siistein näkemäsi flaikku?

105 posts, 6 pages, 47,446 views

Blue_Wabbit

Posts: 212

#21 • • Blue_Wabbit
No tuo 6.3.2004 oleva Pacifiquen flaijeri näyttää aika makeelta, ku siin on niitä kaikkii elukoita ja kaikkee 'hih*

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

mniittymaki

Posts: 1,641

#22 • • mniittymaki
o/

tässähän minä.. tässähän minä :D


.m
Mr. Sinner

Posts: 408

#23 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Yleisesti hallmarkin, screenin, säteen ja illusionsin flaikut on ollu siistejä, mut paras flaikku mihin oon koskaan törmänny on kyl ehdottomasti Labyrinth 2000 & Gatecrasher*sydän* Semmonen neljän A4 kokonen

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

patis

Posts: 1,158

#24 • • patis 10
Garden of Eden.

Noista illujen palapeli flaijereista en ole koskaan pitänyt. Palapeli-idea on sinänsä hyvä, mutta haaleat värit, surkeat kuvat ja ohut pahvi tekee tosta ruman flaijerin.
Armin

Posts: 411

#25 • • Armin surffitukka
Unitun flaidut on tosi kauniita ja Renesancen kuuluvat myös suosikkeihini.

Mutta ehdottomasti suosikki flaikkuni on vuodelta 99 House Nation III.*sydän*
Ne oli mielettömän hyvät bileet ja animehahmot näissä mahtavissa bileilmoituksissa vie sydämen.

Tietenkin Labyrinth & Gategrasher 2000 on aivan upea.
MetsänHenki

Posts: 376

#26 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
labyrintin flabat olivat kyllä todella hienoja*plur* toi pasifiquenkin flaijeri on nätti...
liikkuva muna

Posts: 2,652

#27 • • liikkuva muna an egg on the move
Juu delopessakin oli joskus muinoin tommonen taiteltava, mutta kuutio.
Tronica

Posts: 60

#28 • • Tronica

Mr. Sinner:
....mut paras flaikku mihin oon koskaan törmänny on kyl ehdottomasti Labyrinth 2000 & Gatecrasher*sydän* Semmonen neljän A4 kokonen



Siis Todellakin! toi on kyl niiiiin hieno et pidin sitä pari vuotta seinällä kunnes muutot vähän hajotti sitä :/
ainniin oisin halunnu jostain nykiä pacifiquen flaikun mutta ei tullu napattua mistään.. nyt ei oo mitään kivaa muisto”esinettä” muistettavista bileistä.

--
©Tronica

Andy

Posts: 1,019

#29 • • Andy
...saksassa rastatin lähellä näin joskus sellasen fläbän mikä oli vaa sellanen metalliläpyskä...tarkemmin ku katoin ja asetin sen taivasta vasten ni fläbän texti ja kuvat erottu yhtenä pienenpienenä reikäkarttana valon paistaessa fläbän läpi.. makein fläbä minkä muistan..

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Saara

Posts: 1,954

#30 • • Saara #2970
Pacifiquen flaieri oli kyllä kieltämättä siisti...

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

sts

Posts: 7,969

#31 • • sts Sama pyynti aitta!
pasifique taitaa nykyää olla se hienoin.
UnityF

Posts: 15,721

#32 • • UnityF joo just se

sts:
pasifique taitaa nykyää olla se hienoin.



toi oli kyllä erittäin kaunis flaba.. jäi mieleen...

AINOA flaikku jonka olen kehystäny koska se on niin kaunis niin on: STAR anniversaire 20.03.2003 se on vain niin yksinkertaisen kaunis. En tiiä kuka sen on tehny ja olisi kyllä kiva saada tietää kuka on toiminu siinä taiteilijana.. JOS joku tietää olisi kivaa jos valaisisi mua.

mut myös mun *super* suosikki on vuoden 2001 Hallmark - The Religion (10.11.2001 kaapelilla)

-Myös illujen palapeli flaikut on jääny mieleen ja niitä on aina ilo jakaa.

-404 on ollu kiva oma teema johon olen kanssa tykästyny paljon.

-club fantasylla on ollu kanssa ihania flaikkuja ja hallmarkit on kanssa ollu omaa linjaa.. *hymy*

-rush:in ja säteiden flaikku sarjoissa on ollu helmiä.

-pulsarin yhtä flaikkuja odotan edelleen julkaistavaksi puistis *vink* *vink*



mä nään flaikkuja vaikka minkälaisia se mihin kiinitän ekana huomioo miten sen pystyy lukemaan onko se selkee vai pitääkö uhraa 1000 vuotta että saa selkoo mistä on kyse. Se kuva joka siinä on niin onko se jotain sekasotku mössöö vai onko siinä sitä jotain joka jää mieleen... mä kuitenkin käsittelen _tuhansia_ flaikkuja vuodessa _tosi_ monesta tapahtumasta jotka liittyy konemuusiikkiin ja muihin musiikki tyyleihin niin täytyy kyllä sanoo että "meidän skenen" flaikut on parhaamasta päästä kun esim vertaan johonkin toisen "skenen" mut poikkeuksiakin löytyy.
Mut pääsäntöisesti flaikkuihin kun panostaa ees vähäsen niin niitä on ilo jakaa ja kerää myös omaan talteen ja tällee vuosien varrella ihana katella... *hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#33 • • UnityF joo just se

flaikku:
o/

tässähän minä.. tässähän minä :D


.m



hahahaha saax mä jakaa sut citykäytävällä??? *iloinen*
klubbero

Posts: 209

#34 • • klubbero
Joo mun mielest Pussy Clubin flaikut on ehdottomasti parhaita, varsinkin vuoden 2003 flyerit toimi!!
S-T

Posts: 1,195

#35 • • S-T Pieni

UnityF:
mut myös mun *super* suosikki on vuoden 2001 Hallmark - The Religion (10.11.2001 kaapelilla)


Tää on mulla kirjanmerkkinä par'aikaakin *hihu*

Mä en hirveesti keräile edes jokseenkin kivannäköisiä flaboja - sellaiset sopivan isot ja kivat (mm. juuri Hallmarkin) flabat jää usein hyötykäyttöön kirjanmerkeiksi *hymy*

--
Pieni on kaunista.

lohikarme

Posts: 1,730

#37 • • lohikarme RitariVittupää
Mä tyksin Pacifiquen flaikusta *iloinen*

--
Qualis artifex pereo

Jinx

Posts: 2,615

#38 • • Jinx Superfeminine
Pussy Clubilla on ollu hienoja flaikkuja ja sitten kyl munki täytyy mainita toi Pacifiquen flaikku se on kyllä upea *hymy*

--
Pyllykkä

AlexS

Posts: 1,389

#39 • • Edited AlexS kummasetä
Pacifique on kyl hieno...mutta tykkään myös paljon Hallmarkin flaikkujen tyylistä. Tässä pari suosikkia:
(oho, se iskikin ne suoraan tähän, sori! toivottavasti ei häiritse)

2002_05_11a.jpg

2003_05_17a.jpg

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#40 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
doomilla on ollut hienoja flaijereita <3

--
dasinoaisnvs