Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,064,271 views

Cofu

Posts: 135

#221 • • Cofu
Ehdottomasti puolesta...*joo*

On ihan turhaa käyttää poliisin voimavaroja jonkun harmittoman hippiheinän takia. Sitä paitsi kannabistahan käytetään esim. astma- ja mielialalääkkeisiin. Vuosisatoja, jopa vuosituhansia vanha lääkeaine. *yingyang*

[muokattu 27.11.2003 00:25]
hallucinogen

Posts: 8,190

#222 • • hallucinogen Edain
Silleen turhauttavaa et poliisi ei käsittääkseni erottele huumausaineita ja priorisoi tehtäviään sen mukaan eli poliisille hippiheinä ja herska on yhtä pahoja *ding*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#223 • • hallucinogen Edain
Ja silti hirveän monelle todella negatiivinen asenne kannabista kohtaan, varsinkin vähän vanhemmalla väestöllä.

--
pikku-*possu*

Avatar
#224 • • Relic Guest
ei
Howdy

Posts: 7,955

#225 • • Howdy Oldie
EI .. ois toisaalta ok jos ihmiset osais oikein ja kohtuudella käyttää , mutta se menis kuitenkin siihen että kaikki olis tukka jumissa 24h .. eli ei ... sorry boys *wirn*

--
Käpy vailla vertaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#226 • • hallucinogen Edain
Mun mielestä kotona kasvattaminen omaan käyttöön pitäisi olla laillista, on se kuitenkin sen verran aikaa vievää ja resursseja vaativaa hommaa jos haluu kunnon ruohoa saada niin tuskin sitä kaikki alkais duunaa *hymy*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#228 • • hallucinogen Edain

PuuhaOsku:
Ei*pahis*



Missä teiän sisäinen hippeys on? *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#229 • • Arto Guest
Eijeijei!!
Menis varmaan viikko ni kaikki baarit haisis kannabikselle.*iihhih*
Howdy

Posts: 7,955

#230 • • Howdy Oldie

hallucinogen:
---
PuuhaOsku:
Ei*pahis*

---


Missä teiän sisäinen hippeys on? *nauru*



Se katos sen myötä kun katellu miten ihmiset on sekasin 24h ... en oo nähny elämäni aikana kun ehkä 1 tai 2 kohtuu käyttäjää ..

--
Käpy vailla vertaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#231 • • hallucinogen Edain
Ootko sä Howdy laskenu mut toiseks niistä? *vink*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#232 • • hallucinogen Edain

AziZ:
kaikki ne massit jotka käytetään ganjan torjuntaan vois käyttää hepon maahantuontii vastaan*poks*



allekirjoitan tän.

--
pikku-*possu*

Avatar
#233 • • yana Guest

Howdy:
Se katos sen myötä kun katellu miten ihmiset on sekasin 24h ... en oo nähny elämäni aikana kun ehkä 1 tai 2 kohtuu käyttäjää ..



tossa sä oot kyllä väärässä. tai sitten laillisiin päihteisiin rinnastettuna sun mielestä 4 ravintola-annosta alkoholia / viikonloppu käyttävä ei ole alkoholin kohtuukäyttäjä.

toinen vaihtoehto on et oot sokee
Howdy

Posts: 7,955

#234 • • Howdy Oldie

_0x79616E61:
---
Howdy:
Se katos sen myötä kun katellu miten ihmiset on sekasin 24h ... en oo nähny elämäni aikana kun ehkä 1 tai 2 kohtuu käyttäjää ..

---


tossa sä oot kyllä väärässä. tai sitten laillisiin päihteisiin rinnastettuna sun mielestä 4 ravintola-annosta alkoholia / viikonloppu käyttävä ei ole alkoholin kohtuukäyttäjä.

toinen vaihtoehto on et oot sokee



Ja pilkkua taas nussitaan niin että *hahjust*
Juuh ehkä mä sitten oon sokee *nauru* kun kattelee ihmisiä ympärillä vähän jokapuolella niin on kyllä kohtuus suurimmalla osalla kaukana .. kai niitä jokunen on . .ihan sama . .ei kiinnosta .. en jaksa kommentoida enempää ..

