Syksy? In vai out??

335 posts, 17 pages, 94,462 views

Grass

#201 • • Grass fiilistelijä

kumimuumi, 14.9.2005 20:34:
Kesällä on kivaa, talvella on kivaa. "Välivuodenajat"... not.

---
Gleba, 14.9.2005 20:32:
Hämärää, pimeetä, märkää, kylmää, kova tuuli... *dissaa*

---

Agreed.

Kyl kaikki vuodenajat on kivoja, tosin talvi saisi olla lyhyempi, kevät lyhyempi ja kesä pidempi. Mutta menee ne kaikki näinkin.
shine

#202 • • shine
Ihan out on kun talvi tulee. Syksy menettelee niin kauan kun ei lunta sada. Sitten tekis mieli käydä talvi unille ja herätä keväällä. Ikävää kun talvi on niin pitkä ja kesä ihan olematon. Tekis mieli muuttaa jonnekin lämpimään maahan.*justjoo*

--
you don't know me, i don't know you........but i do miss u.

Pumis

#203 • • Pumis Kike / Fab4

shine, 14.9.2005 20:43:
Ihan out on kun talvi tulee. Syksy menettelee niin kauan kun ei lunta sada. Sitten tekis mieli käydä talvi unille ja herätä keväällä. Ikävää kun talvi on niin pitkä ja kesä ihan olematon. Tekis mieli muuttaa jonnekin lämpimään maahan.*justjoo*

Veit sanat suustani :)
kupo

#204 • • kupo

Pumis, 14.9.2005 20:47:
---
shine, 14.9.2005 20:43:

---

Veit sanat suustani :)

*joo*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Jinx

#205 • • Jinx Superfeminine
No ny ku kattoo ulos niin ei näytä kauheen ihanalle mut kyllä kauniit syys päivät on kivoja kyllä niitki tulee viel *hymy*

--
Pyllykkä

Freja

#206 • • Freja Sihteeri
Olen oppinut pitämään myös siitä "kurjemmasta" syksystä, eli juuri nämä myrkyt ja loska jne. Ruska-aika on kaunista, tosin täällä etelässä se nyt ei todellakaan taistele samassa sarjassa Lapin värien kanssa, mutta osaa tästäkin vähästä nauttia.
Syksyllä myös osaa arvostaa talven kylmyyttä ja lumisateita; kevään ensimmäisiä lämpimiä päiviä, lintujen lauluja, ja sitä, että se niinkin ihana asia kuin valo tulee takaisin; sekä kesän ihania yöttömiä öitä ja kuumia helteitä.

Mä oon tosi onnellinen että saan asua maassa missä on neljä vuodenaikaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniini

#207 • • anniini a-double n-double i-n-a
tämän päiväisen syysmyrskyn fiilistely oli mageeta aina siihen asti, kunnen joutui menemään ulos. aika lailla samoilla linjoilla shinen kanssa. kesä on ihan liian lyhyt ja talven tulo on karu tosiasia, joka on taas kohdattava. syksy on tosiaan jees niin kauan, kun ei ole lunta. mä vihaan kulkea talvella paksuissa vaatteissa. parasta on se, kun saa polttaa kynttilöitä pimeinä iltoina..*sydän* muuten ei hirveesti nappaa. eli kesää odotellessa ja kylmiä säitä kärsiessä. *justjoo*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

#208 • • hyperventilaatio Guest
Rokkaa. Tänään kastuin ihan tippuvan märäksi polkiessani tuolla myrskyssä joku ~10km kotiin. Silti oli kivaa! *sydän*
pirpeli

#209 • • pirpeli
Paras vuodenaika*sydän* Aurinko, sade, myrskyt, tuuli, tuoksut...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

MaSari

#210 • • MaSari space jammer
Toi ilman raikkaus rokkaa kyl kaiken *hihu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

onni3mk

#211 • • onni3mk Onni on.
Out, paitsi eilen (vai toissapäivänä) oli kyl jees, kun oli pitkä, ihana kaulaliina kaulas ja aurinkoinen ilma ja semmonen...raikas syysilma. Välillä ne ihanat vesisateetkin on jees, mut yleensä ei kyl jaksa. Masentaa...

