleen haluaa niin laittaa vaikka privaa. Ja kuvathan löytyy - http://www.akir0.com/djfestival03/
Zwek

#22 • • Zwek
Olipas mukava ilta. MItä nyt muutaman(?!!) kaljan jälkeen muistaa *nauru* Omat soittelut meni ihan ok alun häröilyjä lukuunottamatta. Jengi oli ihan hyvin mukana kiitos siitä kaikille paikalla olleille. Kavereita oli paikalla erittäin paljon. Onnistuin sit tekee pikku jekun Drs:n setin alkuun...Sori siitä vielä kerran. Mieleen jäi myös soittelut pHazen ja Osiriksen kanssa open dekseis...

JARI! Haluun ne videoclipit ittelleni... Pirauta!

Haballe iso käsi tapahtuman järjestämisestä!

Siinä tais olla kaikki *igor*
display23

#24 • • display23

efo:
Sain kuin sainkin kaikki 14 biisiä helposti mahtumaan settiin. Lopputulos olikin 16 biisiä*iloinen**piis*

niin tosiian ne kaks biisiä*vink*
oli kyl ihan hyvät bileet...loppu päässä bileet oli hyvät,mut alussa ei ollu pahemmin mun makuun*ding*
efo,liebherin,idin ja proteuksen setit oli jees
kavereit oli paljon ja tuli se hixxy(TÖTTÖRÖÖS)bongattuu kans
Hixxy

#25 • • Hixxy HaroPup
TÖTTERÖÖS *iloinen*
UnityF

#27 • • UnityF joo just se
*plur**plur*Akir0*plur**plur* Sun setti oli kyl niiiiin mahtava.. Ihan kun olisit lukenu mun ajatukset ja soittanu just semmoisia kipaleita itä olin toivonukkin kuulla... Ja kyllä siel edessä oli kiva tanssia pomppia ja häröillä.. kuten varmaan huomasitkin... *nauru*

Muutenkin cafe puolella viihdyin eniten...*joo* Idi mie olin jo nii poikki tanssimisesta kun sie alotit niin sit enemmänkin kuuntelin mut hyvä setin soitit... *joo*
En menny kuuntelemaan / tanssimaan protskuu ollenkaan niin kuin sanoinkin et pysyn cafessa... *iloinen*

Efolle kiitos kansa ja zwekille ja Osirizkselle... olitte ihania kanssa.. *plur*
Tuttuja tuli paljon ja oli oikeen hauskaa....

Kalle ja Juke kiitos...*hymy**plur* Me nähään sit viimeistään Keravalla sit... *hymy*

mut nyt meen nukkumaan.. Ja kiitos Haballe järjesteluistä .. oli kivaa.. *joo*
TwisteD

#28 • • TwisteD
Silleen lyhyesti sanottuna: hyvät bileet!!! *iloinen**vink*
#29 • • infiana Guest
jeees... *pihkassa**slurps**sydän* Oli kivaa... Tanssin ku mielipuoli koko illan... Kaikin tavoin kivat bileet... aina löyty joku nurkkaus mis viihty. Harril meni lujaa (söpöt boxerit). En malta odottaa seuraavii bileitä!!!!

LUV YA ALL!!!*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
#30 • • Flamen-Go Pink Guest
Wuhuu! Mulla oli tosi jees meininki *plur* sain jopa kaverin mukaa hyppimään, vaik yleensä ei näissä bileissä viihdy...Sizzleristä kuiteki tykkäs PALJON!! Niinku mäki *super* aivan loistavaa ja oli kyllä ihan kiva kattella sitä Proteuksen ihme säätöö *nauru*
Timce

#31 • • Timce
Muistan vain sen, että tuli oltua tajuttoman humalassa, hukattua kännykkä ja avautuminen kaverille vielä kruunas koko illan *poks*

Tulihan siellä hyvää musiikkiakin: Liebherr oli just niin hyvä kuin odotinkin...Brain ovulation - ”Bass & Kick” :mad: :mad:

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Dalifemme

#32 • • Dalifemme Dementia simplex
Mä diggailin ihan kybällä!!*sydän* Lens tas kengät pois jalasta ja aamulla itketti kun oli hiukka kipeet fudut...OUCH! But ûber hyvää musaa..i like!!!*sydän**sydän**sydän* Ja kaikille tutuille tänx seurasta..ja et jakso kattoa meikää koomassa*hih*Meni taas stobe alsa hyvää tahtii..*eiei*
#33 • • Taika Guest
Kivaakivaa..*joo*
En muista yhtään kuka soitti joskus 23 jälkeen isossa salissa mut tykkäsin toooosiiiiii paaaljooon..*plur* Akirolle myös *plur*, ei vaan voinut olla tanssimatta vaikka piti tulla vaan kavereita moikkailemaan Vanhalle..
Yhden aikaan piti lähteä jo pois kun *nukkuu* iski ja pieni *igor* ja *nuha*kin viel mut siihen asti oli tosi kivaa, edelleen..Ja te kaikki ihkut joita näin, olette *plur*
Chatte

#35 • • Chatte Team Teknolipat :)

efo:
Siinä nyt jonkinmoinen ”video” protskun showsta:
http://www.onelove.st/Video/proteus_show_050903.WMV
valitettavasti WMV muodossa*dissaa*

Tack! *sydän*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Hupsu

#36 • • Hupsu
Ihan sairasta puuroa pääsalissa. Alkaa V-käyrä vanhaa kohtaan nousta pahasti.

Flunssan takia tuli paikalla hengailtua n. tunti ja painuttua tutimaan.

--
Päivän mietelause?

drS

#37 • • drS

Taika:En muista yhtään kuka soitti joskus 23 jälkeen isossa salissa mut tykkäsin toooosiiiiii paaaljooon

mä ainakin soitin 2315-2400, jos mua meinasit niin kiitos *hymy*
Andy Braun

#39 • • Andy Braun housebase

Wert:
näkyyks toi muilla? mun playerit valittaa codec erroria... :(*igor*

kyl mul ainaskin toimi..

vähän kyl ottaa päähän kun ei päässy soittaa tänne ku olin *nuha* kuumeessa. *uuh*

[muokattu 10.9.2003 23:39]