Mitä suomalaista biisiä et haluaisi kuulla remixattuna?

140 posts, 7 pages, 19,410 views

User

Posts: 135

#41 • • User

nvd:
Mikä tahansa käy jos on tarpeeksi hyvin tehty...



Jotkut biisit on vaan niin huonoja ettei Liam Howlettkaan saa niistä hyvää remixiä.

[muokattu 24.9.2003 08:37]
User

Posts: 135

#42 • • User

pupuankka:
mikko alatalon kommentit accun biisistä levyraadissa oli kyllä niin ikimuistoisia.. *justjoo**nauru* pitäis varmaan ihan piruuttaan tehdä hänen värssyistään ”huumeidenkäyttäjien musiikkia” *hih**pahis*



Joo se oli kyllä ihan paras veto. Voi vittu, että raivosin. Tyttöystävällä oli kova työ saada mut rauhottumaan. Mikko Alatalo on niin syvältä.

[muokattu 24.9.2003 08:37]
fadeout

Posts: 171

#43 • • fadeout NoStatus
Matin ja Tepon kissankultaa sun muut humppa helmet. Ei kiitos näitä. Vaikka oishan se aika jännä kuulla mitä joku huippu dj sais näistä leivottua...

Enkä muuten myöskään Tenkanen (nrj) - Aikuinen nainen *nauru*

[muokattu 29.9.2003 17:22]

--
tamppauskone - se olen minä

Avatar
#44 • • Enkeli Guest
jäätelokesää... ei pysty kuuntelee...*puree käden poiki jos viel kuulee sen*
r0n

Posts: 2,258

#45 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
eiku sleeppareitten kesämopo

--
6er reihe

Individual

Posts: 10,942

#46 • • Individual HYPNO!
Musta tämä topikki on mennyt hieman ohi aiheen. Eihän täällä kuin jengi ilmoita
omia vihankohteitaan musiikin suhteen. ”Vittu, Anssi Kela sitä ja iskelmä tätä...”
Kauheaa dissausta, eikö samalla mitalla saisi sitten Mikko Alatalo kutsua Accua ” huumeidenkäyttäjien musiikiksi”.
Jos inhoaa jotain biisiä, niin ei se varmaan remixaamallakaan parane ja oikeesti
kuka konemusiikkituottaja nyt lähtisi esim. Anssi Kelaa tai Saija Varjusta remiksaamaan mielessään pyhä tavoite saada siitä joskus ns. ” katu-uskottava”
versio, jota joku dj voisi soittaa vaikka joissain Kaapelin isoissa bileissä päälavalla
ja crowd goes mental...
En nyt itsekään kuulu em. musiikkiesimerkkien suurimpiin ihailijoihin, mutta aina pitää
muistaa se, että on musiikkia jonka eteen jotkut artistit ovat tehneet saatanasti hommia ja jos se homma sitten joskus breikkaa, niin se heille suotakoon.
Mun mielestä tän topiikin voisi kääntää siihen suuntaan, mitkä kappaleet / teokset ovat ns. ” niin pyhiä kappaleita” joihin ei saisi koskea remixin muodossa.
Mulle tulee ekana mieleen Sibeliuksen Finlandia, siitä pysykööt erossa nappulan
vääntäjät! :)
Mutta toisaalta taas Piirpauke:n Konevitsan kirkonkellot kappaleesta saisi mun mielestä joku taitava hieman PPK:n Resurrection:ia muistuttavan klubimonsterin.

[muokattu 14.2.2004 11:31]
Jone

Posts: 8,258

#47 • • Jone Archibald Haddock

Individual:
Mulle tulee ekana mieleen Sibeliuksen Finlandia, siitä pysykööt erossa nappulan
vääntäjät! :)



Myöhäistä jo.
Lucky-13th

Posts: 383

#48 • • Lucky-13th

Salla:
en olis halunnut kuulla Joel Hallikaisen 'kuurankukkaa' missään muodossa enää ikinä, mutt siitäkin on tehty remiksi: Kuurankukka (sienis remix) *nauru**nauru*



ja se on hyvin onnistunu,mun mieles välähti heti K-E-L-L-A-R-I--H-U-M-P-P-A-A!!

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

innae

Posts: 1,377

#49 • • innae PaskaJätkä
Paula Koivuniemen Aikuinen Nainen... Se on niin hirveä renkutus etten pahempaa kuraa tiedä... Sitä kappaletta ei saisi missään soittaa...

--
PaskaJätkä

Individual

Posts: 10,942

#50 • • Individual HYPNO!