--
Onni on.

Pauha

#212 • • Pauha
Ehdottomasti In! Paljo kivempi mennä ulos ku on vähän viileetä ja raikas ilma. Viime talvikin meni sen verran ohi, et nyt sitäkin odottaa. Ja mikäs sen mukavampaa ku pitkän talven jälkee tulee taas kevät.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

$

#213 • • $ Destination weekend!
*sydän* todellakin. Lokakuinen NYC tai Kööpenhamina on niin fiilistä täynnä ettei sitä voi sanoin kuvailla. Olen muutenkin syksyn lapsi.
Kon-tiki

#214 • • Kon-tiki The Unsinkable

anniini, 14.9.2005 21:55:
syksy on tosiaan jees niin kauan, kun ei ole lunta.

Itse tarkentaisin, että niin kauan kuin ei ole loskaa tai jäätä. Itse olen asunut maamme rannikolla vasta 9 vuotta, ja vaikka sisämaassa talvet ovat vielä pidemmät kuin Helsingissä, ainakin ne ovat kunnon talvia. Ulkona kulkeminen on ihan ookoo jos jalkakäytävillä tosiaan on valkea lumipeite eikä mikään loska-jäävesiyhdistelmä tai entinen loska-jäävesiyhdistelmä, joka on sittemmin jäätynyt koppuroiksi.

Jatkukoon siis syksy mahdollisimman pitkään ja muuttukoon suoraan valkeaksi talveksi, joka sit puolen elämän päästä muuttukoon suoraan kevääksi ja siitä erittäin nopeasti kesäksi. Nää rannikon välivuodenajat vituttaa, ei oikeat vuodenajat *sydän* No mut Suomessa en silti muuttaisi Helsingistä mihinkään, koska on tärkeämpiäkin asioita kuin vuodenajat ja jalkakäytävien kunto.
Coon--

#215 • • Coon-- 5,2 mmol/l
In... ehdottomasti. Syssy on mun lempi vuodenaika jos näin vois sanoo. Lehdet putoilee puista ja kaikki vanha ja tarpeeton kuolee pois (tai käy vähintäänkin talviunille *hih*) ja ne ihanat pimenevät syys illa on kyl *pihkassa* Harmaata ja melankolista... kuvastaneeko sitten mua? *ding*
Sadekkaan ei haittaa kunhan se tulee veden muodossa, sit syys-talven loskakelit kyllä alkaa jo keljuttamaan
Jupe

#216 • • Jupe

Mark, 29.8.2003 13:55:
out big time! kesä on ainoo hyväksyttävä vuodenaika..*joo*

-M

Toihan on ihan hirveetä kun katsoo ikkunasta ulos *nyyh* Miksei voisi olla 28 lämmintä ja aurinko paistaisi täydeltä taivaalta *plur**hihu*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

rainbow

#217 • • rainbow the inner light
Tällä hetkellä in, muina vuodenaikoina out.

--
Don´t drive faster than your angel can fly

greenie

#218 • • greenie Mikko

greenie, 7.10.2004 19:32:
IN IN IN!

Syksy on pimeä, mutta se on vaan hyvä juttu. Kynttilät näyttää nätimmiltä, kahviloissa on tunnelmallisempaa, museoihin ja gallerioihin on mukavempi matkata, ilma on viileätä ja helppoa hengittää...

Yksinkertaisesti, syksy on ylitsepääsemättömästi upein vuodenaika. Se fiilis, kun ei tiedä onko joku juuri ohi vai jokin juuri alkamassa :)

Hmm, tän tyypin puheissa on jotain järkeä.

Komppaan.
wille-r

#219 • • wille-r
Siis täysin out! Masentavaa kun on pimeetä ja sataa. Tai noh, vielä on ihan siedettävää, mutta joku Loka-Marraskuu on täysin pe....stä. Mä olen aina ollut kesä-ihminen, en pidä edes syksyisestä luonnosta. Pahinta on että ulos mennessä joutuu miettimään, että tuleekohan siellä kylmä vai kuuma, ja vaikka kuinka pohtii niin puihin menee *ding* Kesä se on mikä o rok! Biitsi, puisto ja bisse!