Syksy? In vai out??

335 posts, 17 pages, 94,467 views

Fyrisch

#161 • • Fyrisch
syksy on ihan kiva, ku saa olla sisäl ilman mitää tekosyytä..Syysmyrskyt ja ruska-aika..
Ainii ja syksyn värit on ollu aika muotii lähiaikoina.
Samu81

#162 • • Samu81 kokolihaa

John:
Syksy on ehdottomasti romanttisin vuodenaika! Vielä jos jonkun kanssa saisi siitä nauttia... *sydän*

[muokattu 30.8.2003 00:45]

Kyllä. Juurikin näin.
Syksy yksin on ankeaa. Kaksin ihana vuodenaika.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

MissKoo

#163 • • MissKoo
Syksy on sillon kivaa kun on joku kenen kanssa käpertyä peiton alle ja hihitellä.. muuten syksy on aika pimeää ja ankeaa aikaa. Mutta jos vertaa joulun jälkeiseen harmauteen niin syksy on suorastaan loistoaikaa, heh! Kirpeät ja kuulaat syysilmat on kyllä tosi kivoja.
hrdkvr

#164 • • hrdkvr KURGO
OUT!

Pimeetä, sataa ja tuulee...

ainut IN et sieniä(siis oikeita) saa tuoreena huokeeseen hintaan.

--
-keep it hard-

darkfr

#165 • • darkfr d:play
mulle syksy on aina ollu se paras vuodenaika, yksin tai kaksin (toisaalta jos saisin valita niin kaksin tietenkin). mä oon pitänyt jo ihan pienestä pitäen kaikesta syksyssä, väreistä, ilmasta, tuulesta jne. aika outoa sinällään vielä sekin että mun nimi on japaniks "syksy" ja oon syntyny syksyllä. ihme sattumia...

--
4/4

Lauruska

#166 • • Lauruska nihkee
Syksyllä on synttärit, mut ei sitä muuta ”positiivista” olekkaa ku vanheneminenki on negatiivista.
Just nyt menossa kauhea flunssa ja kipu ja kylmä ja yhy *nuha* *uuh*
#167 • • Edited hyperventilaatio Guest
IN ja oikein big time! *nauru*

Syksyssä on parasta se kun ilma alkaa viilenemään, illat pimenemään ja varsinkin se kun tuulee!*sydän* Mulla on aina syksyisin tapana fiilistellä syystuulta jossain avonaisella paikalla, kuten merenrannalla. En tiedä miksi, mut se vaan tuntuu niin ihanan raikkaalta ja puhtaalta. Vaikee kuvailla.
Individual

#169 • • Individual HYPNO!

hyperventilaatio:
IN ja oikein big time! *nauru*

Syksyssä on parasta se kun ilma alkaa viilenemään, illat pimenemään ja varsinkin se kun tuulee!*sydän* Mulla on aina syksyisin tapana fiilistellä syystuulta jossain avonaisella paikalla, kuten merenrannalla. En tiedä miksi, mut se vaan tuntuu niin ihanan raikkaalta ja puhtaalta. Vaikee kuvailla.

Näin on...*hih*
Piiuzki

#170 • • Piiuzki
syksy on in *hymy* silloin ei ole liian kylmä eikä liian kuuma *joo*
lehdet ku tippuu puista ja on niin ihanan värikästä *jiihaa* :)
syyssateet on kyl iha perseestä mut ei se mitää *hihu*
hemuz

#171 • • hemuz kätevä emäntä

Lauruska:
Syksyllä on synttärit, mut ei sitä muuta ”positiivista” olekkaa ku vanheneminenki on negatiivista.
Just nyt menossa kauhea flunssa ja kipu ja kylmä ja yhy *nuha* *uuh*

samaa mieltä. ehkis tää jo tän 2kk:n jälkee nyt rupee jo helläämään.
vesisateet on perseestä, mut minttukaakao taas ihan *plur* (varsinki hyvässä seurassa)
Picachu

#172 • • Picachu
Ehdottomasti IN !!!

Tahdon sitten joskus mennä naimisiin syksyllä, kun on ruska ja aurinko paistaa. Pikku tuuli ja pikku pakkanen... Mulla on täydellinen idea jo mekkoonkin... :)
#173 • • Commu Guest

Mark:
"out big time! kesä on ainoo hyväksyttävä vuodenaika"

Täysin samaa mieltä, suomen kesä on ainoa ihailtava vuodenaika, loppuvuos onkin pelkkää "vitutusta" :P tosin onhan talvessa syksyssä ja keväässäkin hyvät hetkensä.
Viltsu

#174 • • Viltsu noname

Commu:
---
Mark:
”out big time! kesä on ainoo hyväksyttävä vuodenaika”
---
Täysin samaa mieltä, suomen kesä on ainoa ihailtava vuodenaika, loppuvuos onkin pelkkää ”vitutusta” :P tosin onhan talvessa syksyssä ja keväässäkin hyvät hetkensä.

Tämän kesän ja syksyn ero on että nyt sataa pimeässä.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

iriil

#175 • • iriil
Sataa, joka puollla koulleita lehtiä. Kengät kastuu.Tulee flunssa taas. Ja kun ei ole autoa niin kastuu kouluun kävellessä ( pyörää ei ole myöskään just nyt kun se meni hajoamaan viime perjantaina).

Ainoa kiva asia syksyssä olis jos vois pimeenä, sateisena ja kylmänä iltana käpertyä oman kullan kainaloon. Mutta... se kulta on 400 kilsan päässä täältä*uuh*

Joten syksy totaalisesti OUT ja pysyvästi myös.

Kesällä ei tarvii laittaa niin paljon vaatetta kun menee ulos, ja ihmiset on sillon ilosempia!
typ0

#176 • • typ0 syntax error
syksy on niinq perseestä *dissaa**taputapu**kivatsulle**grr**eiei**nyyh*
sais mennä sillee et talvikevätkesätalvikevätkesätalvikevätkesätalvikevätkesätalvikevätkesä

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

joun

#177 • • joun People want to be needed

typ0:
sais mennä sillee et talvikevätkesätalvikevätkesätalvikevätkesätalvikevätkesätalvikevätkesä

Kyllä! Ei syksyy jaksa, plääh. Tosin ei kyl jaksais kevätloskiakaan *igor* Kesää vaan ja lyhyt talvi (jotta muistetaan arvostaa kesän lämpöä *hahjust*)

--
Im happy only when Im busy

anthocyan

#178 • • anthocyan Kohti valoa...

typ0:

*joo* Hitsi oikeesti, ku toi pimeys masentaa *eiei* *uuh* Mut vaikeuksista voittoon! *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

itis

#179 • • itis Morning Star
Vitun sade*grr*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

ps.del.iz

#180 • • ps.del.iz Member Off
out out out out out out out out out out out out out out!!!!!!!!!!!!!! f......g rain rain rain allways rain........ OUT!!! WANT summer back!!!!