Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,058,073 views

Umbala

Posts: 769

#2003 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

sanmal, 22.9.2008 15:00:


---

Marianna olis viel BB:ssä jos olis jumala. :(


BB:tä ei olis jos olis jumala.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Illegrian

Posts: 10

#2004 • • Illegrian
Ainoa asia mitä minä tähän sanon on seuraava. EURES:in tuottaman tutkimuksen mukaan alkoholi on maailman toiseksi vaarallisin huumausaine. Arvatkaa mones Kannabis on? 17. Minkä takia? Se ei aiheuta 3600 alkoholiMYRKYTYS kuolemaa suomessa vuosittain, huomatkaa, että tuohon lukuun ei ole lisäty vaimonhakkaajia/lastenhakkaajia/kännissä ajavia. Kannabis on luonnollinen tuote joka ei vaaranna kehosi terveyttä, tietenkin liika on liikaa. Kaikkea pitää osata käyttää oikein. Ja kukaan ei suomessa käytä Alkoholia oikein ja sitä saa kaupasta, miettikääpä sitä.

--
IM A PIRATE

Alice R.

Posts: 54

#2005 • • Alice R.
No henkilökohtaisesti näkisin suomalaiset mielummin nuokkumassa kahviloissa Hollannin malliin kuin möykkäämässä kaduilla kuin paviaanilaumat viikonloput ympäriinsä.

Mikään ei ilahduttaisi minua niin suuresti, kuin jos alkoholin käyttö vähenisi ja korvaavaksi nousisi jokin vähemmän epäkäytöstä aiheuttava päihde.
Avatar
#2007 • • REivaaja Guest
Muuten muistakaa ensikerralla kun syötätte kissallenne sitä huumetta että onkohan se nyt kaikien etujen mukaista, vai valitsetteko vain helpomman tien?
Wrench

Posts: 33

#2008 • • Wrench
laillistakaa se nyt ihmeessä, rikollisuus vähenee, paskat olot vähenee kun ei tarvi ostaa mitään rengasburanamix hasista kadulta -_-
imo. alkoholi paljon pahempi päihde joka vaikuttaa ihmisten omaan- ja ympäristön hyvinvointiin, itse en ainakaan ole todistanut kenenkään tuttuni polttelun jälkeen potkimassa kaveria päähän, kusemassa pubin portsarin päälle, rikkomassa paikkoja tyhjillä pulloilla jne...

--
Video games dont affect kids. If pacman had affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to electronic music.

DnB-Soldier

Posts: 188

#2009 • • DnB-Soldier

Wrench, 31.10.2008 12:26:
laillistakaa se nyt ihmeessä, rikollisuus vähenee, paskat olot vähenee kun ei tarvi ostaa mitään rengasburanamix hasista kadulta -_-
imo. alkoholi paljon pahempi päihde joka vaikuttaa ihmisten omaan- ja ympäristön hyvinvointiin, itse en ainakaan ole todistanut kenenkään tuttuni polttelun jälkeen potkimassa kaveria päähän, kusemassa pubin portsarin päälle, rikkomassa paikkoja tyhjillä pulloilla jne...



kenelle sä puhut?)

--
Time to Drum n Bass!!!

Wrench

Posts: 33

#2010 • • Wrench

DnB-Soldier, 31.10.2008 12:29:
---
Wrench, 31.10.2008 12:26:
laillistakaa se nyt ihmeessä, rikollisuus vähenee, paskat olot vähenee kun ei tarvi ostaa mitään rengasburanamix hasista kadulta -_-
imo. alkoholi paljon pahempi päihde joka vaikuttaa ihmisten omaan- ja ympäristön hyvinvointiin, itse en ainakaan ole todistanut kenenkään tuttuni polttelun jälkeen potkimassa kaveria päähän, kusemassa pubin portsarin päälle, rikkomassa paikkoja tyhjillä pulloilla jne...

---


kenelle sä puhut?)



kerroin mielipiteeni aiheesta ehkä hieman erikoisessa muodossa, siis eiks tää ollukkaan eduskunnan päättäjien foorumi, *hups* =)

--
Video games dont affect kids. If pacman had affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to electronic music.

