Hallmark - Subtrance 20.9.2003 @ Helsinki

125 posts, 7 pages, 14,350 views

hallucinogen

#61 • • hallucinogen Edain
Jokke on kyllä ihan eläin, ei oo ehkä niitä mailman ”viihdyttävimpiä” jos miettii lavakarismaa mutta setti on aina ollut jotain korvia hivelevää *iloinen* Kahen jälkeen voikin melkeen lähteä pois sit *nauru*

--
pikku-*possu*

#62 • • ALIEN Guest
niinpä! jokkeen olen tuskin koskaan pettynyt. Yhtä hymyä koko äijä! *nauru*
hallucinogen

#63 • • hallucinogen Edain

alien:
Yhtä hymyä koko äijä! *nauru*

Toi oli varmaan joku kielikuva *nauru* En oo muuten koskaan nähny joken hymyilevän, se on vielä yrmeemmän näkönen kun tapsa, sen oon nähny hymyilevän jopa kaks kertaa(kesto 2sek) *nauru*

--
pikku-*possu*

#64 • • ALIEN Guest
ehkä se levyjen pyörittäminen ei olekaan niin kivaa kaikkien mielestä *iloinen*
Hyzenthlay

#65 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ehkä dj:t näyttää katu-uskottavimmilta yrmeä ilme naamallaan *nauru**piis* no ei...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

She

#66 • • She
Jesh. Kotona nukkumassa. Alkoi hieman kesken väsyttää.. Mutta 3 tuntia pomppimista! *hymy*
Siis zZZZzzzzzZz Nyt.
andi--

#67 • • andi-- lunttu
Juupelis, ihan kiva oli käydä tanssahtelemassa, tosin oli liikaa väkeä ja muuta valivalia *vink* Vähän hiukopalaa ja sitte unta *nukkuu*

--
- RAAH -

TonySt

#68 • • TonySt mediamoguli
Oli kivaa ja musa mitä parhainta *pihkassa*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

#69 • • GoA Guest
Oli kyllä oikein kivaa. Musiikki nyt ei hirveästi ollut minua varten tosin eipä se ole ikinä halluissa olluitkaan. En kyllä ymmärrä mistä moinen hypetys halluja kohtaan johtuu. Paikka oli aivan liian täynnä ja ilmanvaihto oli huono. Siltikin ilojuoman ja hyvien ystävien sekä monen tutun vuoksi fiilarit pysy kokoajan korkealla. *nauru*
Blues

#70 • • Blues Koning van Afrika
Oli oikein mukavat bileet vaikka piti ottaa rauhallisesti kun oli niin väsy. Tuntui että nukahtaa rattiin kun alkoi olla voimat poissa *nauru* Ens kerralla sitten pitää nukkua kunnolla ennenkuin lähtee ulos..eli ens perjantaina *nauru*
Oli taas liian kuuma! Toimiiko siellä ilmastointi vai lähteekö ihmisistä noin paljon lämpöä halluissa? Muualla kun on yleensä viileämpää.
Muuten oli oikein mukavaa ja todella kiva nähdä tuttuja taas..
Enään kahdet hallut hesperiassa *nyyh*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Amma

#71 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Blues:
Oli taas liian kuuma! Toimiiko siellä ilmastointi vai lähteekö ihmisistä noin paljon lämpöä halluissa? Muualla kun on yleensä viileämpää.
Muuten oli oikein mukavaa ja todella kiva nähdä tuttuja taas..
Enään kahdet hallut hesperiassa *nyyh*

Ilmastointi - mikä se on...?!? Narikassa poke valitteli jo n. klo 23, että on liian kuuma ja huono ilma. Siihen aikaan siellä ei vielä ollut edes hirveesti ihmisiä (tai ainakaan niin paljoa kuin hetkeä myöhemmin).

Ei voi kyllä muuta sanoa kuin että mulla oli superkivaa - niin bileissä kuin niiden jälkeenkin. Kiitti kaikille. *joo*

--
*etsiskel*

She

#72 • • She
Valivali tais päästä munkin suusta pari kertaa illan aikana. Mut kai mä kuvittelin, että kuumuus johtu jammailusta. Vaikka seistessäkin hiki vaan valu(?). On hesperiassa ollut kyllä kuumempikin. Vaikka ainahan sielä on kuuma. Ympäri käydään ja yhteen tullan. Niih. Eipä ainakaan paleltunut..*iloinen*
Hixxy

#73 • • Hixxy HaroPup
Tulipahan käytyä... *ding*
Karski

#74 • • Karski Pomon kätyri
Ääni läx eilen, tais olla aika nohevaa *ding*

Muistan pari uutta naamaa ja sit liudan vanhoja
joille tuli huudeltua naapuripöytiin, nyt ei tarvi
sit pariin päivään puhua *sars* Mut kivaa oli
senkin ja piirongin edestä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Illustrator

#76 • • Illustrator
Kerranki oli sopivasti porukkaa, sopiva lämpötila (mulle) ja ilmapiiri oli muutenki ihan ok. Musa nyt oli vaan sellasta, että kertaakaan ei tullut sellasta ”jes tää raita” fiilistä. Sääli..paremman puutteessa. Arvosana 2.5/5*piis*
Hyzenthlay

#77 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mua ei oikeasti haitannut (taaskaan) se kuumuus. Tuli nostettua jalkaa sen verran hurmiossa, että oli kyllä ihan sama, oliko se sisälämpötila 20 vai 50 astetta...

niin, ja Jokke soitti niin älyttömän hyvää settiä *plur**piis* ja samoin Tab, mutta sillon tuli istuttua enemmän. Ja siitähän ei pääse mihinkään, että se satisfaction-biisi on ihan loistava! heti pääsi hyvään tunnelmaan.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hanz

#78 • • Hanz Team Lasse
Hauskaa oli taas kerran*plur*
Inferno

#79 • • Inferno [Terrorcraft]
oli kyl mahtavat bileet*sydän*

hyvää musaa ja paljon uusia tuttuja,voiko enempää toivoa*plur*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

pinkie_