--
Käpy vailla vertaa

Progress

Posts: 955

#235 • • Progress

hallucinogen:
Mun mielestä kotona kasvattaminen omaan käyttöön pitäisi olla laillista, on se kuitenkin sen verran aikaa vievää ja resursseja vaativaa hommaa jos haluu kunnon ruohoa saada niin tuskin sitä kaikki alkais duunaa *hymy*



Olen samaa mieltä. Jos joku sitä haluaa, tehköön itse.
Myyntiä/ostamista en koskaan tule hyväksymään.
Sama muittenki päihteitten kanssa. Paitsi tietty alkoholi. Olisin nimittäi aika pihalla, jos multa vietäis tummat oluet ja punaviinit.
*nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

typ0

Posts: 1,892

#236 • • typ0 syntax error
todella!
HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS

blossi on paras =)
alkoholi pannaan ja tupakka pannaan
HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS

*iloinen**plur**nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#237 • • kelasin Guest

typ0:
todella!
HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS

blossi on paras =)
alkoholi pannaan ja tupakka pannaan
HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS HAMPPU VAPAAKS

*iloinen**plur**nauru*




veit jalat suustani, jäi vain hampun maku *piis*
Progress

Posts: 955

#238 • • Progress
tekö maxatte sit ne huumeitten aiheuttamien psykoosien seuraukset ja sit hoidot?
Työssäni törmänny psykooseihin, jotka ovat huumeitten aiheuttamia. Kalliita hoitoja...
Iteki olen joskus kokeillu jotai, joten en ole asiasta aivan noviisi. Mut mulle ne eivät sovi, enkä niitä voi suositella muillekaan.
Joten en kyllä TODELLAKAAN ole laillistamisen puolella.
Mut jokainen tietty saa mun puolesta tehdä mitä haluu, kunhan ei aiheuta muille ihmisille harmia ja pahaa mieltä.
Voin sanoo ihan suoraan, että olen streittari. Siis bileis en käytä, enkä tuu käyttämään.
Muutenki, jos joskus pidän bileitä, en sinne ketää käyttäjiä ota.
Ei vaan kuulu mun tyyliin.

Sori ny tästä ”tilityksestä”... *blush*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Progress

Posts: 955

#239 • • Progress
Tottakai mäkin mieluummin katon extaasihörhöä, kuin känniläistä baarissa.

Mutta entäpä jos ihmiset ei käyttäisikään aineita, eli bileet toimis ihan batteryn ja limun

voimalla.Sillon fiils ois ainaki aito.

Monet puhuu, että ku vetää fetaa, ei se paranna fiilixii, vaan auttaa jaxamaan.

Olen toista mieltä, kun tietää, että fetaa vetämällä jaxaa pitempään, kyl siinä fiilixetki paranee

itestää...

Vai onko noin?

Joskus soitellu dicoissa levyjä lapsille, nuorisolle ja vammaisille. Siellä ottavat ilon irti, vaikka

eivät ole ottaneet mitään, ei edes viunaa, saatika sitten ”muuta”.

On totta, että varsinkin vammaisilla on paljon lääkityksiä, mutta ne on lähinnä rauhottavia

lääkityksiä, ei niinkään piristäviä.

Voisin kyl vähä torua sua Jammailija... Eli mixi odotat jonku tutkimuksen tuloksia...? Ota oma

mielipide asioihin. Tutkimukset kun ei aina kerro koko totuutta... Perustuvat monesti tilastoihin.

Mutta, mulle todellakin i-han sama kuka vetää ja mitä vetää, kunhan ei tarjoa mulle ja ei oo mulle

ongelmaxi. Tiedän kyllä senkin, että piri/esso/muut-päät monesti käyttäytyy paremmi kuin

känniääliöt. *nauru*

Mietin hetken asiaa ja totesin, että jos kaikki maailman huumeet saataisi pois(lääkkeet tietty

sais olla, valvotusti), niin samantien vois viedä alkoholinki pois.

Vaik juonki alkoholia(en paljon,en usein ja se ei ole mulle ongelma), voisin luopua siitä hyvän

asian takia.


>>Vuosi sitten kesällä hengasin Ruotsissa aika paljon hippien kanssa. Mukawaa sakkia. *hymy*

Tuli käytyy paljo bileissä ja tehtyy kaikkee kiwaa. Kyseiseen porukkaan kuului pilvenpoltto ja

jotai muuta, mutta se ei ollu heille mikää ”ongelma”, eli osasivat bilettää täpöllä muutenki ku

vaan aineitten kanssa.>> <--- toi nyt oli vaan tämmönen kevennys. heh. *nauru*

anyway, *hali* hali* *sydän* *sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Riku

Posts: 3,187

#240 • • Riku The Little Prince

Progress:
tekö maxatte sit ne huumeitten aiheuttamien psykoosien seuraukset ja sit hoidot?

Joo.

--
Kyseenalaista aina kaikki.