Hallmark - Subtrance 20.9.2003 @ Helsinki

125 posts, 7 pages, 14,384 views

moksu

#81 • • moksu [Dimension]

pinkie_:
Oltiin tanssimas tuulettimen vieres, että ei kuumuus haitannu *hih*

Loistavaa!

mäkin yritin aina välillä mennä siihen ja onnistuinkin kunnes joku taas äkkäs kans sen tuulettimen ja änkes eteen..*hih* joten tyydyin rappusiin *sydän*
niin ja illasta..: Kivaaaaa oli, ainakin mulla*plur* tranceklassikot maistu hyviltä ja tabikin oli pirteällä päällä*sydän* kolmen viikon päästä uudestaan *sydän**super*
#82 • • ikj Guest
Lääkäri käski että ei saa urheilla! kun on antibiottikuurilla, mutta eihän siitä nyt tullut yhtään mitään*justjoo* etkoiltuu, jatkoiltuu, jatkoilun jatkoiluu tanssittua yhteensä ehkä about 10 tuntii*hahjust* mut aivan ihana setti tuli jokelta. Ihanaa olli nähä kaikkia teitä!
Howdy

#83 • • Howdy Oldie
Kivaa oli ja porukka oli ihan best *hih**piis*
Kuvia tulossa ... *vink*

--
Käpy vailla vertaa

Late

#84 • • Late team Lasse
Väsytti turkasesti mutta fiilikset oli tosi korkeella ja musa oli aivan loistavaa.
Paljon kavereita + tuttuja ja ihana ”seuralainen” <3 *vink*

e.säätöä

[muokattu 21.9.2003 19:51]
trolli

#85 • • trolli
juu, musa oli välil toooosi hyvää,
ihania ihmisiä paikalla, pari uutta tuttavuuttaki*plur*
toivottavasti hallut jatkuu hesperian jälkeen
vaik nosturissa.

[muokattu 21.9.2003 19:55]
Jii-75

#86 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
siis ihan jees meno:) ja fiilikset katossa:) no mut eikai muuta voi ollakkaan:) ku paikalla paljon kamuja ja ympäruillä mukavaa väkeä sekä tietty se oma seuralainen ;) *wirn* mut kuuma siel kyllä oli *wirn*

--
dodiih

-P

#87 • • -P

Late:
Väsytti turkasesti mutta fiilikset oli tosi korkeella ja musa oli aivan loistavaa.
Paljon kavereita + tuttuja ja ihana ”seuralainen” <3 *vink*

e.säätöä

[muokattu 21.9.2003 19:51]

hihii.. hanki mullekin seuralainen *uuh*.

bileet olivat kyllä ihan ok, vaikka välillä iski oikein kunnon väsy päälle ja piti seisahtaa/istahtaa jossain vähän väliä. Tabille kiitokset setistä *sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

#88 • • UnityF joo just se
Oli kyl todella kivaa saapua paikalle kun olin asentoitunu siihen että en tuu mut sit mun pää käännettiin yhessä tunnissa.. Kiitos yanalle oot ihq *joo*

Hesperiassa oli paaaaaljon tuttuja ja oli kiva nähä kaikkia pitkästä aikaa.. *joo*

Maniac.. sä oot niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanan helppo.... *vink**nauru**nauru**nauru*
Mut oli kyl huippu setti sulta.. *joo*

Joken klasarit ihan jees mut kyl mä enemmän tabin setistä tykkäsin.... *hymy*

Kuumuus ei vaivannu mua koska halluissa on ollu paaaaaaljon kuumepiakin kertoja... Ihmisiä oli silleen sopivasti... *joo*

hallujen jatkoilla premissä niin kiiiiiiiiiiiiitos jujulle ja ihanan helpolle maniacille ja d.n.a:lle... olitte loistavia ja varsinkin viimeinen tunti premissä kun jalat oli jo kuolleet niin oli pakko viel tanssii kun tuntu et tulee hullux jos ei tanssi niiiiiiiiiiiin hyviä kipaleita... meno oli mun mielestä alusta loppuun todella korkealla... *joo*

