Syksy? In vai out??

335 posts, 17 pages, 94,474 views

alphamagic

#81 • • alphamagic
Ehdottomasti IN.
lehtipyörteissä on rentouttavaa kävellä ja fiilistellä kauniin kiksun mukana... tosin fiilistelyä harrastan joka vuodenaikana mutta syksy tuo jotenki oudosti tunteet pinnalle...? *täh*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Lost-Soul

#82 • • Lost-Soul los pallos
Ehdottomasti IN
Naiset oppii laittamaan edes vähän sitä vaatetta päälle, syksyn kivat värit ja oman kullan viereen käpertyminen tietoisena ulkona vallitsevas myrskystä... Nojoo... kivaahan syksynä on, mutta onhan siinä kanssa omat miinuspuolensa.. tai no tjaa

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

#83 • • Supermusta Guest
IN. Lämpötila juuri sopiva, kun taas kesällä on liian kuuma. Saisi olla vaan +15 C ympäri vuoden. Pidän myös pimeistä illoista.
Anne

#84 • • Anne The Apina.
Syksy olisi muuten ihan nättiä ja mielenkiintoista aikaa, mutta ne mielialat, mitä syksy tuo tullessaan, on melko inhoja. Kaikki tuntuu kaatuvan niskaan juuri syksynä.. *uuh* Onko se sitten sattuman kauppaa vai onko syksy vaan yleisesti mua vastaan..? Enpä tiedä. *justjoo*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Aidrian

#85 • • Aidrian Furian Master

Avernian:
---
dab:
Onko mitään ihanampaa kuin sytyttää kynttilöitä ja nauttia hyvästä punaviinistä mukavassa seurassa kun sade ropisee ikkunoihin? *plur*

---
Nauttia hyvästä seurasta ja valkoviinistä ulkona auringonpaisteessa ja lämmössä. *plur*

molempi hyvä, ylläoleva kuullostaa tutulta. Syksy on hyvää aikaa.*joo* mä kyllä lipittelen punkkua muutenkin*blush*

[muokattu 24.9.2003 15:16]
gangsta

#86 • • gangsta
yöh. Miten joku voi tykätä syksystä. Masentava vuodenaika, tuulinen, sateinen ja tapahtumaköyhä, vai mitä syksyllä muka tapahtuu, öö sadonkorjuujuhlat.
Tämän rankan kauden aikana pitää vielä odottaa talvea, joka on kaikista kauhein aika vuodessa! Nostan kesälle hattua ja kevätkin menee, mutta tämänhetkinen ilmasto täällä suomessa on täysin OUT
#87 • • ALIEN Guest
sieniä keräilemään ja kuivumaan *slurps*
darz

#88 • • darz
Syksy on sikäli rentoo aikaa ku illal esim kävelee jossain puistos ja on joku syys myrsky nii seon just siistii *pahis* ja se et saa pukeutuu lämpimästi ja paljoon vaatekerrokseen... Ite kyllä oon kesä ihmisiä ja se ottaa päähän et kesä ihan liian lyhyt noo sitä odotellessa *hymy*
iam

#89 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Syksy on paras vuoden aika, etenkin jos ei ole kylmää ja märkää. Esim just *nyt* on täydellinen syksysää. Pimeät illat/yöt mutta aurinkoiset päivät on hienointa.

Jos sais valita millaisen ilmaston haluaa, niin mun maailmassa päivisin olis kesä, loppuiltaisin ja öisin olis alkusyksy, talvi olis vaan lapissa ja kevättä ei olis ollenkaan..
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

#90 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

wxw:
Mitä fiiliksiä syksy tuo teille*täh* Itselleni syksy tuo hirveästi potkua elämään ja muutenki olen aina syksyn tullen ihan fiiliksissä. Ruskan tulo eli se, että puut vaihtavat väriä ja ilma kylmenee on jotenki vaan niin mahtavaa... niin ja ne pimeät sateiset syysillat *sydän**sydän* Mutta mitenkäs te hyvät ihmiset otatte tämän minulle rakkaan ajan vastaan*täh* Mielipiteitä/kommentteja..

ps. voi pi*** jos tää aihe löytyy jo*dissaa*

syksy on totaalisen out. Synkkää aikaa *pahis* *pahis* *pahis*

voi ku tulis jo kesä *enkeli* *nauru* *enkeli* *nauru*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

pupuankka

#91 • • pupuankka poly-wtf?!
In

tänä vuonna ainakin. opiskelut menee prkl hyvin, kesällä kadonnut motivaatio löytyi! *ankka*

synttärit oli ja meni, sain kivoja lahjoja ja tilaisuuden viettää ikimuistoinen *vink* viikonloppu mökillä ystävien kanssa. koiranpentu kasvaa eikä kuseskele enää sisälle *koputtaa puuta*

ottakaa tää ihme onnellisuus -kausi pois minusta, se ei voi kestää kauaa! *igor**sydän*
Ozie

#92 • • Ozie
Out, todella Out
Pimeetä, kylmää, vituttaa.... Oon hyvin pitkälti kesäihminen, tykkään lämpimästä ja auringosta.
Lisäks pientä lisävibaa tähän tuo se et viime vuonna syksyn ja talven vietin intissä mikä on totaali vitutus. Siellä ku nää pimeet ja kylmät nousee tuhanteen potenssiin.
fadeout

#93 • • fadeout NoStatus
Absolut In. Nytkin oli niin hikinen kesä että kyllä syksyn tuulet kummasti piristää. Ja synttärit tulossa *iloinen*

Ja kun lykkäystäkin sai ens heinäkuulle niin kyllähän tää syksy tässä jolkuttaa...

nim. mielummin syksyllä kylmää kuin kesällä jotain muuta *ding*

--
tamppauskone - se olen minä

#94 • • djmg Guest
Syksy..aah tuo ihanuus! *joo*
Pimeitä myrskyisiä iltoja!
Viileyttä,ruskaa..vaikka mitä..
Syksyä odotellessa....
*jiihaa*
JustinSan

#95 • • JustinSan Nullius in verba
Erittäin OUT aus !!!!

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

#96 • • . Guest
In*joo*
Fyrisch

#98 • • Fyrisch
out out out *eiei*
#99 • • sakk303 Guest
Kaikki vuodenajat on in siinä vaiheessa kun aletaan elää kuluvan vuodenajan viimeisiä hetkiä.. eli esim. keväällä on just makeeta kun ollaan menossa lämpöön päin ja kaikki alkaa taas kukoistaa.. sit kesän jälkeen ne ekat hämyisät ja sateiset illat sekä ruskan sävyttämät auringonlaskut ovat just makeita. Sitten taas ensilumet talveen mentäessä..ai jai.. kyllä mää tykkään tosiaan kaikista kausista. Eli varmaankin tos kuukauden päästä alkaa tuntumaan siltä et johan tätä kesää tässä olikin, ja annan syksyn vallata mieleni... *joo*
Color

#100 • • Color :E
Out out.. Kylmät ilmat ja sateista *eiei* lämmin ilma ja auringon paistetta *joo*

[muokattu 4.8.2004 18:28]

[muokattu 4.8.2004 18:29]