Syksy? In vai out??

335 posts, 17 pages, 94,369 views

Abbedissa

#61 • • Abbedissa <3
Ensin mä kirosin syksyn tuloa hiljaa ja vähemmän hiljaa, mut oikeestaan syksy on ihaninta aikaa.

Koulut alkaa ja tutustuu uusiin ihmisiin. Rupee tahtomaan omaa kultaa ja jotenki muuttuu kunnon *sydän* ROMANTIKOKS *sydän*

n paljon energiaa alottaa joku harrastuskin mistä on haaveillu jo pitkään etc.

Mul on nyt siis niinku TOSI hyvä fiilis! Syksy tuo nostetta tullessaan *plur*

--
Parempi pari suhdetta kuin parisuhde :D

*läppä läppänä*

Toope

#62 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!
syksy in pimee ja pimees on aina hubaa*nauru**hih**vink**slurps**nukkuu**igor**justjoo**hymy**iloinen*
#63 • • ALIEN Guest
kylmät ja sateiset syksyt OUT
lämpimät ja aurinkoiset IN

...simple as that! *vink*
äm

#64 • • äm
Housunlahkeeni ovat märät. Jos otan kengät pois, sukat kastuu.
Syksy on out *piru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Jii-75

#65 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
Siis syksy sinänsä on...hmm... kun se on pakollinen että tulee talvi niin se on jees:) ja tietty aurinkoinen syyspäivä ja siihen lisätty väriloisto.. se osa siitä on jees:) mut kylmä kolea ja kostea on vähän nihkeetä, mutta lämmin päiuvä ja kunnon kaato sade ukkosineen se on JEES:)

eli syksy on IN *wirn*

--
dodiih

Sallakat

#66 • • Sallakat jungle, baby !
jos tulee OIKEA syksy niin onhan se kaunista ja näin kun lehdet ”värjääntyy” ymsyms mutta se vaan jotenkin inhottavasti muistuttaa siitä kuinka helvetin vähän aikaa sitten ne lehdet ees oikeesti putkahti ulos ja oli lämmintä ja aaahhhh *hymy* ..... *uuh**uuh* ja se muistuttaa vielä siitäkin mikä on vääjämättä edessä: talvi *hmph**hmph*

syksy on out *eiei*
Saarus

#67 • • Saarus
Syksy on OUT koska:

* ihan sen takii et kesä on sillo taas takana ja kylmyys eessä
* tuulee nii pirun koleesti että flunssa on taattu
* lurppasilmien takii koirilla silmätulehduksen riski kasvaa kun tuulee kovin
* on nii pirun pimeetä ettei nää mihi kävelee (esmes lätäkköön) eikä kukaa nää meitä tuol seikkaillessaan (paitsi jotku hiipparit, onneks ei oo tullu vastaan *justjoo*)
* kun sataa vettä ni kuraa on joka paikassa

Nii et tulis se talvivaan ihan suorilta *joo*

--
-life is life and show must go on-

cheat

#68 • • cheat
syksy on aivan ehdottomasti paras vuodenaika.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

cookien

#69 • • cookien
Mun mielestä ihmiset tavallaan kuolee syksyllä. Tai menee nukkumaan.. *nukkuu* Talvella kaikki on villapipot ja paidat päällä ja änkee viidet tumput käteensä. Kesällä taas jengi herää ja alkaa liikkua enempi ulkona ja muuttuu paljon ilosemmiksi. *hymy* ja sitä paitsi ihmiset rakstuuki keväällä..*pihkassa* Okei, onhan syksyllä tietty upeet värit puskissa ja silleen, mutta kesä on paras!
lostgone

#70 • • lostgone
Viimeinkin valoisuus loppuu, yöllä näkee tähtiä taivaalla.. lehtien ei tarvi vaihtaa puissa enää väriä, eikä tarvi miettiä milloin kesä sit o loppu.. Saisi vain olla enemmän myrskyjä et sais kaiken irti, nyt mäkin viittin liikkua ulkona q sataa kaatamalla..
Eli pidän syksystä. *hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Armin

#71 • • Armin surffitukka
Inhoon syksyyn ku on niin pimeetä ja muuteski synkkää, en tykkää kanskaan alkukeväästä...

Talvi on ihan jees on jos on sellanen kunnon talvi sellanen 10-18 astetta pakkasta ja 15 senttii ainaski lunta *pihkassa*

Mut kyl kesä on paras, ku musta tulee iso niin oon niin rikas et asun jossain tosi lämpimässä ja sitten mulla on mökki jossain vuoren kupeessa et pääsen lumen sekaan aina ku tuntuu et vois olla talvii *hahjust*
Susu

#72 • • Susu The Nasu
Syksy on ihan ok...niin sitten kun on kunnon syksy eikä tällasta välijuttua. Tänäänkin sai olla aamul hanskat kädes ku oli niin kylmä ja päiväl taas paahtuu...*hmph*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

#73 • • hellu Guest
Out

Olen niin kesäihminen kuin olla voi. Inhoan kylmää ja pimeää.. *igor*
Huomaa jo nyt, vaikka on vielä syyskuu ja ulkona lämpötila saattaa olla yli 15 asteen,
pakko laittaa kevyt toppatakki päälle, huiii... *hahjust*

Mutta pakko kyllä myöntää se, että kun puiden lehtien väri muuttuu kelta-puna-oranssi-ruskeksi auringon paistaessa, on se kaunista!
Chatte

#74 • • Chatte Team Teknolipat :)
Syksy on in tänään *katsoo ulos*, mutta yleensä ehkä enemmän out, välillä iskee kauhee masis, tosin eihän se masis vuodenaikaa katso... Syksyn pimeys kyllä kiehtookin tavallaan.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Piina

#75 • • Piina
Out...! Vai kärsinköhän vain syysmasennuksesta..? No ei nyt sentään, mutta enpä kyllä erityisemmin pidä tuosta sysksystä, se vie vain kaiken kauniin pois, no jäähän kesän muistot mieleen *joo*

--
who knows...

Hyzenthlay

#76 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
In

syksy on paras vuodenaika, koska mulle se on aina ollut ns. elämän käännekohta *iloinen* silloin tulee aina kaikkea kivaa. Ehkä koulun alkaminen on musta aina ollut kivaa *justjoo* se vaan on uusivuosi nro. 2 *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Zwek

#77 • • Zwek
Tänävuonna todellakin IN! pääsee intistä pois pois...

*possu*
#78 • • bilehile81 Guest
Täytynee myöntää et oon enemmän kesäihmisiä*joo* On kiva olla vähis vaatteis*vink* Mut syksyssä on omat hyvät puolensa! Puut on ihanan värisiä! On toisaalta kiva kun tulee talvi ja lunta mut kyl kesä on paras vuoden aika!!*hymy*
ChocoCat*

#80 • • ChocoCat* Prinsessa
Syksy ei oo kiva.
Sataa ja tulee pimeää, kylmääkin.
No, ne lehtien \”ruskavärit\” on ihan kauniita.*hymy*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..