Syksy? In vai out??

335 posts, 17 pages, 94,515 views

rndm

#101 • • rndm color-it
in *igor*
sapeli

#102 • • sapeli jokukukamikä?
In... Ehkä mun lempivuodenaika *joo* Ulkona on kaunista ja raikasta - ei liian kuuma muttei liian kylmäkään. Kuiva syksy on varsinkin jees, mut sit kun alkaa rankkasateet ja/tai loska niin sitten se on vähän out...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anthocyan

#103 • • anthocyan Kohti valoa...

hallucinogen:
Siis kevät on vuoden parasta aikaa kun toi kaikki menee toisin päin, linnut alkaa lauleskeleen ja kaikki pikkuhippiäiset kaivautuu koloistaan ja aurinkokin paistaa ihanammin *hymy*

*joo* *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Piiuzki

#104 • • Piiuzki
Syksy o kyl mun lemppari vaikka kesästäkin tykkään mutta syksyllä ei oo liian kuuma eikä liian kylmä nii silloin on kivaa *plur*
Galore

#105 • • Galore
Tää syksy on just mieltänostattava, koska pääsee opiskelemaan vihdoin oikein kunnon tiedekuntaan ja sit syksyllä tulee tietysti synttärit ja joulun odotus ja ... poikakaveri tulee Eritreasta kotiin ja ... täs syksys on paljon kivaa!!
...viime syksy ei ollu niin kiva.

--
¨kotahi¨

Sella

#106 • • Sella sellanen
IN! Pääsee Portugalin suloiseen syleilyyn pimeää, kylmää ja loskaista syksyä pakoon!!!
Aah!!! *nauru*
Kalle

#107 • • Kalle Kiusankappale
Out tietenkin, mikään ei oo niin inhottavaa kun se kun kesä viedään pois *uuh*. Kesä on sitävastoin ehdottoman IN *hymy*
Progress

#108 • • Progress

Sella:
IN! Pääsee Portugalin suloiseen syleilyyn pimeää, kylmää ja loskaista syksyä pakoon!!!
Aah!!! *nauru*

Ehkä vähän varmaanki myös OUT, koska ollaa sit erossa 4kk toisistamme...*nyyh*
No, tuun mä käymää siel pari kertaa... *iloinen* *sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

micqo

#109 • • micqo
syssy on ihan kivaa aikaa jos ei ota huomioon sateita *joo*
helluli

#111 • • helluli pupunen / hababambi
syksyllä on ihanaa, kun illat ovat jo hämäriä ja saa laittaa villasukat jalkaan ja mennä kuumaan suihkuun(kun on ensin kastunut viileessä sateessa).
mä odotan, että koulu alkais ja puurtaminen... mutta, niinkuin on jo mainittu.. vaihtelun tuomaa nautintoahan se syksyn ihanuus ainakin mulle on. ja väistämättä jossain vaiheessa yhä pimenevät illat alkavat ahdistaa ja väsyttää..
onneks uus kesä on aina edessä päin!! *jiihaa*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

ottonivus

#112 • • ottonivus Random juippi
Ainoa mikä imee syksyä enemmän on talvi*hmph* Kevät&kesä rocks

--
\"anna mennä\"

Kate

#113 • • Kate
Out.

Mulle sopisi sellainen kesäilmasto 24/7, ilman että tarttisi muuttaa esim. Espanjaan...onnistuiskohan*hih*

[muokattu 5.8.2004 08:22]
#114 • • astaroth Guest
Syksy on ihan perseestä. Silloin alkaa ihana ”masennus”, joka loppuu vasta seuraavaavana kesänä. Ainakin silloin, kun olin vielä koulussa. Toivottavasti tänä vuonna säästytään siltä.
Chare

#115 • • Chare kiltti tyttö
eiq syksy on just in!!! oikeesti! mä oon aina tykänny syksyst jotenki.. illat pimenee, luonto on mun mielest kauneimmillaan, aletaan odottaa jouluu, jne.. meitsi diggailee. *hymy*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Mark

#116 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
out! *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#117 • • Cera Guest
syksy tuoksuu mielestäni parhaalle. <3
Juhgu

#119 • • Juhgu Virnistelijä
Ei se syksy vielä tule, eijei pois tälläiset ketjut! Vielä on kesää jäljellä *elää kieltämössä*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Sir Paramount

#120 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
syksy on in kunhan ei sada liikaa, talvi se vasta perseestä onkin...*grr*

--
Suits you, Sir!