DnB-Soldier

Posts: 188

#2011 • • DnB-Soldier

kusemassa pubin portsarin päälle



ahahahahahah :D vitun paha)

--
Time to Drum n Bass!!!

sapeli

Posts: 11,768

#2013 • • sapeli jokukukamikä?

serotonot, 31.10.2008 12:34:
http://www.guardian.co.uk/society/2008/oct/02/drugsandalcohol.drugspolicy



Amen. *joo*

There are, according to the report, now more than 160 million users of the drug worldwide. "Although cannabis can have a negative impact on health, including mental health, in terms of relative harms it is considerably less harmful than alcohol or tobacco," according to the report. "Historically, there have only been two deaths worldwide attributed to cannabis, whereas alcohol and tobacco together are responsible for an estimated 150,000 deaths per annum in the UK alone."

The report, compiled by a group of scientists, academics and drug policy experts, suggests that much of the harm associated with cannabis use is "the result of prohibition itself, particularly the social harms arising from arrest and imprisonment." Policies that control cannabis, whether draconian or liberal, appear to have little impact on the prevalence of consumption, it concluded.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kupo

Posts: 455

#2014 • • kupo
Itsekin törmäsin kyseiseen linkkiin ja...ja toivottavasti tällä saadaan herätettyä edes julkista keskustelua aiheesta. Enkä nyt tarkota "drugs are bad mmm'kay" keskustelua.

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Kolera

Posts: 4,256

#2015 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vittu että minä sitten vihaan tota "kukaan kuollu koskaan kannabikseen" lausahdusta,
joka melkeen tuli tuolla sapelin quotaamassa pätkässä =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#2016 • • sapeli jokukukamikä?

Natural Skeletor, 31.10.2008 19:20:
vittu että minä sitten vihaan tota "kukaan kuollu koskaan kannabikseen" lausahdusta,
joka melkeen tuli tuolla sapelin quotaamassa pätkässä =P



No mut nythän sä voit aina sanoa et: "Onpas. Kaksikin!" *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kolera

Posts: 4,256

#2017 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sapeli, 31.10.2008 19:23:
---
Natural Skeletor, 31.10.2008 19:20:
vittu että minä sitten vihaan tota "kukaan kuollu koskaan kannabikseen" lausahdusta,
joka melkeen tuli tuolla sapelin quotaamassa pätkässä =P

---


No mut nythän sä voit aina sanoa et: "Onpas. Kaksikin!" *nauru*


ei ku jos mä jotain vastaisin niin sanoisin et "ja vittu sinä olet saatanan tyhmä!"

...rupes nakertaa
Lausahuksessa mua ei vituta mikään muu kuin se saatanan apinamainen jaaritus kuin viinaan kuolee niin ja niin monta ihmistä, mut pajoihin koskaa oo kuollu ketää ja vittu sitä toitotetaan ku jotain vitun evankeliumia. Jos sun ainoa argumentti viinaVSkannabis väittelyssä on toi niin-> "ja vittu sinä olet saatanan tyhmä!"
ja tää oli yleinen avautuminen vaan asiasta =P

ja niin mä en tiedä kuinka itseironista läppää ton toitottaminen taas on kaiken maailman lippusis ja lappusis.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Anselmi

Posts: 2,578

#2018 • • Anselmi And sell me
Kukaan ei ole myöskään kuollut Katri Helenan musiikkiin, mutta se ei tarkoita sitä etteikö
se oli pahaksi ihmiselle.

--
sen pituinen se

ValaX

Posts: 3,891

#2019 • • ValaX

Anselmi, 31.10.2008 20:26:
Kukaan ei ole myöskään kuollut Katri Helenan musiikkiin, mutta se ei tarkoita sitä etteikö
se oli pahaksi ihmiselle.



Koitetaas nyt käyttäytyä*nauru*
Avatar
#2020 • • Rujo Mutantti Guest
Suhteellisuutta peliin

"Henkirikosten valmistelu ja suunnittelu ei meillä ole rangaistavaa." -HS
Mutta ämpärin, siemenen ja mullan hallussapidosta voidaan rangaista huumausainerikoksen valmistelun suunnitteluna?
Miettikääpä sitä tai älkää miettikö.