Jone:
---
Individual:
Mulle tulee ekana mieleen Sibeliuksen Finlandia, siitä pysykööt erossa nappulan
vääntäjät! :)

---


Myöhäistä jo.



Nyt kun tarkemmin muistelee, niin Proteuksen hard nrg 4:sella taitaa yhdessä kohtaa soida ote kyseisestä teoksesta, että se siitä sitten... :)

[muokattu 14.2.2004 13:09]
Jone

Posts: 8,258

#52 • • Jone Archibald Haddock

Individual:
Nyt kun tarkemmin muistelee, niin Proteuksen hard nrg 4:sella taitaa yhdessä soida ote kyseisestä teoksesta, että se siitä siiten... :)



En nyt muista mitä HardNRG 4:llä on, mutta todennäköisesti kyseessä on Stargazersin Is there anybody out there, jossa Finlandiaa kyllä kuullaan.
Avatar
#53 • • pizzacat Guest

Enkeli:
jäätelokesää... ei pysty kuuntelee...*puree käden poiki jos viel kuulee sen*



Sehän on jo remixattu. Viime kesänä se soi joka paikassa - eritoten Dtm:ssä.
<Maarit - Jäätelökesä (Ihana beach house remix)>
Individual

Posts: 10,942

#54 • • Individual HYPNO!
Paula Koivuniemen esittämästä Mä kuuntelen Tomppaa- kappaleestahan on tehty
remix, joka alkutahtiensa aikana kuullostaa erehdyttävästi Chicanen Offshore-biisiä. Jonkun sekunnin kaksi...
Kalle Miettinenhän kysyi ohjelmassaan Slusnik Lunan toiselta osapuolelta, joka on kuulemma erikoistunut myös ns. pop-remixien tekoon, että onko hänellä mitään
osuutta asiaan, ei myöntänyt, ei kieltänyt.

*nauru*
Avatar
#55 • • tepsutin Guest
LEVOTON PRINSSI *kivatsulle*
Individual

Posts: 10,942

#56 • • Individual HYPNO!
Niin...edelleenkin täytyy kysyä, että muuttuuko kappale klubijengin mielestä automaattisesti hyväksi tai jos ei nyt hyväksi, niin vaikka enempi
salonkikelpoiseksi jos se remixataan...
Esimerkiksi näin: ” Voi vittu, tää on hirveä kappale, tää on jotain iskelmää tai muuta paskaa Anssi Kelaa, mutta hei Orkidea tekikin siitä remixin, nyt tän täytyy olla hyvä, koska se ja se dj on tehnyt siitä remixin...”
Jos kappale on jo lähdössä karmea, kuten tuo em. Levoton prinssi, niin onko
sillä loppupeleissä mitään merkitystä vaikka joku siitä tekisikin remixin?

[muokattu 14.2.2004 14:37]
antOn°

Posts: 1,094

#57 • • antOn° 02200

Tres:
---
cipramilfjont:
se mika ihme biisi ... Vielako on villihevoset + jotain??? se o aivan kammottava!!!!!!!!!!!!

---


Anna Ekola - Vieläkö on villihevosia.

ei oo kun kaks viikkoo siitä ku herätessä
toi biisi soi mun päässä, ja se nasaaliääni.
Se oli hieno päivä se *justjoo*



No hey, toihan on niin hieno viisu, et ei sitä saa mennä raiskaamaan remixauksella! *lmao*
Avatar
#58 • • Cera Guest

Wert:
nythän on tullu Replay SuomiMania ja siellä pitäs olla mitä kamalimmat biisit raiskattu viel kamalammiksi... *Igor*



nauroin tälle niiiin paljon :DD huikeen kamalaa.
skasi

Posts: 161

#59 • • skasi

Cera:
---
Wert:
nythän on tullu Replay SuomiMania ja siellä pitäs olla mitä kamalimmat biisit raiskattu viel kamalammiksi... *Igor*

---


nauroin tälle niiiin paljon :DD huikeen kamalaa.



Voi jeesus. En halua koskaan kuulla kyseistä CD:tä.. ARHG...

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Bishop Henrik

Posts: 135

#60 • • Bishop Henrik

climate:
Nostan hattua sille joka jaksaa vääntää Vesa-Matti Loirin ”Naurava Kulkuri” -biisistä kiksu/polkka -remixin (tai minkä vaan remixin). Vaikutteita voi hakee vaikka Josh Winkin Don\'t Laughista *ding*


totahan vois vaikka miettiä...*juonittel*

--
fucking hostile...