flaikku - cosmic visions

31 posts, 2 pages, 10,421 views

mniittymaki

Posts: 1,641

#1 • • mniittymaki
flaikku_-_cosmic_visions.jpg

160kbps / 44kHz / Full Stereo
61.6mb

o1. Scott Bond vs. Solar Stone - 3rd Earth (Original) [ID&T]
o2. Hemstock & Jennings - Mirage Of Hope (Lange Remix) [Big Fish]
o3. Kyau vs Albert feat Damae - Velvet Morning (Mirco De Govia Remix) [Euphonic]
o4. Solar Stone - Solar Coaster (Midway Remix) [Electroplois]
o5. Orlando - Liquid Down (Space Brothers Remix) [Xtravaganza]
o6. Aalto - Rush (Original) [Anjunabeats]
o7. Rollerball - Albioni (Super8 Remix) [Anjunabeats]
o8. Delerium feat Rani - Underwater (Rank1 Remix) [Beamtraxx]

mp3 @ http://plur.daug.net/flaikku/flaikku_-_cosmic_visions.mp3
cue @ http://plur.daug.net/flaikku/flaikku_-_cosmic_visions.cue

Kaikki kommentit tervetulleita

piis,
.m

[muokattu 4.9.2003 20:53]
-P

Posts: 4,972

#3 • • -P
ooh, on kyllä sen verran mehukkaan näkösiä viisuja et on pakko hakea *iloinen*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

T0mbstone

Posts: 728

#4 • • T0mbstone The Process.
on kyllä sen verran mehukkaan näkösiä biisejä mitkä on ollu jo xxx määrässä mixejä ja kuullut xxx kertaa, että tällä kertaa jätän väliin *hih*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

T0mbstone

Posts: 728

#5 • • T0mbstone The Process.
Tuota noin... kuuntelin mixin sittenkin... jos tämän on tarkotus olla promomixi tms. niin tuskin laadukkaampia keikkoja tiedossa... Osa vaihdoista meni melkein biitilleen, mut mixaus tuntui välillä vain feidaukselta ja 34min + sekunnit päälle vaihdossa karkasi vaihto niiin pahasti käsistä, että mixi on kyllä promomateriaalina suhteellisen julkaisukelvoton(ei anna kovinkaan positiivista kuvaa mixaustaidoista) *ding*

Ja naulana arkkuun, ensin mixi serverille, sitten vasta topic eikä päinvastoin *hmph*

Treeniä, lisää treeniä ja biisien valinnassa omaperäisyys ei olisi pahitteeksi. *joo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Timce

Posts: 5,381

#6 • • Timce
Meillä on kyllä niin samanlainen musiikkimaku, vakka ei olekkaan *nauru* Näyttää TODELLA hyvältä... Jos sais cd:llä tämän. *täh*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Occu

Posts: 2,528

#7 • • Occu
Pistin just imutukseen ja jännityksellä odotan mitä tuleman pitää, koska lista näytti niin lupaavalta ja kyl flaikun tuntien hyvä setti on tiedossa...*joo*

--
..::MOI::..

övr

Posts: 189

#8 • • övr Everything is övr
No huh hyh mitä poppi hittejä *eiei*
Ku noit biisejä kuulee jo aivan liikaa jokapuolella niin miksi tehdä niistä vielä setti *täh*
Kuunnellesani tuota settiä tuli mieleen pete inputin viime millenium bileiden setti joka aiheutti vaan päänsärkyä *uuh*

--
Time is never time at all

seven

Posts: 18

#9 • • seven
Hyvä setti, arvosana: 9 1/2!
Tykkäsin biiseistä ja mixistä en löytäny mitään häiritseviä virheitä..
övr

Posts: 189

#10 • • övr Everything is övr
Hei sori, ei pahalla...mut osta korvat...*eiei*

--
Time is never time at all

seven

Posts: 18

#11 • • seven
Öövee! Ei se korvista oo kiinni, mua kun noi pienet pomput ei vaan haittaa. Joskus saattaa jopa olla hyväksi.. *justjoo*
övr

Posts: 189

#12 • • övr Everything is övr
Hyväksi...hmmmm *täh* ja mitkä pienet? :S
No kait se on sit makuasia...

--
Time is never time at all

mniittymaki

Posts: 1,641

#13 • • mniittymaki
Kiitti kommenteista :)

Soitto kokemusta ei vielä paljoa ole, ja jostain se mixienki julkaseminen
on alotettava.. =)

piis,
.m
nomic

Posts: 4,120

#14 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
juups, kuuntelin tän setin ja mun mielestä tracklist oli iha jees koska oli muutamia piisejä joita en pahemmin ole kuullut *hymy*
juu vähäsen häikkää vaihdoissa mutta mun mielestä iha ymmärrettävää koska ei voi aina odottaa jotain ”pro vaihtoja” jos kaikki vaihdot olisi menny nappiin niin olisin ollut erittäin tyytyväinen vaikka olen nyttenkin tyytyväinen *nauru*
mutta eipähän mua pahemmin haittaa nuo pomput. tärkeintä on se että mitä setti pitää sisällään...
loppuun ehkä olisi voinut laittaa vielä ”hehkumaisemman” biisin jotta olisi jäänyt parempi viilis
*heiii*
mutta muuten kyllä mä pidin 8½
*piis*
Aidan

Posts: 1,524

#15 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Ihan kiva mixi! Onhan näitä kuullu vähän enemmän kun ne on aika hittejä mutt ihan hyvä kokonaisuus. Harjoitus tekee mestarin ja positiivinen palaute ihmeitä ett jakssa treenata!!*joo*
Kun hiot ne vaihdot kuntoon niin ihan hyvä siitä tulee odotan jo seuravaa settiis! *hymy*

--
Hammer Zeit!

Zwek

Posts: 1,701

#16 • • Zwek
Tää pitää kuunnella... Palaute myöhemmin *hymy*
wattsson

Posts: 146

#17 • • wattsson
ohan noit parempiiki settei kuultu. tracklisti aika perus kixuu eikä mitää ihmeellisii mixauskikkoi ja vaihot menee vähä miten sattuu... kerran jaksaa kuunnella just ja just... *igor* ehkä ens mixi on jo laadukkaampi *hih*
nomic

Posts: 4,120

#18 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
itse ainaskin olen ”jaksanut” kuunnella tätä pidempääkin *hymy*
johtuen varmaan siitä että tässä on muutamia piisejä joita itelläni ei ole ollut ja muuteskin mun mielestä piisit tulee iha hyvässä järjestyksessä jne... ja tässä odottelen jo seuraavaa *iloinen*

olisin pitänyt ehkä enemmän jos tuosta velvet morningista olisi ollut toi:
Kyau Vs. Albert - Velvet Morning (Original Extended Mix)
mun mielestä se olisi ehkä sopinut paremmin *hymy*
noh en tiedä ja sehän on vain mun mielipide mutta oha se mukavaa kuulla toisiakin versioita jne...
juu eli treenailemaan vaan vaihtoja lisää ja kaikkee säätöä jne... *joo**piis*

[muokattu 10.9.2003 14:54]
mniittymaki

Posts: 1,641

#19 • • mniittymaki
kkiitti kaikista kommenteista.. :)

.m
anton fine

Posts: 1,359

#20 • • anton fine myspace.com/finethedj
huh huh että on kiksua! tosta setist puuttuu viel jan johnstonin -flesh ja cafe del marin -energy 52.. :D