Kiitos nähään taas.... lov u ...*plur*
mange

#89 • • mange Terrorcraft
Oli kyllä jälleen kerran mukavat Hallut! Hyvä fiilis ja hyvää settiä alusta loppuun.. eniten kyllä iski Tabin soitanta. *joo* Kuumuus ei haitannut koska sen jo tiesi ennalta että tulee taas olemaan suht trooppiset olosuhteet. *nauru*
Hyvillä fiiliksillä taas ensi kuussa mestoille. *hymy*
[Nuclear]

#91 • • [Nuclear] el aprendiz
Eiköhän ollu ihan OK pippalot, vaikka mitään ei muistakaan...pikkasenkin kun alkomahoolia ottaa, niin muisti menee. *nauru* Ens kerralla sit taas selvinpäin...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

killuska

#92 • • killuska
Joo o.
Olipas kivaa olla bilettämässä piiitkästä aikaa. Paljon ihania tuttuja *pihkassa*
Väsy tuli aikasin ja koti kutsui. Musiikista muistaa vaan sen et se oli hyvää.
Kiitti Cosmolle levystä ja kaikille kaikesta *plur*

--
*killuska*

TonySt

#93 • • TonySt mediamoguli
OLI KIVVAA JA PROMILLET KOHDILLAAN:*plur*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

#94 • • shiva Guest
juuh, oli jälleen kerran upeat hallmarkit! *sydän*
hesperia on mun kotibaari ja hallut lempikemut..joten kaikki pääainekset olivat kohdallaan. *joo*
lisäksi halluihin tulee aina ihan kaikki kaverit, joten mä ainakin saan aina hallmarkeist kaiken irti. ja sit vedetään ihan täysii!! *pahis* ikävä vaan, ettei kaikki ympärillä kestä aina mun ja muiden (lue, hennan) pälätystä. mut hyvin te kestätte! *hih*

WE wish for worldpeace! *piis*n*hahjust*
#95 • • infiana Guest
TOIMII... *joo*
eyeless

#96 • • eyeless Ebeli siinä missä toinenkin lentaja
oli erittäin hyvä meininki lähestulkoon alusta loppuun....

Jokke veti ;kuten aina ennenkin; aivan erinomaisen setin, huh! tunnelma katossa kuten itsekkin oli*ankka*

--
Courageous is the one who will follow only his inner Insights...

Roger Roger

#97 • • Roger Roger Kentti
Aivan liikaa ihmisiä ja liikaa viinaa... Ei ollu mun bileet nää.

Sori vielä ihmisille, ku olin niin tyly*uuh*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Janne

#98 • • Janne kipee ukkeli
Mulla on jonkun verran kuvia, kunhan ehdin säätää ne. Niitä odotellessa käykää kaverini Chadin saitilla katsomassa mitä sieltä löytyy! Chad oli se 10 kg kameran kanssa pyörinyt pikku filippiiniläinen *nauru* Mulla löytyy noi isompanakin, jos joku kuva kiinnostaa erityisesti.

http://www.photos.ph/blacksun/hmp20030920

*super*
#99 • • Relic Guest
oli kivaa! Paljon kavereita / tuttuja ja oma kulta piristämässä *sydän*

[muokattu 22.9.2003 10:43]
-P

#100 • • -P

Janne:
Mulla on jonkun verran kuvia, kunhan ehdin säätää ne. Niitä odotellessa käykää kaverini Chadin saitilla katsomassa mitä sieltä löytyy! Chad oli se 10 kg kameran kanssa pyörinyt pikku filippiiniläinen *nauru* Mulla löytyy noi isompanakin, jos joku kuva kiinnostaa erityisesti.

http://www.photos.ph/blacksun/hmp20030920

*super*

haa, Chad jäi kyl aika hyvin mieleen kameransa kanssa *nauru*. meinas teloa mut pari kertaa *dissaa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell