Mitä on tarttunut haaviin bileistä ?

64 posts, 4 pages, 20,836 views

Blues

#21 • • Blues Koning van Afrika

GoA:
Mitä järkeä muuten on raahata niitä flaikkuja kotiin? Raahaan tosin itsekin mutta miksi? Tämä kysymys taitaa tosin olla yhtä fiksu kuin kysyä elämän tarkoitusta. *vink*

Keräilen hienoja flaikkuja talteen ja kaikissa bileissä missä olen ollut, pyrin löytämään niistä flaikun ja pidän lipunkin tallessa *nauru*
Niitä on vain kiva kerätä talteen

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Susu

#22 • • Susu The Nasu
Levyjä jonkin verran...puolikas laserpointer ja semmonen ihme avain nauha systeemi...

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

#23 • • yana Guest
tikkuja sormiin
#24 • • GoA Guest

Blues:
---
GoA:
Mitä järkeä muuten on raahata niitä flaikkuja kotiin? Raahaan tosin itsekin mutta miksi? Tämä kysymys taitaa tosin olla yhtä fiksu kuin kysyä elämän tarkoitusta. *vink*

---

Keräilen hienoja flaikkuja talteen ja kaikissa bileissä missä olen ollut, pyrin löytämään niistä flaikun ja pidän lipunkin tallessa *nauru*
Niitä on vain kiva kerätä talteen

Hullu mikä hullu. *vink*
Korentoinen

#25 • • Korentoinen
paljon uusia ystäviä ja kerran myös matkalta jäi mukaan yksi söpö hattivatti!*joo**sydän*

--
indigo

#26 • • GoA Guest
Onko hattivatteja muka olemassa? Mä kun luulin että niitä on vain muumeissa. *hymy*
MaSari

#27 • • MaSari space jammer

indigo:
paljon uusia ystäviä ja kerran myös matkalta jäi mukaan yksi söpö hattivatti!*joo**sydän*

Ketä se niinku tarkottaa tolla hattivatilla? *täh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ANONYM

#28 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
NAINEN JOKA ON VAIHDETTU JO PAREMPAAN...*pahis*
bansq

#29 • • bansq leftfield winger.

hahahahaha voi banskuliini.. mie pysyn ainakin tooooooosi kaukana.. mulla kun tuppaa hävi aina mun sytkärit... et vain olis ollu asialla....*ding**nauru**nauru**nauru*

mulla kyl oli yks sytkäri säteen jälkeen taskussa, mutta se oli sentään oma, tarjoamista varten *hymy* taisinkin muutamalle siellä tarjota tulta *nauru*

--
plip goes on.

#30 • • shiva Guest
kummaa...kellekään muulle tarttunut mukaan paljon outoja ja meluisia ihmisiä, joista ei pääse millään eroon? yleensä ne tuppaa tunkeutumaan jopa sun kotiin, sotkemaan sen ja yleensä vielä sekoittavat sun pään niin pahasti, että menet mukaan niiden ”outojen” ihmisten hulinaan? sitten ne vielä raahaa sut mukanaan premiin ja pakottaa oleen tappiin asti. ja jos oikeen huonosti käy, sieltä sun perässäsi hiihtää uusi ja oudompi porukka. *heiii* *pahis*
Blues

#31 • • Blues Koning van Afrika

shiva:
kummaa...kellekään muulle tarttunut mukaan paljon outoja ja meluisia ihmisiä, joista ei pääse millään eroon? yleensä ne tuppaa tunkeutumaan jopa sun kotiin, sotkemaan sen ja yleensä vielä sekoittavat sun pään niin pahasti, että menet mukaan niiden ”outojen” ihmisten hulinaan? sitten ne vielä raahaa sut mukanaan premiin ja pakottaa oleen tappiin asti. ja jos oikeen huonosti käy, sieltä sun perässäsi hiihtää uusi ja oudompi porukka. *heiii* *pahis*

Olet ehkä ainoa joka kehtaa myöntää tuon *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

ravec

#32 • • ravec
Välillä vuosien aikana on törmännyt niihin ihmisiin (itse kuulun myös) jotka sanoo ekan tapaamiskerran jälkeen, että: Et nyt jää sinne koneen ääreen...Lähet tamppaamaan tonne. Mul ei oo siellä kiva olla yksinäni...tuut mukaan. Se on pakko.
Noh *blush* eihän siinä sitten muu auta, kun on tälläinen *vink* taipuja...
Sitten vaan huomaa että pari vuoden päästä niistä ihmisistä onkin tullut kavereita.

Bileistä ei oikein kehtaa ottaa mitään....koska se on pois järjestäjiltä.

Se on eri juttu, jos ollaan (sika) porukalla jossain omissa kekkereissä sokos hotellissa.... yks silitysrauta tai peilikaappi toisesta huoneesta ei tee pahaa....*nauru**nauru*

aaaa....on tarttunutkin jotain..... iloista mieltä seuraavaks kuukaudeks...
pupuankka

#33 • • pupuankka poly-wtf?!
joskus jotain rahaa kun on ollut siivoomassa bileitä. ja sytkäreitä. ja ystäviä. ja yks hassu menninkäinen josta tuli avomies *plur**iloinen*
super-enkuli

#34 • • super-enkuli

idi:
---
super-enkuli:
---
idi:
---
Chäz:
Domination 30.8.2003 : Extreme clubbing 4 cd *joo* *iloinen*

---

mäkin sain ton... luulin et ne heitteli jotain uusii promo cd'itä mut se olikin vaan joku mix cd vuodelta 98 mitä ei ole saatu myytyy missää *piis*

---

Vuodelta 2001... Se tarttus matkaan mukaan ja muutenkin cd:itä ja flaikkuja tullut hankittua. Muutama kaverikin pongattu niistä. *vink*

---

sait kyl eri cd'n *hymy*

*Tingin mixaama extreme clubbing 4 vuodelta 2001...taitaa itselläs olla väärä cd...esim. allenin mixaama extreme clubbing 1?

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Howdy

#35 • • Howdy Oldie
Reikänen pää ... ehkäpä ... *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Mao & Taikahattu

#36 • • Mao & Taikahattu UG-///
Paljon hyviä cd:tä, flaikkuja... Ja tärkeimpänä: paljon uusia, ihania tuttavuuksia ja kavereita!!! *iloinen*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

#37 • • shiva Guest

Howdy:
Reikänen pää ... ehkäpä ... *nauru*

äääh, se sulla oli jo syntyessä! *pahis*
muksu

#38 • • muksu LAPANEN

shiva:

Aijai, kuulostaa niiin kovin tutulta!! Mutta mä pidän tätä kaikkea ihan positiivisenä, ainakin vielä..!!*sydän**joo**nauru*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

Mr. Sinner

#39 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Ei kyl oo hirveesti bileistä tullu raahattuu mukanaan. Flaikkuja nyt tietysti ja uusii tuttavuuksii ja kerran joku iski mulle tyhjän lasin käteen ku oli nousemas taksii kerman edessä*ding*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

Elsa F

#40 • • Elsa F Koululainen :)
Liuta hassuja tuttuja ja tuntemattomia jatkolaisia*nauru*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.